Gaziantep İl Temsilcisi
- Katılım
- 10 Mar 2006
- Mesajlar
- 1,529
- Konu Yazar
- #1
Bu haftaki gezimizi Gaziantep 'bin 10km kuzey batısında bulunan mesire alani bölgesi icinde kalan kaya mezarlarini giderek hem piknik amaçli hemde tarihi bir yer olmasıyla tercih ettik gezimizi 3 motosikletle başladık ormada ismet arkadaşimizda bize katıldi buyurun resimler
ilk önce depoların dolması lazım
yol üzerinde güzel bir manzara cingene kızı resmi
ve dülükbaba mesire alanındayız giriş yol cok yogun motorla olmamıza ragmen 10 dakka bekledik
iceriye gırdımızde dag bisikleti yarişi oldugunu ögrendik
orman okadar kalabalık kı göz gözu görmuyor gaziantep halkının yarısı sankı burda
ve muhteşem manzara yolun bıtmesını ıstemıyoruz
ve kaya mezarlara dogru yol alıyoruz
kaya mezarlarının gırişi bu tabela bölge için bilgi verilmesi icin yapılmiş ama ne yazıkkı okunmuyor gaziantep buyukşehır beledıyesını ve il turizim mudurlugu ne yapıyor acaba
ve mağralar görunuyor
burası magranın iç kısmı
ve bir başka mağra girişi
yıne başka bir giriş
kaya mezarlar tahrıp edilmiş kırılmiş bu kadar olmaz ısyan edıyoruz
yıne bir magra girişi
ve kirilmiş bir mezar taşi
mağralara giriş cok dar içerisinde acayıp bir koku var küf kokusu nem kokusu karişmiş
ve artık gitme zamanı karnımız acıktı
tam yoldak cıkarken ismet arkadaşin bıze dogru geldını görduk
hemen musayıt bir yer bulup kar4nımızı doyurmak ıcın hazırlık yapmaya başladık
ateş yakılıyor
etler şişlere saplandı ismet arkadaşim sagolsun
ve ben nekadar karızmatık duruyorum
ve harun arkadaşimiz
[/IMG]
salatada hazırlanıyor
etler pişiyor yavaş yavaş
soframız hazır
işte harika bir görunum insan böyle bir yerde ne kadar yese dogmuyor
bu dumanlar ormanda kebab ıcın yakılan ateşlerin dumanı
gece Gaziantep'den bir görunuş gitme vaktıde geldı artık
yolda kaza yapan araclar
evet bir gezimizi kazasız belasız bitirdık sayılır benım motorumun tekerı patladıgını saymassak GAZİANTEP MT den sevgilerle saglıcakla kalın:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:
ilk önce depoların dolması lazım
yol üzerinde güzel bir manzara cingene kızı resmi
ve dülükbaba mesire alanındayız giriş yol cok yogun motorla olmamıza ragmen 10 dakka bekledik
iceriye gırdımızde dag bisikleti yarişi oldugunu ögrendik
orman okadar kalabalık kı göz gözu görmuyor gaziantep halkının yarısı sankı burda
ve muhteşem manzara yolun bıtmesını ıstemıyoruz
ve kaya mezarlara dogru yol alıyoruz
kaya mezarlarının gırişi bu tabela bölge için bilgi verilmesi icin yapılmiş ama ne yazıkkı okunmuyor gaziantep buyukşehır beledıyesını ve il turizim mudurlugu ne yapıyor acaba
ve mağralar görunuyor
burası magranın iç kısmı
ve bir başka mağra girişi
yıne başka bir giriş
kaya mezarlar tahrıp edilmiş kırılmiş bu kadar olmaz ısyan edıyoruz
yıne bir magra girişi
ve kirilmiş bir mezar taşi
mağralara giriş cok dar içerisinde acayıp bir koku var küf kokusu nem kokusu karişmiş
ve artık gitme zamanı karnımız acıktı
tam yoldak cıkarken ismet arkadaşin bıze dogru geldını görduk
hemen musayıt bir yer bulup kar4nımızı doyurmak ıcın hazırlık yapmaya başladık
ateş yakılıyor
etler şişlere saplandı ismet arkadaşim sagolsun
ve ben nekadar karızmatık duruyorum
ve harun arkadaşimiz
salatada hazırlanıyor
etler pişiyor yavaş yavaş
soframız hazır
işte harika bir görunum insan böyle bir yerde ne kadar yese dogmuyor
bu dumanlar ormanda kebab ıcın yakılan ateşlerin dumanı
gece Gaziantep'den bir görunuş gitme vaktıde geldı artık
yolda kaza yapan araclar
evet bir gezimizi kazasız belasız bitirdık sayılır benım motorumun tekerı patladıgını saymassak GAZİANTEP MT den sevgilerle saglıcakla kalın:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: