Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Ben askerliğimi orada yaptım, moral bozmak gibi olmasın ama iyi soğuk yapar. Temeltepe diye geçer orası, içliğini falan çifter çifter alsın yanına. Orada nöbet tutan bilir oranın soğuğunu. Soğuktan rengim değişmişti be geldikten 2 ay sonra rengim normal rengime döndü. Gerçi acemiliğini orda yapıcağı için kışı görmez orda.
şahin henüz burda biyere gittiği yok 5 haftadır her buluşmada veda konuşması yapıyo ama hala burda :cherry: MT Muğla ekibinin kurulmasında ciddi çabaları olan şahine hayırlı teskereler diliyorum ...
Çok güzel, bende tanksavar taburu çavuş talimgah bölüğünde yapmıştım askerliğimi (ama Amasya da) :cat:
Şartları çok güzeldir ancak sıkı ve zorlu bir eğitimden geçiriyorlar.Ee çavuş olmak kolay değil tabi:cherry: Hayırlı teskereler diliyorum şahin arkadaşım