Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Merhaba arkadaşlar.
Kısmet olursa bir CBF150 almak istiyorum. Ancak bu benim ilk motorum olacak ve tavsiyelerinizi bekliyorum. Ayrıca boyum sorun olur mu? 1.91'm.. Sizce altımda oyuncak gibi dururmu CBF150?
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
519
Ahanda damar soru geldi! Benimde boy 1.90. Aklıma takılmıyo değil arada bir boy meselesi. Ve enduroları tarz olarakda beğenmekle beraber birazda altımda çocuk bisikleti gibi durmaz diye ucuz enduroylamı başlasam diye düşünüyorum. Tabiki ilk fırsatta bi HONDA dan geçerken dikkatlice bakıcam da yinede bu soruya gelecek cevapları bekliyorum bende sabırsızlıkla:silent:
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
arkadaşım aradığın özelliklerde cbf 150den başka şansın yok gibi görünüyorki zaten alanlar memnun hiç durma koş al motoru sağa sola sorupta aklını karıştırma. ha boyumda1.90 mış falan diye kafana takma alabileceğin en büyük motor klasmanında budur.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Merhaba arkadaşlar.
Kısmet olursa bir CBF150 almak istiyorum. Ancak bu benim ilk motorum olacak ve tavsiyelerinizi bekliyorum. Ayrıca boyum sorun olur mu? 1.91'm.. Sizce altımda oyuncak gibi dururmu CBF150?

Üşenmeyip forumu baştan oku, bir çok soruna yanıt bulacaksın. Pek çoğumuzun senin gibi ilk motoru. Benim boy 1.85 ve küçük durmuyor. Motorun uzunluğu 2.07m teknik verilerine bak Honda"dan. Bir çok da fotoğraf var baş sayfalarda. Oku derim.:)

Boy konusunu sorun ediyorsan en güzeli fotoğraf makinenle git bayiye ver adamlar üstündeyken fotoğraflasın seni.

1.85 boy'la böyle duruyor, bilmem bir kıstas olabilir mi?
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Merhaba arkadaşlar.
Kısmet olursa bir CBF150 almak istiyorum. Ancak bu benim ilk motorum olacak ve tavsiyelerinizi bekliyorum. Ayrıca boyum sorun olur mu? 1.91'm.. Sizce altımda oyuncak gibi dururmu CBF150?

Bu soruya cevap verecek kişi mutlak 1.91 üzerinde olmalı...doğru adrestesin...cevaplayayım...ben ybr125...honda innova..pıaggıo beverly200 sahibi olduğumda altımdaki motor sırıtıyordu...yani ben motordan daha iri duruyordum...ama cbf 150 de böyle bir sıkıntı yok...hem görüntü anlamında...hemde kullanımda çok rahat...kesinlikle tercih edilebilir...benzin tüketimi ve uzun yolculuklar için ideal...trafik derdin zaten yok...cbf 250 den kaslı ve performans açısından tatmin eder..
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
benzin tüketimi ve uzun yolculuklar için ideal...trafik derdin zaten yok...cbf 250 den kaslı ve performans açısından tatmin eder..

panda madem uzun yolculuklar için ideal niye 2 saatlik yoldan tırsıyon bide yok neymiş CBF250 den kaslıymış olm kasdan kastın kafadaki grenaj onun haricinde CBF250 nin çocuğu gibi duruyo CBF150 amma abarttın he....:mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
panda madem uzun yolculuklar için ideal niye 2 saatlik yoldan tırsıyon bide yok neymiş CBF250 den kaslıymış olm kasdan kastın kafadaki grenaj onun haricinde CBF250 nin çocuğu gibi duruyo CBF150 amma abarttın he....:mrgreen:

kanka eğri otur doğru yaz derim...tırsma değil ...başka programım var...belli olmaz yine...kaslı işte kabul...kim kimden üstün sen daha iyi biliyosun...senin motor daha küçük ve gösterişsiz...
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
Merhaba arkadaşlar.
Kısmet olursa bir CBF150 almak istiyorum. Ancak bu benim ilk motorum olacak ve tavsiyelerinizi bekliyorum. Ayrıca boyum sorun olur mu? 1.91'm.. Sizce altımda oyuncak gibi dururmu CBF150?

bende kararsızdım alıp almama konusunda ama geçenlerde Luxor arkadaşımızın tavsiyesine uydum ve cbf150 yi aldım fazla performans istemiyorsan motor çok güzel sonuçta 150cc alıyorsun adeta akıp gidiyor konforlu rahat bir sürüşü var yakıtta yok boyutlarıda kendi sınıfında en büyük ölçülere sahip sanırım sende sıkıntı olmaz yinede karar senin selamlar
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
kanka eğri otur doğru yaz derim...tırsma değil ...başka programım var...belli olmaz yine...kaslı işte kabul...kim kimden üstün sen daha iyi biliyosun...senin motor daha küçük ve gösterişsiz...

olm altındaki 11 beygir kurye motoru cıbıfı yerlere göklere sıgdıramıyon çarpılıcan vallaha :p

neyse ne diyosan senin dediğin gibi olsun anladım sizinle uğraşılmazmış , benden pes....:mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
olm altındaki 11 beygir kurye motoru cıbıfı yerlere göklere sıgdıramıyon çarpılıcan vallaha :p

neyse ne diyosan senin dediğin gibi olsun anladım sizinle uğraşılmazmış , benden pes....:mrgreen:

Sallıyo işte....Ya tutarsa...Aç tavuk ve darı hikayesi...:queen: :queen:
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
88
ya arkadaşım nası yaptılar bu indirimi tanıdık falanmıydı acaba bizde kastırsak yaptırabilirmiyiz ben izmirdeyim kuruş inmiyo burdakiler

ayrıca izmirdeki arkadaşlar servisten memnunmusunuz çünkü izmirde netten baktığım kadarı ile tek bi yetkili servis var

serüvenci arkadaşa yakın olan bi fotoğraf makineli hayırsever var mı acaba çok merak ettim şu sisler nası duruyo acaba

bütün arkadaşlara kazasız belasız sürüşler dilerim :rendeer: :rendeer:

doğrudur tanıdıklar vasıtası ile aldım ama bu fiyata bayi kar ederek satabiliyor bastırabilirsen alırsın...
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
74
dün transalp ime küçük kardeş edindim :) 3600 e bitti herşey dahil.

daha önce topiği izlerken rastladığım bazı aksaklıkları göremedim vites geçmemesi bazı sinir sesler vs...

doğrusu çok keyifli ve rahat bir alet , bu sıcak havalarda şehir içi trafikte altımda büyük bir soba olmadan sessiz sedasız akmak çok hoşuma gitti paylaşmak istedim.
ben bu aleti yeni başlayanlara da büyük makinalarla trafiğe girenlere de şiddetle tavsiye ediyorum:)

dostum bende senin gibi düşündüm ve cbf 150 ye karar verdim 800 km yaptın 2 hafta oldu ben alalı bir kere şileye gittim orman yollarında virajlarda deneme fırsatım oldu gayet başarılı geldi bana diğer arkadaşalrdan pekte farkım yoktu doğrusu otoyollar hariç tabi.ilk günlerden bu yana daha iyi bir alıştım neredeyse durduğunda bile ayakların motorun üzerinde çok dengeli ve başarılı bir motor bu yönden de.tek sıkıntım vites aralıkları hafta sonları kullandığım motorumla arasında dağlar kadar fark var ama inan cnm hiç de işe giderken büyük makina yı çekmiyor :) gerçekten o kadar zaman kendime eziyet etmişim


buradan motora yeni başlayanlara bir tavsiyem olacak eğer maddi bütçeleri müsaitse bu motoru asla satmasınlar daha sonra mumla ararlar elbette insan motor la yaşamaya alışınca ondan daha fazlasını istiyor ve motor cc leri kademe kadame büyüyor ve birde bakıyorsun devasa bir makinaya sahipsin buda sıkıntıları yanında getiriyor 1.çok fazlasıyla şehir içinde yoruyor 2.yakıt gereksiz yere fazla harcanıyor. 3 boş yere olur olmaz risklere kednini atıyorsun. 4.vs......
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
muratın makina ve o ünlü sisfarı :cherry:


Çok klas durmuş bence.Herkese tavsiye edilir:bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Sis farları iyi durmuş yav:cat: . Hoşuma gitti. Bu iş kaça patlamış ve nerede yaptırlır bilgi alabilir miyiz?:bounce: Arkadaşın yaptırdığı yere aybaşında gidek topluca yaptırak....:queen: Heyecan yaptı eleman:p
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
119
sisler süpper olmuş yaa alıyım ilk fırsatta yaptırıcam bende bişi sorcam murat arkadaşın farıda beyazmı yanıo ben forumlarda hep beyaz far taktım patladı falan die okudum hep
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
25 milyon farlar 10 milyonda işçilik vermiş 35 milyon toplam maliyet:wiinkk: :cat: :cherry: sanırım öyle demişti:silent:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
erdocan daha düzgün fotolar çekemedinizmi ...bişeye benzetemedim yav...makinisttt sesss...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst