Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
42
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motorcu..

Bu kelimeyi forumda sadece bir kişiden duydum o da çeşitli nicklerle foruma üye oldu ya uzaklaştırıldı ya da defedildi...Yazıktır kirlilik yaratma daha fazla!!!Senin yüzünden saygıdeğer bir arkadasımız bile uzaklaştırıldı....:farao:



Saygimla bunu karsiliyorum ama nededisen yanlis.. :(
Ben ne bir kirli insansim nede birsey..
ben Motor üzeri bilgi vermek ve almak icin burda üyeyim ksr bakma arkadasim
ben burda sizi rahatsiz etmek istemem asla ..
yanliz ben okadarda kötü birisi degilim naptim onu bilmiyorum...


ha gelelim ERTECHE[/B tekrar söylüyorum motoru almak istiyorsan eklersin beni ... motoru istemiyorsan sirf beni yalanci olarakmi cikarmak istiyorsan ekleme ..
GECENKI LAFLAR :)

istiyorsan ciddisen bu konuda eklersin
cousenim BAYIYI iyi tanir tanisitirz sizi ona göre
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
42
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motorbabasi

Bak arkadasim benimle alay edenler oldu olmadi demicem ama senin gibi benimle alay eden olmadi nediyorsun sen ya ??
ben CBR 125in icini disini bilirim ..
:)
güldürme beni dostum.. bukadar hayatimda gülmedim..
ama sana sunu diyimki arkadasim ben Motorlarin Babasiyim iclerini dislarini bilirim
Ramzeyle Hondayi ayiracak kafadayiz ve kaliteteyiz..

arkadaslar ben böyle seylere saygi duyarim ve gülüp gecerim..
sankin ama sakin sanmayinki motordan caktigim yok ...
beni öyle göstermek isteyenler var.. :)

tekrar diyorum motor üzeri yardima ihtiyaci olana yardim ederim
yazsin ..
ona göre...:bounce:
saygilarimla --
 
Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
247
arkadaşlar resimde görünen soyulmaya..?sanırım yıkarken olmuş.
o bölmdeki turuncu kısmı komple değiştirme şansım varmı.sticker yapıştırmak istemiyorum.

soyukpx1.jpg
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
değiştirebilirsin fakat anlamadığım yine orjinali gibi mi olacak yoksa başka bir renk mi istiyorsun oraya
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
42
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Vallah bana herkez repsol al demekte ben ayni fikirde degilim ne varsa SIYAHTA var
daha spor gözüküyor bence..

Ha bu arada arkadaslar ben güzel sohbet etmek istiyorum hergün beni kötü düsüren insanlari moderatöre sikayet ettimle duracam...
artik burama geldi..
herkez bana birsey diyor ya birisi lekeleme burayi felan filan biktim usandim ..


güzel sohbet yokmu ya..

dedim gibi artik kritike acigim ama bana küfür veya baska gibi birseylerde MODERATÖRE bildiricem en iyisi bu
saygilarimla..Karamanli
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
KaramanliYürek70

Bildir bildir ne güzel olur... yanında kovulduktan sonra yeni nickle girdiğini de bildir , tadından yenmesin :cherry:
Yollarin-Adami ve Yolcu70 üyeliği,ikisinin de aynı kişiye ait olması ve hakaret ve aşağılar tavırını devam ettirmesi nedeniyle süresiz olarak iptal edilmiştir.
Aynı şekilde yine forum kurallarında belirtildiği gibi aynı kişinin iki ayrı üyelik alması da siteden atılma sebebidir.

movistar
Turuncu kısmı komple değiştiremezsin , alt sakalı değiştirmen gerekir o da bayağı para... Bence önce orayı tamir ettir , sonra üzerine rötuş yaptır...
 
Son düzenleme:
Katılım
11 May 2007
Mesajlar
43
:bounce: mrb arkadaşlar bende bir cbr125 hastasıyım fakat biraz iri yapılı biri olduğum için motora bindiğimde biraz çelimsiz kaldı altımda o yüzden hyosung gt 250 tercih ettim ama cbr125 harika bir motor herkese tavsiye ederim:bounce:
 
Katılım
11 Ocak 2007
Mesajlar
770
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Karamanlı ve türevi nickleri alan arkadaş !!!

Senden 3.200 YTL'ye sıfır Honda CBR 125 R + Kask + Manto iddianı kanıtlamanı bekiyorum...

Sürekli konuşuyorsun bunun cevabını ver(e)miyorsun... ¿?¿?¿

bu kriterlerde nerde kim satıyor en kısa sürede gidip alayım ? ? ?
hemen salı günü gider alırım :silent: :silent: :silent:
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
bu kriterlerde nerde kim satıyor en kısa sürede gidip alayım ? ? ?
hemen salı günü gider alırım :silent: :silent: :silent:

Arkadas ile irtibata geç salı günü sen alırsın ben de hemen senin ardından çarşamba günü gider alırım o zaman...Mutlu mesut haberlerini bekliyorum:rendeer: 3200 manto bide kask alıp dönme oradan ama:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
5.510 luk sağlam motoru hiç ama hiç kimse 3.200 e wermez bide bunun üstüne aksesuarları veriyomuş:queen: :queen: :queen:
5-10 tane alalım o zaman kullanır kullanır satarız:queen: :queen:
 
Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
247
@frog kardeş ekstra bi renk istemiyorum normal rengi.
@görkem orda ufak ufak soyulmalar var sadece,truncu kısım soyulmuş.tamir nasıl anlamadım.
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Dün Honda ya gidip biraz yamulan ve kenarı asfaltta eriyen ön fren levyemi aldım tahmin edin ne kadar 50 lira. Birde belki bilirsiniz bizim aynalar kontra somunla sabitleniyor ve somun dikkat ederseniz terstarafa dönünce sıkılıyor. yani sol diş somun. Hırdavatçıda bulamadım o somundan mecburen hondadan aldım. Ve 5 milyon verdim. Bi somuna 5 milyon vermek hakikaten koydu. Piyasadan somun alsanız bir tane adamlar para almaz bilemedin. 10 kuruş falan alır. Ama hondada 5 milyon. Siz siz olun kaza yapmayın :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
42
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tamam Arkadaslar ben biktim usandim bu topictan daha dogrusu bu topic degil baze kisilerden..
hep benim üstüme geliniyor ...
ben yalan konusmam diyorum alay geciliyor
ispatla diyorlarle msn ekle diyorum hale ispatla diyorlar
maksatlari konu olsun diye yazmak tabikide benimle alay gecmek,,


hepiniz ters ciktiniz bana...
halbiki insan gibi yazsaydiniz hic birsey yoktu bea..
ama caniniz sagolsun artik sizin icin yazmiyorum bu topice...
herkez bana karsi olduktan sonra...:salut:
A.E.Olun Arkadaslar...
Sevdim sizi ama malesef karsilik gelmedi..
ezildim :((((
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
KaramanliYürek70
şimdi duygulandım işte:salut:
arkadaşım sende kanıtlada bizde inanalım daha ne diyelimki sana

movistar
ben değişebileceğini biliyorum ama yanılıyoda olabilirim.sen yinede bir servise sor istersen
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
247
değişebilmesi için ne yapacaz.servise gitmesek olmazmı:pale:
,ben öyle binerim servis falan aman aman.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
42
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yaw arkadaslar bakin kizdim nokta su ...


Ben ne icin burdayim .. düsündünüzmü hic?
Sizlerle güzel sohbet etmek icin ve tabiki motor üzeri konusmak ama malesef kimse anlamis degil ben bu topici ne kirletmeye geliyorum nede birsey..
sohbet etmeye geliyorum ama kimse anlamiyor...
napalim kader böyleymis..:salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst