- Katılım
- 2 May 2007
- Mesajlar
- 290
- Konu Yazar
- #1
:queen: http://www.youtube.com/watch?v=psVRI1bItwo :queen:
:queen: http://www.youtube.com/watch?v=psVRI1bItwo :queen:
kapak olmuştur sanırım hebe hübe yapanlara![]()
o hızda birde durmayı deneseydi bee ozaman herşeyi daha net görürdük. bakalım hızlandıgı gibi durabiliyor mu?
o hızda birde durmayı deneseydi bee ozaman herşeyi daha net görürdük. bakalım hızlandıgı gibi durabiliyor mu?
143 yapıyor.
24.000 km. deymiş.![]()
Konuyu Toplam 10 üye okuyor. (10 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
İHTİYAR, parker, efsane_35, SuSpect, Tankut_79, Carcharoth+, gitarci1453, kıllıtarkan, wykpy, umutpoy
Bu hafta sonu bu başlıktan çok ekmek çıkaaaaar:queen:
kapak olmuştur sanırım hebe hübe yapanlara![]()