6 Mayıs Pazar Tekirdağ gezisi düşünüyoruz!

Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
mete_han;654962 kanka valla ben açmadım topiği...arkadaş açtı...bende giderim veya gitmem...İstanbul tayfası malumun hareketli...ben karışmam...:P QUOTE' Alıntı:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Abi iş çıkışı güldürdün gene beni, bu gezi topiği koparttı beni bu akşam yaa.. tam komediye döndü iş.
Hadi iyi geceler....:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Valla ben yapmadım abüüüü:queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ben yapmadım o yaptı hikayesi ha.....:queen:

Şimdi pro gelirse yandınız..Azmı dalga geçmiştiniz?....

Sahi gene cbf 450 etmiyceksiniz ha.....Ulen ne zaman 600 olacaksınız merak ediyom....:queen:

Akşam akşam yarıldım yaaa........:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
:queen: boşamı sana açtırdık topiği...bak gördünmü ...:p


yok yok...sen ve bende kalsak yağmursuz bir havada basar gideriz...



kanka valla ben açmadım topiği...arkadaş açtı...bende giderim veya gitmem...İstanbul tayfası malumun hareketli...ben karışmam...:p


adımız yeter haci be...kendinizle kıyaslama lütfen bizi...ölümüz yeter..

abi ben demiştim basdan metehan hoca satar diye:queen: :queen: ahaa dediklerim çıkıyor.Birde cumhurbaskanlığı seçimi ile ilgili bişey demiştim bakalım oda çıkıcakmı:silent:
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
faruk abi gelin diyorsunda ehlyeti olan tam koruma olanlar gelsin denmiş bana göre bu katılımı azaltıyor bilindiği üzere biz gecen hafta sonu istanbuldan kırklareline gittik bi allahın kulu cevirme yapmadı hatta trafik jandarmanın yanında durup sohbet edenlerde vardı

ben gelmeye calısırım bi tekirdaglı olarak seni yanlız bırakmayalım ama ehliyet konusu kesinse ayrı olarak gelirim

yok be abi ne ayrı gelmesi,herkes kendinden sorumlu kimse bişey diyemez.
ama jandarma,polis falan durdurup ehliyet sorduğunda kimsenin başı ağrımasın diye yazılmıştır o.gelen tüm arkadaşlara evimiz kapımız açık.
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Arkadaşlar siz yarışa gelmiyorsunuz anlaşılan? :silent:

Türkiye Motosiklet Pist Şampiyonası Körfez Pistinde Başlıyor

img0121oz5hl2.jpg
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
eft bende az önce gördüm. Ne diyim daha geçen hafta tekirdag tarafındaydım, e bu haftada izmit tarafına gideyim hem daha yakın 70-80km bile yok.
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
İyi ki yazmışız ehliyet muhabbetini ha, yavaş yavaş döküldü ehliyetsizler:mrgreen:

Yav dedik ya kimseden hesap soran yok diye nasıl gelirseniz gelin, zaten o ibareyi de sildik. Bu arada gezinin olup olmayacağı da belli değil zaten. geyiğe dönmüş iyice. Ben sadece takip ediyorum artık arkadaşlar, yapılırsa gelirim Pazar günü, ama ciddi koptum yaa, tek başıma Sakarya'ya gittim geldim, bir Tekirdağ olayı amma komediye dönüştü.:mrgreen:
Umarım gezide de bu kadar eğleniriz. Ehliyetsiz yakalanan olursa tanımam ona göre:p :mrgreen: :mrgreen: :queen:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Neden ehliyete bu kadar takıldınız anlamadım, ehliyet almak bukadar zormu yaw. alttarafı 300ytl para çıkar max.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Arkadaşlar siz yarışa gelmiyorsunuz anlaşılan? :silent:

Türkiye Motosiklet Pist Şampiyonası Körfez Pistinde Başlıyor

img0121oz5hl2.jpg

gelmez olurmuyum mehmet, ginger bana ilk söylediğinde ok demiştim ama bir anda hatırladım ki 6sında senin yarış var.seni yalnız bırakırmıyız dostum bu ilk yarışında.tekirdağ planı yapan arkadaşlarada ayıp oldu ama seni ilk yarışında yada sonraki gelebileceğim bütün yarışlarında yalnız bırakmayı düşünmüyorum hiç.
sanırım tekirdağ gezisi ilk düşünüldüğünde de arkadaşların aklından çıkmış o gün yarışının olduğu.yoksa başka tarihte tekirdağ planı yaparlardı eminim.
sen yarışına odaklan, başka şey düşünme.biz senin destekçiniz...
(yeni bir kenan yetişiyor :) )
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mete_han;654962 kanka valla ben açmadım topiği...arkadaş açtı...bende giderim veya gitmem...İstanbul tayfası malumun hareketli...ben karışmam...:P QUOTE' Alıntı:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Abi iş çıkışı güldürdün gene beni, bu gezi topiği koparttı beni bu akşam yaa.. tam komediye döndü iş.
Hadi iyi geceler....:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Valla ben yapmadım abüüüü:queen:

arkadaşım madem gelen yok giden yok niye topik açarsın...e bu işler için birazda çevre lazım...böyle kalırsın işte tek başına...sana ders olsun bu...:queen:


hava güzel olursa gidiyoruz kanka...:p

Ben yapmadım o yaptı hikayesi ha.....:queen:

Şimdi pro gelirse yandınız..Azmı dalga geçmiştiniz?....

Sahi gene cbf 450 etmiyceksiniz ha.....Ulen ne zaman 600 olacaksınız merak ediyom....:queen:

Akşam akşam yarıldım yaaa........:queen:

konuşme len bebeto...benzin canavarınla sana mutluluklar...ben bir depoyla Ankaraya geliyorum naaaberr traş makinası alppp...

abi ben demiştim basdan metehan hoca satar diye:queen: :queen: ahaa dediklerim çıkıyor.Birde cumhurbaskanlığı seçimi ile ilgili bişey demiştim bakalım oda çıkıcakmı:silent:

kanka sen daha 1000 km lik motorcusun...tecrübe olurdu senin için...öyle tek başına kaçak gezi olmaz...:)

Arkadaşlar siz yarışa gelmiyorsunuz anlaşılan? :silent:

Türkiye Motosiklet Pist Şampiyonası Körfez Pistinde Başlıyor

img0121oz5hl2.jpg

dostum sana başarılar....biz biraz açılalım diyoruz...vallahi bi heves ettim ki sorma...
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Siz iyisimi gidin gülhanede eğlenin.....Hayvanat baahçesine falan gidin...Uzun yol neyinize.....
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
alpcim benim İstanbul dışında yolda kalırmıyım fobim var...düşünmesi bile beni sinir ediyor...
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Puhahahahaha.....:queen: :queen:

Okeye dördüncü lazımmı abüüü:queen: :queen:

Bide bizle dalga geçiyodu....:queen: :queen:

Boşver kanka sen tekirdağı.....Üsküdarda tekirdağ köftesi yapan yer var...Selamımı sööle sana alasını yapar....O kadar yol gidilmez bir köfteye...Benzin paran cebinde kalır...:queen: :queen:

alp dostum vallaha dediğin gibi , bende en başında bu tarz bişeyler söyledim bu pandaya ama dinletemedim illaki tekidağ'a gidicekmiş gördü tekirdağ'ı :mrgreen: kendide sattı sonunda topiği...:p

:queen: boşamı sana açtırdık topiği...bak gördünmü ...:p


yok yok...sen ve bende kalsak yağmursuz bir havada basar gideriz...



kanka valla ben açmadım topiği...arkadaş açtı...bende giderim veya gitmem...İstanbul tayfası malumun hareketli...ben karışmam...:p


adımız yeter haci be...kendinizle kıyaslama lütfen bizi...ölümüz yeter..

hadi ordan köftehor rezil oldun iyimi :mrgreen: sen git adamı gaza getir açtır topiği sonra ben açmadım falan filan , tabi uyanıksın sen bilmezmiyim seni sonradan cayarım diye adama açtırdın uyanık seniiiii :mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bilocan valla yağmur yağmazsa biz cloudla kafa kafaya tokuşturu yine gideriz...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
alpcim benim İstanbul dışında yolda kalırmıyım fobim var...düşünmesi bile beni sinir ediyor...

Honda ya hayat on da ya....Neden düşünüyon kanka?...:queen: :queen:

İşte ben mz le onu hiç düşünmezdim....Türkiyeyi gezdim...Bir kere tık demedi....

Ama gel anlat millete....80.000 km yaptım mz le 60.000 km si şehir dışıdır....
Er5 ede güvenirim...Hiç düşünmem yolda kalırmı kalmazmı diye.....Yakında İzmir yapıcam zaten....:cat: :cat:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
bilocan valla yağmur yağmazsa biz cloudla kafa kafaya tokuşturu yine gideriz...

o günde hava tahmini yağmur yağıcak dedi ondan vazgeçtim der yine kıvırırsın olm sen , hadi bakalım....

Honda ya hayat on da ya....Neden düşünüyon kanka?...:queen: :queen:

baba motora güvenmediğinden falan değil yan yatıp çamura batıyo işte anla yırtıcakya kendi kendine şimdi vicdan muhasebesi yapıyo...:mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
F Ü R E K gene kaçmanın yolunu bulur...Boşuna fürek demedik biz.....:queen:
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
arkadaşım madem gelen yok giden yok niye topik açarsın...e bu işler için birazda çevre lazım...böyle kalırsın işte tek başına...sana ders olsun bu...:queen:


Tınnn + 25 karakter:queen: :queen: :queen::p :cherry:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst