ahada inanmayanlara cbr 125 kaç yapıyo

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
o hızda birde durmayı deneseydi bee ozaman herşeyi daha net görürdük. bakalım hızlandıgı gibi durabiliyor mu?
 
Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
573
bravo..
ben max 130 yapabiliyorum cbrim ile..

vatandas rahat yapmis valla 140 i..





Shakulin
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903

Top speed denen şey(yani maksimum hız) standart donanıma sahip bir aracın zorlanmadan hertürlü hava ve yol şartında yapabildiği hızdır.:wiinkk:

kapak olmuştur sanırım hebe hübe yapanlara:)

Bunlardan olsa olsa kavanoz yada şişe kapağı oluyor.:p
Asıl kapak tencere-kazan kapağı gibi olmalı:wiinkk:

o hızda birde durmayı deneseydi bee ozaman herşeyi daha net görürdük. bakalım hızlandıgı gibi durabiliyor mu?

Shakespeare dediği gibi asıl mesele bu.:cherry:



Adamın biri skoda kamyonetine 1 ton yük koyduğunu anlatıyor,nerede?sanayii sitesinde makasçıda fişekleri değitirirken.:queen::queen: :queen:

Akıl,mühendislik ve bilgi birikimiyle birleşince adına teknoloji deniliyor.

Hepinize sevgiler saygılar,iyi hafta sonları:rendeer:
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Aferin...140yapmadığını kimsenin iddaa ettiğini sanmıyordum zaten...İddaa edenler fikri olmayanlar olabilir...
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
140 yapıyor işte bi gariplik yok.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Evet bu normal zaten herkes 140 yapıyor diyor. esas 150 yaptığına kimse inanmıyor.

Ben 155 gördüm ve kimseyi inandıramıyorum. Hele bir yaz gelsin osaman bende video çalışmalarına başlicamda, nereye nasıl oturtacam kamerayı onu çözemedim.
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
290
hız riskini göze alan durmayıda göze alır bazılarının bu makineye garezi var ama burda yazanları demiyom başkaları için veya yapıyomu yapmıyomu şüpesi olanlar için.:D
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Konuyu Toplam 10 üye okuyor. (10 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
İHTİYAR, parker, efsane_35, SuSpect, Tankut_79, Carcharoth+, gitarci1453, kıllıtarkan, wykpy, umutpoy

Bu hafta sonu bu başlıktan çok ekmek çıkaaaaar:queen:
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
290
Konuyu Toplam 10 üye okuyor. (10 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
İHTİYAR, parker, efsane_35, SuSpect, Tankut_79, Carcharoth+, gitarci1453, kıllıtarkan, wykpy, umutpoy

Bu hafta sonu bu başlıktan çok ekmek çıkaaaaar:queen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Konuyu Toplam 11 üye okuyor. (11 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
İHTİYAR, mete_han+, Yabree, Vatoz, ultraukala+, Bilooo, parker, SuSpect, Tankut_79, gitarci1453, wykpy

Ahanda mete_han da gelmiş.:wiinkk:
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
290

bole bi motorun olsun daha ne tabi bu maddi durumu kısıtlı olan arkadaşlar için
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst