ben de geleceğim :cat: 17 sinde İstanbuldan çıkıp molalarla Ankara da akşam geç saatte olurum. ertesi gün ağrıyan bütün yerlerimi dinlendirir, Kortejde yerimi alırım. :cat:
kesin demiyorum ama, taktım kafama
Hadi arkadaşlar yok mu Ankara'ya gelecek....
Arkadaşlar
TCDD der ki;
Cuma akşam saat 20:00 da Haydarpaşa'dan kalkan tren ile
İnsan bileti: 19 YTL :cat:
Motor için: 100 kilosu 20 YTL olarak
tren var
Dönüş:
Pazar öğleden sonra 13:00 da Ankara'dan kalkan tren ile
fiyatlar aynı olmak üzere...
Yolculuk 10 saat sürmekte.
Şartlar; Depo ağzına kadar dolu olmayacak ve motoru bağlamak için ip getireceksiniz ve motoru trene bindirmek ve indirmek size ait.
Bilmem düşünen var mı? :silent:
Benİde Yaz Pro Bende Ordayim Ayri Bİyerden Toplanipta GeÇsek Hİtİ GeyÜklerİ Olarak ?
ölmezsem mutlaka orada olacağım. Geçen sene motosikleti sürerken ağladım. Neyseki Kaskım vardı kimse görmedi. Yanlız bu sene biraz geç duyuruldu o açıdan ne yapabiliriz . ben önüme gelene söylüyorum ama daha ne yapabiliriz.
Arkadaşlar medya araçlarını nasıl haberdar edebiliriz bu konuda çalışmalar var mı