Suzuki Suzuki DL 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
18
arkadaşlar teklifim hala geçerli şileye bekliyorum sizleri cep numaram 0542 587 85 55 uzman_1907 beni bu numaradan haberdar edersen bende hazırlık yapmış olurum:cat:
 
Katılım
15 Nis 2007
Mesajlar
1
Herkese Merhaba

Merhaba arkadaşlar,
Uzun araştırmalardan sonra DL 650 almaya karar verdim.2005+ temiz bir 2. el de işimi görür diye umuyorum. Mesajlarınızı bekliyorum....
 
Katılım
23 Tem 2005
Mesajlar
454
Lastikkonusunu bir arkadasımız yine sormus . Topik in önceki mesajlarında lastiklerle ilgili çok fazla yazı bulabilirsin . Bende o deneyimlerden faydalanarak Michalen Anakee taktırdım ... Fiyat konsunda da bilgin olsun ön arka 500 YTL nakit fiyata mal oldu ... ( Murat abi sanırım sende yeni aldın lastikleri güle güle eskit )
 
Katılım
4 Haz 2006
Mesajlar
43
Birde motorun ön tarafına çakar taktım, gece sağ şeritten giderken ciddi saygı görüyorsunuz tavsiye ederim. Polis yakalayabilir, yakalarsa fark edilmiyoruz üstümüze çıkıyorlar falan diye ağlarsanız bişi demiyorlar.

çakar olarak ne marka aldınız... ampulleri nerelere yerleştirdiniz? açma kapama butonunu nereye taktınız? elektronik devrenin içerisinde bulunan kutuyu nereye taktınız? bütün bunları nerede yaptırdınız? ve toplam masraf ne tuttu ayıptır sorması...

bu arada lastik konusunda bilgi veren arkadaşlara teşekkürler... gerekli araşırmaları yapıp uygun bişey taktırıcam artık...

saygılar...
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
Toplam : 240 km yaptığımız gezinin rotası şöyle oldu :

Pendik-Yalova feribotu ile geçtikten Yalakdere üzerinden İznik'e varıldı.
İznik'in tarihi mekanları gezildi. Öğle yemeği yendi.
Saat 16:00 civarlarında 2 ayrı rota ile dönüldü.
İlki acelesi olanlar için kısa rota : Yalakdere üzerinden Topçular
İkincisi birz daha gezelim diyenler için İznik gölü etrafını dolaşarak Orhangazi-Yalova-Topçular
şeklinde gelişti.

Yeşil : Gidiş
Pembe : Dönüş

iznik3tk7.jpg


Geziye Katılanlar :
1- Aydın Atagül ve eşi ....... BMW 1150GS - 2xTelsizli
2- Yavuz ........................ BMW 1150GS - Telsizli
3- Uzman ....................... Suzuki Vstrom DL650 - Telsizli
4- Mtoprak ..................... Suzuki Vstrom DL650 - Telsizli
5- serkan ....................... Honda CBR600F - Telsizli
6- trader ........................ Suzuki Vstrom DL650 - Telsizli
7- tanzer ....................... Suzuki Vstrom DL650 - Telsizli
8- batris koray ................ Suzuki Vstrom DL650 - Telsizli
9- Kazdağlı ve kızı ............ BMW 1150GS - Telsizli
10- Lion Hakkı ................ Suzuki Vstrom DL650 - Telsizli
11- Aries Çiğdem ............. BMW F650GS - Telsizli
12- Nejatural ................... Suzuki Burgman 400
13- Yiğit ......................... Suzuki GSX-1400
14- Tekin ........................ Suzuki Burgman 400

Toplam : 14 motor (16 kişi) : 10.800cc


Resimlerden secmeler..


