MotoGP 2007 İstanbul Tüm Fotoğraflar Burada

Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
arkadaşlar dünkü yüksek katılımınız için herkese teşekkür ederim:rendeer:
dün biraaz organizasyon bozukluğu yaşadık ::utangac:
heryere herkese yetişmeye çalıştım ama olmadı ::utangac:
yolda grup sürüşümüz biraz enteresan oldu özellikle dolmabahçeden sirkeciye giderken allahtan kaza bela yaşamadık
bostancı buluşmasından sora regalciler olarak yola çıkmamız ve yol boyunca gidişimiz güzeldi :cat:
ancak İstanbul parka geldiğimiz sırada diğer motorlarında etkisiyle hepimiz değişik yerlere ayrıldık ::utangac:
zaten bundan sorada bi daha belimizi doğrultamadık::utangac:
tribünlere geçtikten sora irtibatımız tamamen koptu çıkışı söylemeye gerek yok herkes kendi kafasına göre takılcaktı zaten öylede oldu
iyi kötü ben çok keyif aldım herkese katılımlarından dolayı tekrar teşekkür ederim :rendeer:
inşallah başka bir organizasyonda daha güzel etkinlikler düzenleriz
hepiniz sevgiyle kalın :rendeer:
hatalarım olduysa sizleri üzdüysem de affola
 
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
41
çok güzel resimler yakalamışsın tşk ederim keşke gelebilsydim ama tvden izleyemedim bile
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
GalleryImages%5CSpor%20Foto%5CMotoGP%20T%FCrkiye%20GP'si%20Stoner'in%5C1211212.jpg


GalleryImages%5CSpor%20Foto%5CMotoGP%20T%FCrkiye%20GP'si%20Stoner'in%5C2222222222.jpg


GalleryImages%5CSpor%20Foto%5CMotoGP%20T%FCrkiye%20GP'si%20Stoner'in%5C2222222222222.jpg


GalleryImages%5CSpor%20Foto%5CMotoGP%20T%FCrkiye%20GP'si%20Stoner'in%5C3333333333.jpg


GalleryImages%5CSpor%20Foto%5CMotoGP%20T%FCrkiye%20GP'si%20Stoner'in%5C343443434.jpg


GalleryImages%5CSpor%20Foto%5CMotoGP%20T%FCrkiye%20GP'si%20Stoner'in%5C44444444.jpg


GalleryImages%5CSpor%20Foto%5CMotoGP%20T%FCrkiye%20GP'si%20Stoner'in%5C5555555555.jpg


GalleryImages%5CSpor%20Foto%5CMotoGP%20T%FCrkiye%20GP'si%20Stoner'in%5C66666666666.jpg


GalleryImages%5CSpor%20Foto%5CMotoGP%20T%FCrkiye%20GP'si%20Stoner'in%5C7777777777777.jpg


GalleryImages%5CSpor%20Foto%5CMotoGP%20T%FCrkiye%20GP'si%20Stoner'in%5C888888888.jpg


GalleryImages%5CSpor%20Foto%5CMotoGP%20T%FCrkiye%20GP'si%20Stoner'in%5C888888888.jpg


GalleryImages%5CSpor%20Foto%5CMotoGP%20T%FCrkiye%20GP'si%20Stoner'in%5C99999999.jpg


GalleryImages%5CSpor%20Foto%5CMotoGP%20T%FCrkiye%20GP'si%20Stoner'in%5Caaaaaaaaa.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
286
ya harika resimler süper keşke gidebilseydim :salut:
resimler için herkeze teşekkürler

Kupada süper olmuş tasarıma bayıldım
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
34
istanbulda bizlere böylesine güzel bir ortamı sunan tüm büyüklerime saygılar sunar teşekkür ederim ....İnşallah bizde kendi ülkemizi temsil eder türk bayraklarıyla süsleriz istanbul parkı..
 
Katılım
28 Ocak 2006
Mesajlar
464
bende çektim bende en kıssa zaman da eklicem süperdi kazanın
olduğu trübünün hemen önündeydim ama kıl payı çekemedim..
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
45
Öncelikle beni artçı olarak alan Alper (Alper_tim) abime ve katılan herkese çok çok teşekkür ederim.
Özellikle gidişimizde hava çok güzeldi ve katılımcıların etkisiylede çok keyifli bir gün yaşadık.
Yarışların zaten ayrı bir tadı vardı. Ondan bahsetmeye hiç gerek yok.
Herkese tekrar teşekkür ederim... :rendeer:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
bende bayağı bir resim çektim ama hala kafamı toplayamadım. :)
hala sarhoş gibiyim, çok güzel bir yarıştı.en kısa zamanda yükliicem resim ve videoları.
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
227
güzel bir gündü herkese teşekkürler katılımdan dolayı ayrıca savaş arkadaşım yer değişikliği için tekrar teşekkürler :cherry:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
bende 106 numaradaydım gold da süper bir duygu arkadaşlar benim resimler gecikmeli ancak bu var

 
Son düzenleme:
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
227
hani orda bisürü foto çeken arkadaş vardı onlar nerde
özellikle benim erhan ın kaskını ayaklar altına aldığım foto yu istiyom ::coool::

alırırm kaskını demiştim ben sana :cherry:
 
Katılım
18 Ara 2003
Mesajlar
925
Arkadaşlar benim anlamadığım daha motogp sayfasında fotoğraf yokken, biz TÜRKİYEde yaşayanlar olarak bu kadar adam birkaç fotoğraf koyamazken bu CRASH.NET kim ki bu kadar foto yakalamış?
Erhan el at bu işe :)
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
güzel bir gündü herkese teşekkürler katılımdan dolayı ayrıca savaş arkadaşım yer değişikliği için tekrar teşekkürler :cherry:

kesinlikle süper bir anı kaldı bana,
bu arada acaba bahsettiğin arkadaş ben miyim?
yer değişikliği kısmını anlayamadım da o bakımdan sordum?
resimleri yüklemeye başladım.birazdan sanırım koyarım foruma...
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
evt arkadaşlar süper günün süper fotoğraflarını bekliyoruz
şimdiden elinize kolunuza sağlık hepinizin:rendeer:

bu arada İstanbul Parka giderken afyon maynağını (cenk) motoruna alan R6 sahibi arkadaş kim :silent:
bizim artçı baya bi korkmuş:mrgreen: :mrgreen: :queen: :queen:
 
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
46
Selamlar ve teşekkurler, 3 racer cı olarak bizde regalcilerin arasına kaynaşdık :queen:

Benim göbeğimi gören arkadaşlar ilkbaşta şok yaşadı, ama sonra alışdılar :cherry:

Alpere ve tum organizasyon ekibine yeniden teşekurederim ...:rendeer:

Bostancı otopark resimlerimizi ve yolda video çekenlerin sahilboyu görüntülerinide bekliyoruz arkadaşlar... :wiinkk:

Not:Bu arada benim motorun bagajına motosiklet.net çıkartması ayrı bir hava kattı :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst