Rossi çok sinirli - Toni Elias'ı ağır şekilde eleştirdi

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
sorpasso_rossi_elias.jpg
Valentino Rossi, Türkiye Grand Prix'sinin ilk bölümünde temas yaşadığı Toni Elias'ı ağır şekilde eleştirdi.

Elias, pistin son bölümünde girdikleri mücadelede Rossi'yi geride bırakmış ve ikinciliğe yükselmişti ancak geçiş anında iki motosikletin teması yaşanmıştı.

Rossi yarıştan sonra: "Elias'ın hareketinden dolayı hayal kırıklığına uğradım çünkü adil olmayan şekilde davrandı. Ne olursa olsun hepimiz yarışıyoruz fakat beni geçerken benim üstüme doğru gelmeye başladı ve dışarı itti ve bunu kasıtlı olarak yaptı.

Bu davranışının adil olduğunu düşünmüyorum. "Spormenlik dışından" daha fazla kelimeler de aklımda var ancak onları kafamda kurmak dahi istemiyorum.

Damalı bayrak sallandıktan sonra özür dilemek için geldi. Bense daha fazla şey söylemedim her şeyi Çin'de göreceğiz.

Bence herkesten daha sportmenlik dışı sürüyor. Beni zaten geçiyordu dışarı atmasına ihtiyacı yoktu. Bu tür şeylerin pilotlar arasında olduğunu biliyoruz. Fakat şunu da bilelim ki bir sonraki karşılaşmamızda nasıl davranacağımızı da göreceksiniz.

ELIAS'TAN ROSSI'YE CEVAP

Toni Elias, Valentino Rossi ile İstanbul Park'ta tartışmalı temasla ilgili kendisini ve sürüş stilini savundu.

İki pilot yarışın başlarında ikincilik mücadelesi verirken birbirleri arasında temas yaşanmıştı.

Elias küçük bir manevrayla kurtulmuş ve öne geçip yarışı da ikinci sırada bitirirken Rossi lastik problemi yaşadığı yarışta 10. sırada kalmıştı.

"Çok riskli bir hareketti evet fakat neler olduğuna dikkatli bakmanız gerekiyor. Biz Casey'i yakalamak için uğraşıyorduk. Ben o süreçte Rossi'den biraz daha hızlıydım ve onu geride bıraktım.

Yan yana giderken onun motosikleti benimkinin önünü kapatıyordu ve çok tehlikeli bir andı. Sonunda benim motosikletim yana doğru kaymaya başladı ki benim için çok tehlikeliydi. Kontrol etmeye çalıştım fakat önüne geçemedim.

Bu tür şeyler yarışırken olur ve yarışta aldığım sonuçtan memnunum. Benim sürüş stilim biraz riskli gelebilir fakat ben kendimi böyleyken daha rahat hissediyorum."

rossi%20elias.jpg


rossi%20elias%202.jpg


rossi%20elias%203.jpg




ROSSI'NIN LASTİĞİ SORUŞTURMADA

Michelin, Valentino Rossi'nin Türkiye Grand Prix'sinde sorun çıkartan arka lastiğini soruşturmak için Clermont Ferrand'daki merkezine gönderdi.

Yamaha pilotu yarış boyunca sıkıntı çekmişti ve daha sonra yaptığı açıklamada arka lastiğindeki performanstan şikayetçi olmuştu.

"Sıcak havadan kaynaklandığını düşündüm fakat sonrasında bütün yarış boyunca kayma sorunu yaşadım. Lastiğin sağ tarafında birşeyler sorunlu gidiyordu ve bize sürekli problem çıkardı."

Michelin'den Pierre Alves, geçen yıl Laguna Seca'da yaşanan problem gibi lastiğin iç tarafında çıkan baloncuk yüzünden olduğunu söyledi.

Kaynak: www.otomotorspor.com
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Rossinin 2006 Portekiz yarışında Elias ile çekişmesinide hatırlayalım.
[yt]H-_LfiDWg44[/yt]
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
rossi takım degiştirdikten sonra yüzü gülmedi. birgün motor sorun çıkartıyor birgün lastikler.....

aslında söylenebilecek fazla birşey yok
iyi sürücü kötü takım ve kötü takımın aldıgı yanlış kararlar...


ELIAS ile çekişmesine gelince; eeeee ne demişler etme bulma dünyası:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
İlk video adeta bir resital.Ben bu kadar müthiş çekişmelerin olduğunu bilmiyodum bu yarışlarda.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
273
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şimdi bu iki videoda Rossi haksız mı, öyle mi yorumladınız ? Virajda içerde kalmayı başarıyor, benim gördüğüm bu.

Bu videolardaki durumlar için hakemler inceleme başlatmışmıydı ? Başlattıysa suçlu bulundu mu Rossi ?
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
927
silinen mesajlar oldu mu buradan, b12 vitamin alayim ben hafiza kaybi icin :silent:
 
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
945
rossi nin bowling labutlarını göremedik İstanbul parkta :queen:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
silinen mesajlar oldu mu buradan, b12 vitamin alayim ben hafiza kaybi icin :silent:

hafızan saglam,evet silinen mesajlar oldu:mrgreen: (geyigin dozunu birazcık kaçırdık:cherry: )

bu arada b12 vitamini hafızada okadar etkilimi ya:silent:

benim bildigim kadarıyla daha çok sinirleri güçlendirmek için kullanıyor( elde ve ayaktaki uyuşma belirtilerinde). ama direkt hafızaya etki ettigini bilmiyordum:silent:
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Etme bulma dünyası kendi yaptıkları çok iyiydi çok güzeldi ona yapılınca suç oldu. Gibernau'yu pistten attığını ne çabuk unuttu haketti oh olsun :)
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
121
ilk önce kaiser demiş ki...ben böyle çekişmeler olduğunu bilmiyordum bu yarışlarda...sete rossi çekişmesine hitaben...kaiser herhalde motogp izlemiyorsn galiba:pr: :) .neyse...konumuza gelince orada tony elias ın pek yapacağı birşey yoktu olan 1 NOLU TRİBÜN ÖNÜNDE OLDU...TAM BİZİM ÖNÜMÜZDE:) .İKİSİDE DÜZLÜK SONU OLDUĞU İÇİN OLDUKÇA HIZLIYDILAR Kİ ZATEN YARIŞ ROSSİ İÇİN KABUS GİBİ GEÇTİ.2005 3NCÜ.2006 DA 4 DÜNCÜ.2007 DE 10NUNCU.İSTANBUL PARKTA ADETA KİLİTLENİYOR NE OLUYORSA.NEYSE BİZ YİNE DE ROSSİ FANLARIYIZ...AİLECE.:)
 
Katılım
5 Kas 2005
Mesajlar
191
Etme bulma dünyası kendi yaptıkları çok iyiydi çok güzeldi ona yapılınca suç oldu. Gibernau'yu pistten attığını ne çabuk unuttu haketti oh olsun :)

Yahu video da ben mi yanlış görüyorum yoksa Gibernau mu Rossinin üstüne yatıyor napsın adam üstüne yatanı allah aşkına
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
rossi takım degiştirdikten sonra yüzü gülmedi. birgün motor sorun çıkartıyor birgün lastikler.....

aslında söylenebilecek fazla birşey yok
iyi sürücü kötü takım ve kötü takımın aldıgı yanlış kararlar...
Bu laflar çok tanıdık geliyor (aynılarını geçen yıl boy söylüyordu )

İyi de, lütfen istatistiklere bir bakın 2 şampiyonluk, bir ikincilik.

Tabii bu arada Yamaha ile ilk şampiyonluğu sürecinde Gibernau ile girdiği mücadelelerin Rossi yi Rossi yaptığını da unutmayalım !

Bu mücadelelerden galip çıkması ise, Yamahanın virajlarda sağladığı avantaj ile mümkün olmuştu.

Diğer yandan, yukarıdaki iki videoda da Rossi açısından son derece temiz bir pilotaj gözüküyor. Oysa İstanbul Park'ta Elias'ın yaptığı bu kadar temiz değil.
Ancak kurallar içinde, zaten bu yarışların bu kadar da "temiz" olması gerekmiyor. Öyle olursa Hayden gibi siyah beyaz adamlar şampiyon olur.

Bence Rossi'yi yıkan hareket, Elias'ın geçme anı değil de, geçtikten sonra sağ viraja yatarken sol ayağını kaldırıp, özür dilemesi idi....

Son olarak dikkat çekmek istediğim bir husus :
Damalı bayrak sallandıktan sonra özür dilemek için geldi. Bense daha fazla şey söylemedim her şeyi Çin'de göreceğiz.

Bence herkesten daha sportmenlik dışı sürüyor. Beni zaten geçiyordu dışarı atmasına ihtiyacı yoktu. Bu tür şeylerin pilotlar arasında olduğunu biliyoruz. Fakat şunu da bilelim ki bir sonraki karşılaşmamızda nasıl davranacağımızı da göreceksiniz.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Damalı bayrak sallandıktan sonra özür dilemek için geldi. Bense daha fazla şey söylemedim her şeyi Çin'de göreceğiz.

Bence herkesten daha sportmenlik dışı sürüyor. Beni zaten geçiyordu dışarı atmasına ihtiyacı yoktu. Bu tür şeylerin pilotlar arasında olduğunu biliyoruz. Fakat şunu da bilelim ki bir sonraki karşılaşmamızda nasıl davranacağımızı da göreceksiniz.

rossinin intikamı acı olacak:mrgreen:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
ilk önce kaiser demiş ki...ben böyle çekişmeler olduğunu bilmiyordum bu yarışlarda...sete rossi çekişmesine hitaben...kaiser herhalde motogp izlemiyorsn galiba:pr: :) .neyse...konumuza gelince orada tony elias ın pek yapacağı birşey yoktu olan 1 NOLU TRİBÜN ÖNÜNDE OLDU...TAM BİZİM ÖNÜMÜZDE:) .İKİSİDE DÜZLÜK SONU OLDUĞU İÇİN OLDUKÇA HIZLIYDILAR Kİ ZATEN YARIŞ ROSSİ İÇİN KABUS GİBİ GEÇTİ.2005 3NCÜ.2006 DA 4 DÜNCÜ.2007 DE 10NUNCU.İSTANBUL PARKTA ADETA KİLİTLENİYOR NE OLUYORSA.NEYSE BİZ YİNE DE ROSSİ FANLARIYIZ...AİLECE.:)

Evet izlemiyorum. Her arabası olan formula izlemediği gibi,her motoru olanda motogp sewmek zorunda değil :bounce:
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
ZATEN YARIŞ ROSSİ İÇİN KABUS GİBİ GEÇTİ.2005 3NCÜ.2006 DA 4 DÜNCÜ.2007 DE 10NUNCU.İSTANBUL PARKTA ADETA KİLİTLENİYOR NE OLUYORSA.NEYSE BİZ YİNE DE ROSSİ FANLARIYIZ...AİLECE.:)

Benim bu konuda bir teorim var. Bu pist kesinlikle Rossiye göre değil çünkü zaten düzlüklerin çok fazla olduğu yetmiyormuş gibi, Rossinin esas sevdiği tip virajlar hep yokuş yukarı olan kısımda. Bu yüzden Rossi buralarda alışık olduğumuz geçişleri yapamıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst