2007/ 1000 Motosikletle 19 Mayıs'ta Anıtkabir'deyiz

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
166
Benİde Yaz Pro Bende Ordayim Ayri Bİyerden Toplanipta GeÇsek Hİtİ GeyÜklerİ Olarak ?
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
AKM'de buluşulacak. Benim iş durumuna göre gelip gelmemem belli olacak yine :)
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
Son düzenleme:
Katılım
2 Şub 2006
Mesajlar
322
Ben iş nedeniyle Cumartesi sabah hareket edeceğim ve akşamında da geri döneceğim. organizasyon da ev sahipliği yapacak olan EMOK grubununda hareket yeri ve saati olan 06:30-06:45 TEM üzerinde ki Kurtköy OPET den hareket edeceğim.
 
Katılım
14 Mar 2005
Mesajlar
220
Geçen seneden bir kaç resim 8)

HPIM1042Small.jpg

HPIM1043Small.jpg

HPIM1044Small.jpg

HPIM1045Small.jpg

HPIM1047Small.jpg

HPIM1049Small.jpg

HPIM1048Small.jpg

HPIM1051Small.jpg

HPIM1053Small.jpg

HPIM1055Small.jpg

HPIM1059Small.jpg

HPIM1057Small.jpg

HPIM1063Small.jpg

HPIM1072Small.jpg

HPIM1075Small.jpg

HPIM1076Small.jpg

HPIM1077Small.jpg

HPIM1080Small.jpg

HPIM1081Small.jpg

HPIM1083Small.jpg

HPIM1084Small.jpg

HPIM1088Small.jpg

HPIM1089Small.jpg

HPIM1091Small.jpg

HPIM1092Small.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
katılım artıcak gibi gözüküyor
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bilmiorum dikkat etmedim rayjay
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
10
İstanbul'dan Tren ile

Arkadaşlar

TCDD der ki;

Cuma akşam saat 20:00 da Haydarpaşa'dan kalkan tren ile
İnsan bileti: 19 YTL :cat:
Motor için: 100 kilosu 20 YTL olarak
tren var

Dönüş:
Pazar öğleden sonra 13:00 da Ankara'dan kalkan tren ile
fiyatlar aynı olmak üzere...

Yolculuk 10 saat sürmekte.

Şartlar; Depo ağzına kadar dolu olmayacak ve motoru bağlamak için ip getireceksiniz ve motoru trene bindirmek ve indirmek size ait.
Bilmem düşünen var mı? :silent:
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
403
Arkadaşlar, bu tarihte Adana ya da Mersin den gelecek arkadaşlar var mı? Varsa toplu yola çıkılması konusunda bir buluşma yeri veya saaati belirlendi mi.Sitede duyurursanız en azından haberimiz olur katılmamız halinde tek başına yola çıkmayız.
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
Arkadaşlar

TCDD der ki;

Cuma akşam saat 20:00 da Haydarpaşa'dan kalkan tren ile
İnsan bileti: 19 YTL :cat:
Motor için: 100 kilosu 20 YTL olarak
tren var

Dönüş:
Pazar öğleden sonra 13:00 da Ankara'dan kalkan tren ile
fiyatlar aynı olmak üzere...

Yolculuk 10 saat sürmekte.

Şartlar; Depo ağzına kadar dolu olmayacak ve motoru bağlamak için ip getireceksiniz ve motoru trene bindirmek ve indirmek size ait.
Bilmem düşünen var mı? :silent:

fiyatlar süper, çok uygun bence......
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
85
ölmezsem mutlaka orada olacağım. Geçen sene motosikleti sürerken ağladım. Neyseki Kaskım vardı kimse görmedi. Yanlız bu sene biraz geç duyuruldu o açıdan ne yapabiliriz . ben önüme gelene söylüyorum ama daha ne yapabiliriz.

Arkadaşlar medya araçlarını nasıl haberdar edebiliriz bu konuda çalışmalar var mı
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Şub 2006
Mesajlar
322
Arkadaşlar MT den pek ilgi görmedi galiba bu organizasyon... Ben İstanbuldan geleceğim (diğer gruplarla ve ya tek de olsa) umarım ankaradaki MT den arkadaşlarla görüşebiliriz...
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
ölmezsem mutlaka orada olacağım. Geçen sene motosikleti sürerken ağladım. Neyseki Kaskım vardı kimse görmedi. Yanlız bu sene biraz geç duyuruldu o açıdan ne yapabiliriz . ben önüme gelene söylüyorum ama daha ne yapabiliriz.

Arkadaşlar medya araçlarını nasıl haberdar edebiliriz bu konuda çalışmalar var mı

ben ağlamaktan bir ara önümü görmez oldum desem, inanırsın dimi?
o ana aşıık oldum ben
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Arkadaşlar işim dolayısıyla son gelişmelerden haberim yok. 19 Mayıs'ta aranızda bulunamama gibi bir ihtimalim de yüksek oranda var. O yüzden bundan sonra Tenere600 size bilgi verecektir.
 
Katılım
12 Ara 2006
Mesajlar
1
Merhaba Arkadaşlar, İstanbul'dan gitmeyi düşünen var mı ? Emok istanbuldan gidecekler için buluşma yeri vermiş:

''İstanbul'dan hareket edecek olanlar için buluşma yeri ve saati:

OPET / Anadolu Otoyolu 15. km
6:30 Buluşma
7:00 Hareket ''

Kusura bakmayın, daha önce verilmiş bu bilgiler görmemişim, ben 6.30 da oradayım
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst