6 Mayıs Pazar Tekirdağ gezisi düşünüyoruz!

Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
alp dostum vallaha dediğin gibi , bende en başında bu tarz bişeyler söyledim bu pandaya ama dinletemedim illaki tekidağ'a gidicekmiş gördü tekirdağ'ı :mrgreen: kendide sattı sonunda topiği...:p



hadi ordan köftehor rezil oldun iyimi :mrgreen: sen git adamı gaza getir açtır topiği sonra ben açmadım falan filan , tabi uyanıksın sen bilmezmiyim seni sonradan cayarım diye adama açtırdın uyanık seniiiii :mrgreen:

işde tamda böyle oldu bu iş :) Bukadar güzel özetlene bilirdi doğrusu.Tebrik ediyorum biloo efendi saygılar.:cat: :rendeer: :) Kendi açtırmadıki satışı yapamazdı çünküüü:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Abi tam komedi.....Ulen gezmeye niyetiniz yok..Bide adama köfteciyi ayarlattınız Tekirdağ da...

Sizinle kuyuya inilmez lem....:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben tekirdağlıyım.
Arkadaşlar eğer tekirdağ seyahati yapacaksanız;
Mutlaka ve mutlaka -uçmak dere- isimli yere gitmelisiniz. Biz çocukluğumuzdan bu yana oraya tatile gideriz.

Tekirdağa girdikten sonra, 58nci mekanize tugayının solundan Altınovadan girer, Barbarostan Kumbağ üzerinden geçer ve devam edersiniz.. Ağaçlıklı mükemmel bir orman yolculuğundan sonra bir uçurumun kenarından aşağıya inersiniz...

Buraya varmadan önce de iki tane eski köyden geçersiniz ki, sizin için güzel bir nostalji olur. Bölge aynı zamanda yamaç paraşütü için çok idial bir yerdir. (Manzaranın ne kadar güzel olduğunu bu sözler ifade ediyordur sanırım)

Yolu uzundur ama çok keyiflidir. Tavsiye ederim. Kesinlikle pişman olmazsınız...
Gittiğiniz yerde yemek yiyebileceğiniz ve alışveriş yapabileiceğiniz yerler mevcut.
Hepinize iyi yolculuklar.

Bilgi almak için
http://www.sihirlitur.com/gezi/ucmakdere/yorum.html

bu sayfayı okuyabilirsiniz.
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
Ben tekirdağlıyım.
Arkadaşlar eğer tekirdağ seyahati yapacaksanız;
Mutlaka ve mutlaka -uçmak dere- isimli yere gitmelisiniz. Biz çocukluğumuzdan bu yana oraya tatile gideriz.

Tekirdağa girdikten sonra, 58nci mekanize tugayının solundan Altınovadan girer, Barbarostan Kumbağ üzerinden geçer ve devam edersiniz.. Ağaçlıklı mükemmel bir orman yolculuğundan sonra bir uçurumun kenarından aşağıya inersiniz...

Buraya varmadan önce de iki tane eski köyden geçersiniz ki, sizin için güzel bir nostalji olur. Bölge aynı zamanda yamaç paraşütü için çok idial bir yerdir. (Manzaranın ne kadar güzel olduğunu bu sözler ifade ediyordur sanırım)

Yolu uzundur ama çok keyiflidir. Tavsiye ederim. Kesinlikle pişman olmazsınız...
Gittiğiniz yerde yemek yiyebileceğiniz ve alışveriş yapabileiceğiniz yerler mevcut.
Hepinize iyi yolculuklar.

Bilgi almak için
http://www.sihirlitur.com/gezi/ucmakdere/yorum.html

bu sayfayı okuyabilirsiniz.

sana katılıyorum toprak.bende onlara o güzellikleri göstericem,bundan sonra hep burdalar. zaten aslında mangal yapsak olucak orda ama istemiyorlar.buyur sende gel,msn adresim [email protected]

erken gelseniz sizin için tam süper olucak,hep piknik falan yaparız yeşillikte,giderkende köfte yersiniz.ama yine de siz bilirsiniz
yarın kısmet olursa sizi götüreceğim yerleri gezip durumu kolaçan edicem belki de foto çekerim siz de görürsünüz

hava süper olcak inşallah
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Uçmakdereyi çok duydum, gitmeyi hep istemişimdir doğrusu.

Bu arada bir kişi daha vazgeçmiş geziden.:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Bi daha gezi organizasyon başlığı açanıııııınnn:mrgreen: :queen:
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
Uçmakdereyi çok duydum, gitmeyi hep istemişimdir doğrusu.

Bu arada bir kişi daha vazgeçmiş geziden.:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Bi daha gezi organizasyon başlığı açanıııııınnn:mrgreen: :queen:

olsun farketmez gelen gelir gelmeyen ise kendi bilir.gelmeyen arkadaşlarımız yerine de gezeriz biz.
biraz erken gelmeye bakarsanız sizin açınızdan çok daha iyi olur çünkü yorulacaksınız ve dönüşte zorluk çekebilirsiniz yorgunluk açısından çünkü tam dinlenemeden geri döneceksiniz.akşam dönüş de zor olur,daha karşıya geçecek arkadaşlarımız var.yine de siz bilirsiniz.
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
istanbuldan gidicek arkadasların özelliklede couldun dikkatine

bende gelmeyi düşünüyorum

-ehliyetim yok
-125 cc scooterla gelicem
-depom2,6 litre oldugu için birkez benzin almam gerekir
-sizi yavaslatmazsa beraber gideriz aksi halde tek cıkıcam yola
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
istanbuldan gidicek arkadasların özelliklede couldun dikkatine

bende gelmeyi düşünüyorum

-ehliyetim yok
-125 cc scooterla gelicem
-depom2,6 litre oldugu için birkez benzin almam gerekir
-sizi yavaslatmazsa beraber gideriz aksi halde tek cıkıcam yola

Kardeş memnuniyetle gelebilirsin, de benim bile gidip gitmeyeceğim meçhul. Hava durumuna göre c.tesi iş belli olur.
Ayrıca benim dikkatime bi durum yok rica ederim. Dedim ya polis çevirirse tanımam diye:queen: :p :p :mrgreen: :mrgreen:
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
konuyu sen acmıssın diye öyle yazdım

şikayetinde var gelmeyenlerden faruk abide sagolsun davet etti iştirak etmek lazım
son gün haberleşiriz


derbedeer152 heryere gideer152
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
konuyu sen acmıssın diye öyle yazdım

şikayetinde var gelmeyenlerden faruk abide sagolsun davet etti iştirak etmek lazım
son gün haberleşiriz


derbedeer152 heryere gideer152

Kardeş kimseden şikayetim falan yok her cümlemin sonunda gülen suratlar var farkındaysan. Kimseyi zorla götüremeyiz ya. İsteyen gelir isteyen gelmez, gelemeyenlerle de sonra yine gideriz. Sorun yok. Geyik muhabbeti yapıyoruz anla. Ben çok güldüm zaten bu işe.:)
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:silent: neyse hafta sonu gelmeye calısırım :silent:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Başlıkta çok ilginç...Tekirdağ gezisi düşünüyoruz.:queen: ...Hayır yapmıyorlar da düşünüyoruz...Düşünün daha bakalım:queen: ....Düşünmeyle gidilseydi eğer....:queen:
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Motosikletim halaaa yok :salut: Artçı olarak benide aranıza alırsanız bende gelmek isterim.:)
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
595
arkadaşlar tekirdağ uzak bence bunu 2 hafta sonra havalar iyice ısındıktan sonra yaparız havalar daha iyi olursa belki kilyosa bile gideriz motorlarla:mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
o günde hava tahmini yağmur yağıcak dedi ondan vazgeçtim der yine kıvırırsın olm sen , hadi bakalım....



baba motora güvenmediğinden falan değil yan yatıp çamura batıyo işte anla yırtıcakya kendi kendine şimdi vicdan muhasebesi yapıyo...:mrgreen:

tam tersi parçalı bulutlu diyor...hem İstanbul hem Tekirdağ için...bi pozlar çekicez uçmakderede böyleee ağzınızz açık kalacakk...naha buraya yazıyom...yağmur yağmasın kral biziz...gınger colud ve ben gidicez gibi...:cat:

F Ü R E K gene kaçmanın yolunu bulur...Boşuna fürek demedik biz.....:queen:

toparlak kanka...İzmire niye gidiyon dedik yav...:pale:

Tınnn + 25 karakter:queen: :queen: :queen::p :cherry:


kanka keşke sen ben gınger gideydikde sessizce bu seferde niye haber vermediniz diye kayarlar bize...iki ucu koklu değnek...:p


uçmak deresine taktım kafayı valla abicim...:cat:

işde tamda böyle oldu bu iş :) Bukadar güzel özetlene bilirdi doğrusu.Tebrik ediyorum biloo efendi saygılar.:cat: :rendeer: :) Kendi açtırmadıki satışı yapamazdı çünküüü:queen: :queen: :queen:

ulen 1000 km lik motorcusun...gelmediğin iyi oldu hırto...:queen:

Ben tekirdağlıyım.
Arkadaşlar eğer tekirdağ seyahati yapacaksanız;
Mutlaka ve mutlaka -uçmak dere- isimli yere gitmelisiniz. Biz çocukluğumuzdan bu yana oraya tatile gideriz.