dsci0050yq2.jpg


dsci0021dh0.jpg


dsci0022uk9.jpg


dsci0023so3.jpg


dsci0024ui3.jpg


dsci0025nu7.jpg


dsci0026kh6.jpg


dsci0027wm4.jpg


dsci0028zg3.jpg


dsci0030mx4.jpg



dsci0032qx8.jpg



dsci0033pj6.jpg



dsci0034af0.jpg



dsci0036fz3.jpg


dsci0037za5.jpg



dsci0038np1.jpg



dsci0039kf2.jpg


dsci0040yx0.jpg



dsci0042es8.jpg


dsci0042es8.jpg


dsci0045ez9.jpg



dsci0046sg6.jpg


dsci0047wg7.jpg


dsci0048mp0.jpg


dsci0049hs3.jpg


Ve ufak bır vıdeo

[YT]7iWU0gT8dbs[/YT]
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
429
arkadaşlar teklifim hala geçerli şileye bekliyorum sizleri cep numaram 0542 587 85 55 uzman_1907 beni bu numaradan haberdar edersen bende hazırlık yapmış olurum:cat:

bu kadar ısrara dayanamadım ve sedat arkadasımızla konustum bızlere ev sahıplığı yaptığın için kendısıne çok tesekkur ederız. :cat:

29.04.2007 pazar gunu buluşmamızı VblueangelV evsahıplığınde gercekleştırıyoruz arkadaşlar
biraz yol yapalım millet motor görsun dımı :)

2.Geleneksel suzuki DL 650 V-stromcular şile buluşması
1.Uzman / Pendik
2.Trader / içerenköy
3.dr.t / Harbiye
4.Bodyhan / Harbiye
5.Roland /
6.Rahmi & Halime / Merter
7.Cafein / Kadıköy
8.tarden / Üsküdar
9.batris / Mecidiyeköy
10.sedat/ şile
11.cucumber/ istanbulda olursa gelıcek
12.Ballantyne/Erenköy
13.poyrik/çamlıca
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
18
evet arkadaşlar 29nda bekliyorum sizleri üvezli gözlemecilerin orda sizi karşılarım ordan şileye doğru yola çıkarız :cat: şimdi biraz ayrıntılandıralım şileden yaklaşık 10km uzaklıkta bir boşnak köyü olan yeni köyde sizleri misafir etmeyi düşünüyorum şimdi ordaki arkadaşlarla irtibata geçiyorum ve ayrıntıları birazdan yazıyorum:bounce:

evet arkadaşlar şimdi arkadaşlarımla konuştum sizleri doğa harikası biryerde misafir edicem aç gelmeniz tavsiye olunur :rendeer: sizlere odun ateşinde pişmiş güveç vede kendi fırınımda pişirdiğim köy ekmeklerinden ikram edicem
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
evet arkadaşlar 29nda bekliyorum sizleri üvezli gözlemecilerin orda sizi karşılarım ordan şileye doğru yola çıkarız :cat: şimdi biraz ayrıntılandıralım şileden yaklaşık 10km uzaklıkta bir boşnak köyü olan yeni köyde sizleri misafir etmeyi düşünüyorum şimdi ordaki arkadaşlarla irtibata geçiyorum ve ayrıntıları birazdan yazıyorum:bounce:

evet arkadaşlar şimdi arkadaşlarımla konuştum sizleri doğa harikası biryerde misafir edicem aç gelmeniz tavsiye olunur :rendeer: sizlere odun ateşinde pişmiş güveç vede kendi fırınımda pişirdiğim köy ekmeklerinden ikram edicem

Tansel istersen bunu detaylandırıp hem burada hem de öteki tarafta eş zamanlı olarak açalım. DL sahibi olmayanlardan da gelmek isteyenler olursa onları da sürüş ve park haline başka mekanlar olmak üzere aramıza alabiliriz diye düşünüyorum..Bilmem siz neler düşünürsünüz..
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
25
vblueangelv'nin daveti

Arkadaşlar bende gelmeyi sizlerle tanışmayı isterim sabah erkenden çıkarım yola olmasada akşamdan çıkarım:cherry:
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
429
evet arkadaşlar 29nda bekliyorum sizleri üvezli gözlemecilerin orda sizi karşılarım ordan şileye doğru yola çıkarız :cat: şimdi biraz ayrıntılandıralım şileden yaklaşık 10km uzaklıkta bir boşnak köyü olan yeni köyde sizleri misafir etmeyi düşünüyorum şimdi ordaki arkadaşlarla irtibata geçiyorum ve ayrıntıları birazdan yazıyorum:bounce:

evet arkadaşlar şimdi arkadaşlarımla konuştum sizleri doğa harikası biryerde misafir edicem aç gelmeniz tavsiye olunur :rendeer: sizlere odun ateşinde pişmiş güveç vede kendi fırınımda pişirdiğim köy ekmeklerinden ikram edicem

süpersın sedat bızı davet ettığı için tekrar tesekkurler
onumuzde 2 hafta kadar bır sure var katılımcılar yavas yavas netleşır bu surede ona göre plan yaparız vaktımız var henuz

Tansel istersen bunu detaylandırıp hem burada hem de öteki tarafta eş zamanlı olarak açalım. DL sahibi olmayanlardan da gelmek isteyenler olursa onları da sürüş ve park haline başka mekanlar olmak üzere aramıza alabiliriz diye düşünüyorum..Bilmem siz neler düşünürsünüz..

tamam abi ben dığer tarafa tasıcam bu davet ve buluşma olayını beraber hallederız. Dığer motorcu arkadaşlarıda tabıkı davet edelim onlarsız olmaz
hem içlerınde DL almayı dusunene arkadaslar olabılır dımı :)

Arkadaşlar bende gelmeyi sizlerle tanışmayı isterim sabah erkenden çıkarım yola olmasada akşamdan çıkarım:cherry:

ne demek arkadasım gelmek ısteyenler için programı oturtacağız ileriki gunlerde .
 
Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
18
arkadaşlar aslında bu işi çokdaha keyifli bi hale getirmek mümkündür eğer sabit biyerde duralım alkolde alalım (ben kullanmıyorum ama muhabbeti hoş oluyo)derseniz ben size klarnet keman cümbüş ekibide ayarlamaya çalışırım ozaman bu işi kırda falan yaparız yaparız daha güzel olur
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
429
arkadaşlar aslında bu işi çokdaha keyifli bi hale getirmek mümkündür eğer sabit biyerde duralım alkolde alalım (ben kullanmıyorum ama muhabbeti hoş oluyo)derseniz ben size klarnet keman cümbüş ekibide ayarlamaya çalışırım ozaman bu işi kırda falan yaparız yaparız daha güzel olur

sedat kardesım alkol bızı bozmasın sonra basımıza dönuste istemedığımız olaylar getırebılır dusuncesındeyım ama yıne de isteyen alabılır tabi. benım fıkrım bu yonde ama çalgı olayına hayır demem doğrusu vur patlasın çal oynasın :queen:
 
Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
18
arkadaşlar bu olayı isterseniz iki günede yayabiliriz cumartesi kırda güveç tanışma şeklinde pazar günüde ağva yada belirliyiceğimiz bir rota üzerinde gezi bunun için uygun bir konaklama yeri ayarlıyabilirim sanırım hem fiyatı uygun hemde motorların güvenliği açısından otoparkı bulunan bi motel biliyorum köy içinde mütevazi bir yer
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
413
arkadaşlar gezi ile ilgili planlarınızı, tartışmalarınızı duyurular ana başlığı altında, gezi sonrasında da geziler ana başlığı altında yapsanız.......

ben dl 650 ile ilgili teknik bilgiler vs... bulmaya tecrübelerinizi paylaşmaya çalışırken sayfalar dolusu gezi hazırlık yazılarınızı okuyorum.... belli bir noktadan sonra sıkılıyor ve mesajları okumadan geçiyorum. arada belkide istediğim bilgi var ve bu yüzden atlıyorum.....

istanbul ekibinden ricam gezi ve toplantı mesajlarınızı bu başlığa bir link vererek duyurular kısmında tartışmanız. herkese kazasız, belasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
25
merhaba arkadaşlar...

Yanlış anlamadıysam Sedat kardeşim senin dediğin alkol allalım sözü bırak iki tekerciye dört,altı,onaltı ne kadar tekerlekli araç varsa hiç birine söylenmemesi gerektiğini düşünüyorum.(kullanmıyorum) dediğin halde saygılar. Hoca değilim olamamda zaten yanlız bunu yazmak istedim. "Sarhoşluk veren her şey haramdır. Ve çok miktarda sarhoşluk veren bir şeyin az miktarıda haramdır." (Hadis)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
arkadaşlar gezi ile ilgili planlarınızı, tartışmalarınızı duyurular ana başlığı altında, gezi sonrasında da geziler ana başlığı altında yapsanız.......

ben dl 650 ile ilgili teknik bilgiler vs... bulmaya tecrübelerinizi paylaşmaya çalışırken sayfalar dolusu gezi hazırlık yazılarınızı okuyorum.... belli bir noktadan sonra sıkılıyor ve mesajları okumadan geçiyorum. arada belkide istediğim bilgi var ve bu yüzden atlıyorum.....

istanbul ekibinden ricam gezi ve toplantı mesajlarınızı bu başlığa bir link vererek duyurular kısmında tartışmanız. herkese kazasız, belasız sürüşler dilerim.

Gerçekten ilginç.. Bu başlığı açtıgımdan bu yana ilk kez böyle bir eleştiri oldu..

Bu toplantı sadece DL lere mahsus oldugu için ve genele duyurulmasında gerek olmadıgı için burada bununla ilgili yazılar yazılıyor.. Buradaki pek çok arkadas sanırım sadece bu topiğe girip bakıyor. Bu yuzden bu gezı notlarının burada yer alması bizim DL ci dostlarımız açısından bir sıkıntı oluşturmadı ve oluşturmaz kanaatindeyim.

Ayrıca bir motorun teknik yönünü incelemek biraz da yaptığı yolları binen kişileri tanımak demek değilmidir ? Ben şahsen başka bir motor alacaksam kimlerin bu motora bindiğini de bilmek isterim.Motordaki konsepti oluşturan sadece kendi yapısı değil biraz da fun desteğidir değil mi?

Olaya biraz da bu yönden bakmak da yarar var. Bu topiğin takipçileri olarak bizler motosiklet.net in en seçme topiclerinden birine yazdıgımızı dusunuyoruz sanırım.. Ya da biz havaya girdik bilemiyorum tabi ki : )

Selamlar..
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
413
@trader
bu motosikletin seçkin bir model olduğuna kanaat getirmeseydim "0 km" olarak almazdım.

zaten dl ile ilgili bir bilgi varsa onu başka başlıklarda arayıp bulmaya çalışıyorum bu başka marka ve modellerin başlıklarıda olsa !

keşke istanbulda olsaydım ve grubunuza dahil olsaydım fakat değilim. vede benim gibi çoğu insanda anadoluda oturmakta. bu nedenle istanbulda düzenlenen gezinin sayfalarca hazırlık yazışmalarını okumak ne yalan söyleyeyim biraz angarya. hoşçakalın.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
@trader
bu motosikletin seçkin bir model olduğuna kanaat getirmeseydim "0 km" olarak almazdım.

zaten dl ile ilgili bir bilgi varsa onu başka başlıklarda arayıp bulmaya çalışıyorum bu başka marka ve modellerin başlıklarıda olsa !

keşke istanbulda olsaydım ve grubunuza dahil olsaydım fakat değilim. vede benim gibi çoğu insanda anadoluda oturmakta. bu nedenle istanbulda düzenlenen gezinin sayfalarca hazırlık yazışmalarını okumak ne yalan söyleyeyim biraz angarya. hoşçakalın.

Dostum bak sımdı uzuldum bu duruma..

Eger bu dusuncede bır kac arkadasımız daha varsa Erhanla konusup topıgı dıger notlardan temızleteceğim. Kısaca sorumuz sudur?

DL cilere ait Gezı notları ve toplanma duyuruları bu topıc altında mı yer almalı yoksa ana forumda gezıler bolumunde mı acılmalı?

Katılımcı arkadaşlar zaten belli sayılır kısaca yazarlarsa sevinirim.
..
 
Katılım
23 Tem 2005
Mesajlar
454
Bence DL ile yapılan ve DL ci arkadasların bulundugu toplantılar buradan kordine edilebilir. Sonuç olarak birçok kişi bu forumu okuyarak DL sahibi oldu veya bir problemleri varsa giderdi. Tabiiki bu duruma qrar gibi dusunen arkadaslarımız olabilir onların fikirlerinede saygı gostermemiz gerekir. Sonuç olarak gezi yazıları duzenlemeleri veya konuların konusulması yapılsın ama geziye ilişkin resim ve yazıların link verilerek geziler bölümünde yer almasının secilmesi daha hoş olacak sanırım ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst