Super Moderator
- Katılım
- 23 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,850
arkadaşlar dünkü yüksek katılımınız için herkese teşekkür ederim:rendeer:
dün biraaz organizasyon bozukluğu yaşadık ::utangac:
heryere herkese yetişmeye çalıştım ama olmadı ::utangac:
yolda grup sürüşümüz biraz enteresan oldu özellikle dolmabahçeden sirkeciye giderken allahtan kaza bela yaşamadık
bostancı buluşmasından sora regalciler olarak yola çıkmamız ve yol boyunca gidişimiz güzeldi :cat:
ancak İstanbul parka geldiğimiz sırada diğer motorlarında etkisiyle hepimiz değişik yerlere ayrıldık ::utangac:
zaten bundan sorada bi daha belimizi doğrultamadık::utangac:
tribünlere geçtikten sora irtibatımız tamamen koptu çıkışı söylemeye gerek yok herkes kendi kafasına göre takılcaktı zaten öylede oldu
iyi kötü ben çok keyif aldım herkese katılımlarından dolayı tekrar teşekkür ederim :rendeer:
inşallah başka bir organizasyonda daha güzel etkinlikler düzenleriz
hepiniz sevgiyle kalın :rendeer:
hatalarım olduysa sizleri üzdüysem de affola
dün biraaz organizasyon bozukluğu yaşadık ::utangac:
heryere herkese yetişmeye çalıştım ama olmadı ::utangac:
yolda grup sürüşümüz biraz enteresan oldu özellikle dolmabahçeden sirkeciye giderken allahtan kaza bela yaşamadık
bostancı buluşmasından sora regalciler olarak yola çıkmamız ve yol boyunca gidişimiz güzeldi :cat:
ancak İstanbul parka geldiğimiz sırada diğer motorlarında etkisiyle hepimiz değişik yerlere ayrıldık ::utangac:
zaten bundan sorada bi daha belimizi doğrultamadık::utangac:
tribünlere geçtikten sora irtibatımız tamamen koptu çıkışı söylemeye gerek yok herkes kendi kafasına göre takılcaktı zaten öylede oldu
iyi kötü ben çok keyif aldım herkese katılımlarından dolayı tekrar teşekkür ederim :rendeer:
inşallah başka bir organizasyonda daha güzel etkinlikler düzenleriz
hepiniz sevgiyle kalın :rendeer:
hatalarım olduysa sizleri üzdüysem de affola
