er6n aldım gözüme uyku girmiyor :P

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
pınarr , pro ve alp_tunay abi başlığı çevirdiğiniz hal ile gurur duyunuz :)
garacava hocam galeriniz var sanırım :p :)

fotograf istiyordunuz birazdan geliyor sanki
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bişey dicem...ben terbik etmemişim galiba...nasıl olur deme...olmuş valla...


Terbikklerr...hayırlı uğurluu olsunnnn.Allah gönlüne göre stabilize yollar versin emi...
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bişey dicem...ben terbik etmemişim galiba...nasıl olur deme...olmuş valla...


Terbikklerr...hayırlı uğurluu olsunnnn.Allah gönlüne göre stabilize yollar versin emi...


abi hakkaten nasıl olur da atlar diyodum , olmuş gerçekten :)
saol mete abi daha iyileri senin olsun, ben varayım çeşmeye de fotografını çekip geleyim börtümün :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi hakkaten nasıl olur da atlar diyodum , olmuş gerçekten :)
saol mete abi daha iyileri senin olsun, ben varayım çeşmeye de fotografını çekip geleyim börtümün :)

çek bakalım kankü...bu arada senin motoru alpin ER 5 ini döver demi...


tokatla yolda alp zındığını...madara et...:p
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
babam dikkatli kullan motorunu yüreğimi ağzıma getirme emi diyip öptü alnımdan :salut:

bırakıyorum motoru falan :p :cherry:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
barış abi bugün 130 km yol yapmışım :)
aldığımdan bu yana da 350 km yi geçmiş
alışıyorum ama panik durumlara (durma , fren vs ) çalışmam lazım
kullanım kılavuzunu henüz okuyamadım ama ilk 4000 km de 6000 devir gecmemek gerekiyormuş sanırım , o yüzden şimdilik 130 basıyor daha da basmasın zaten :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
pınarr , pro ve alp_tunay abi başlığı çevirdiğiniz hal ile gurur duyunuz :)
garacava hocam galeriniz var sanırım :p :)

fotograf istiyordunuz birazdan geliyor sanki


garacava ben mı oluoom.... :silent: :p
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok , niki garacava olan bi arkadaş var :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Pınarr;667977' Alıntı:
Ben herkes miyim? Aşkolsun:pr:

Sana ne! Bekçiliği kaptıracağın için mi korktun :cherry:
Geçen ne zaman aradın niye aradın ne alaka ben sana ara diye değil topiğe ekleyemediğim için vermiştim onu bi kereee :queen: :queen: :queen:



Daha başkalarını da arıyomuş da......:p :p :p Tabiiki herkes diilsin....:rendeer:


Pro beni de ara....:p :p :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
haaa....ok abı kapiş...
25 kapişşşşşşşşşşşşşş
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
374
hayırlı olsun bnce cok ıyı bır secım kazasız belasız kullanman dılegıyle
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
196
ArkadaŞlar Ben De Mecburen Er6n Mİ Satiyorum Aklinizda Olsun 2006 Model 4600 Km De Motor Koruma Demİrİ Ve Ön Cam Var. 13000 E VereceĞİm :(
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
591
cumartesi bilkent şenliklerde sarısını gördüm,bu sefer çok hoşuma gitti,arkadaş buralardan mıdır acaba? turuncusunu da bir görmek lazım.

Allah kısmet ederse bende turuncusunu alıcam ama once motoru satmam lazim =)

o zmn gorursunuz turuncusunuda bol bol =)

nightwatcher kardes hevesini kırmak istemem ama 1 aya yakındır ikinci ellerini cok sıkı takip ediyorum 13.000 e satman cok zor bence biraz biseyler yapman lazim fiyatta. (Gercekten satmak istiyosan).

Gerci bu isler bellide olmaz. ama piyasasi 10.500 12.000 arası....
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
196
abi net alıcı olursa gerekeni yapacağım aksesuarları da var makiinanın onlarda iyi para yapıyor . ciddi alıcı olursa yapacağım gerekeni
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben 1400 kmde 11500 e aldım , geçenlerde yine bir tane siyah vardı ankarada satılan 11000 di yanılmıyosam can ve motor koruma demirli , o zaman imkan yoktu kacırmıstık :)
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
saol , sende hyosung edinmişsin , yau iyiki şu başlıklar var bak , görüşmeden kutluyoruz birbirimizi :p :)
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
196
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun r3n Allah kaza bela vermesinn Allah 200 km/h altına indirmesin:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst