abi adam geziyor sizin gibi bir tekirdağ yapıp yatmıyor![]()
bir tekirdağ 400km yap gel sonrada yat oluyormu hiç
:cherry:
Merhaba arkadaşlar.
Kısmet olursa bir CBF150 almak istiyorum. Ancak bu benim ilk motorum olacak ve tavsiyelerinizi bekliyorum. Ayrıca boyum sorun olur mu? 1.91'm.. Sizce altımda oyuncak gibi dururmu CBF150?

Merhaba arkadaşlar.
Kısmet olursa bir CBF150 almak istiyorum. Ancak bu benim ilk motorum olacak ve tavsiyelerinizi bekliyorum. Ayrıca boyum sorun olur mu? 1.91'm.. Sizce altımda oyuncak gibi dururmu CBF150?
benzin tüketimi ve uzun yolculuklar için ideal...trafik derdin zaten yok...cbf 250 den kaslı ve performans açısından tatmin eder..
panda madem uzun yolculuklar için ideal niye 2 saatlik yoldan tırsıyon bide yok neymiş CBF250 den kaslıymış olm kasdan kastın kafadaki grenaj onun haricinde CBF250 nin çocuğu gibi duruyo CBF150 amma abarttın he....:mrgreen:
Merhaba arkadaşlar.
Kısmet olursa bir CBF150 almak istiyorum. Ancak bu benim ilk motorum olacak ve tavsiyelerinizi bekliyorum. Ayrıca boyum sorun olur mu? 1.91'm.. Sizce altımda oyuncak gibi dururmu CBF150?
kanka eğri otur doğru yaz derim...tırsma değil ...başka programım var...belli olmaz yine...kaslı işte kabul...kim kimden üstün sen daha iyi biliyosun...senin motor daha küçük ve gösterişsiz...
olm altındaki 11 beygir kurye motoru cıbıfı yerlere göklere sıgdıramıyon çarpılıcan vallaha![]()
neyse ne diyosan senin dediğin gibi olsun anladım sizinle uğraşılmazmış , benden pes....:mrgreen:
ya arkadaşım nası yaptılar bu indirimi tanıdık falanmıydı acaba bizde kastırsak yaptırabilirmiyiz ben izmirdeyim kuruş inmiyo burdakiler
ayrıca izmirdeki arkadaşlar servisten memnunmusunuz çünkü izmirde netten baktığım kadarı ile tek bi yetkili servis var
serüvenci arkadaşa yakın olan bi fotoğraf makineli hayırsever var mı acaba çok merak ettim şu sisler nası duruyo acaba
bütün arkadaşlara kazasız belasız sürüşler dilerim :rendeer: :rendeer:
dün transalp ime küçük kardeş edindim3600 e bitti herşey dahil.
daha önce topiği izlerken rastladığım bazı aksaklıkları göremedim vites geçmemesi bazı sinir sesler vs...
doğrusu çok keyifli ve rahat bir alet , bu sıcak havalarda şehir içi trafikte altımda büyük bir soba olmadan sessiz sedasız akmak çok hoşuma gitti paylaşmak istedim.
ben bu aleti yeni başlayanlara da büyük makinalarla trafiğe girenlere de şiddetle tavsiye ediyorum![]()
bu motoru itanbul eyüpe yakın nerede satıyorlar