Tekirdağa girdikten sonra, 58nci mekanize tugayının solundan Altınovadan girer, Barbarostan Kumbağ üzerinden geçer ve devam edersiniz.. Ağaçlıklı mükemmel bir orman yolculuğundan sonra bir uçurumun kenarından aşağıya inersiniz...

Buraya varmadan önce de iki tane eski köyden geçersiniz ki, sizin için güzel bir nostalji olur. Bölge aynı zamanda yamaç paraşütü için çok idial bir yerdir. (Manzaranın ne kadar güzel olduğunu bu sözler ifade ediyordur sanırım)

Yolu uzundur ama çok keyiflidir. Tavsiye ederim. Kesinlikle pişman olmazsınız...
Gittiğiniz yerde yemek yiyebileceğiniz ve alışveriş yapabileiceğiniz yerler mevcut.
Hepinize iyi yolculuklar.

Bilgi almak için
http://www.sihirlitur.com/gezi/ucmakdere/yorum.html

bu sayfayı okuyabilirsiniz.



yav ben bu Trakyalıları çok seviyom beyav...:p verdiğin link süper dostum...aşık oldum...otantik...yöresel doku beni hep etkiler...inşallah ordayız...

sana katılıyorum toprak.bende onlara o güzellikleri göstericem,bundan sonra hep burdalar. zaten aslında mangal yapsak olucak orda ama istemiyorlar.buyur sende gel,msn adresim [email protected]

erken gelseniz sizin için tam süper olucak,hep piknik falan yaparız yeşillikte,giderkende köfte yersiniz.ama yine de siz bilirsiniz
yarın kısmet olursa sizi götüreceğim yerleri gezip durumu kolaçan edicem belki de foto çekerim siz de görürsünüz

hava süper olcak inşallah


dostum sendeki bu azim sayesinde yağmurda bile gelebilirim yavaş yavaş...benim sağım solum belli olmaz...yeterki isteyeyim...:p

Uçmakdereyi çok duydum, gitmeyi hep istemişimdir doğrusu.

Bu arada bir kişi daha vazgeçmiş geziden.:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Bi daha gezi organizasyon başlığı açanıııııınnn:mrgreen: :queen:

kanka sen ben gitsek bana yine yeter...aldırma gönüll aldırmaa....:queen:

Motosikletim halaaa yok :salut: Artçı olarak benide aranıza alırsanız bende gelmek isterim.:)


dostum benim cbf 150 anca beni çekiyor...118 kiloyum...yanlış anlama...artcı olayı beni ve motorumu bozar...
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ara sıra gezinti lazım kanka....Epeydirde gitmiyordum...Hem ziyaret......Hem....
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
az önce pazar günü gezeceğimiz yerleri keşiften gelmiştim.bir kaç foto çektim ama telefonla.inanın insanın başı dönüyor baktıkça zaten bir kere gelin her hafta sonu geliceksiniz :p
yolun çok az bir bölümü toprak,eğer istenirse motorlar asfaltta bırakılır ve yaya olarak gezilebilir.
şans bu ya pazar günü de ıdrellez şenlikleri varmış,ve yamaç paraşütü gösterisi yapılacakmış yani biraz kalabalık olacak.


http://img91.imageshack.us/img91/9715/image328si0.jpg
http://img253.imageshack.us/img253/4285/image264me9.jpg
http://img143.imageshack.us/img143/3922/image265ne4.jpg
http://img253.imageshack.us/img253/6170/image269qe0.jpg
http://img143.imageshack.us/img143/6190/image270co6.jpg
http://img91.imageshack.us/img91/7287/image275xw7.jpg
http://img91.imageshack.us/img91/5678/image283bg7.jpg
http://img253.imageshack.us/img253/7336/image284md1.jpg
http://img253.imageshack.us/img253/3967/image297aa7.jpg
http://img143.imageshack.us/img143/5204/image310nf5.jpg
http://img143.imageshack.us/img143/5338/image314hu8.jpg
http://img143.imageshack.us/img143/5514/image318ps4.jpg
http://img143.imageshack.us/img143/2583/image328bg3.jpg


hepsisin kopyalayamıycam çok zor geldi,neyse gelince sizde göreceksiniz zaten.:cherry:
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
buluşma yeri neresi olacak tekirdag da

birde yagmurlardan sonra yolun durumu nasıl
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst