- Katılım
- 6 Nis 2007
- Mesajlar
- 18
arkadaşlar teklifim hala geçerli şileye bekliyorum sizleri cep numaram 0542 587 85 55 uzman_1907 beni bu numaradan haberdar edersen bende hazırlık yapmış olurum:cat:
Birde motorun ön tarafına çakar taktım, gece sağ şeritten giderken ciddi saygı görüyorsunuz tavsiye ederim. Polis yakalayabilir, yakalarsa fark edilmiyoruz üstümüze çıkıyorlar falan diye ağlarsanız bişi demiyorlar.
arkadaşlar teklifim hala geçerli şileye bekliyorum sizleri cep numaram 0542 587 85 55 uzman_1907 beni bu numaradan haberdar edersen bende hazırlık yapmış olurum:cat:
evet arkadaşlar 29nda bekliyorum sizleri üvezli gözlemecilerin orda sizi karşılarım ordan şileye doğru yola çıkarız :cat: şimdi biraz ayrıntılandıralım şileden yaklaşık 10km uzaklıkta bir boşnak köyü olan yeni köyde sizleri misafir etmeyi düşünüyorum şimdi ordaki arkadaşlarla irtibata geçiyorum ve ayrıntıları birazdan yazıyorum:bounce:
evet arkadaşlar şimdi arkadaşlarımla konuştum sizleri doğa harikası biryerde misafir edicem aç gelmeniz tavsiye olunur :rendeer: sizlere odun ateşinde pişmiş güveç vede kendi fırınımda pişirdiğim köy ekmeklerinden ikram edicem
evet arkadaşlar 29nda bekliyorum sizleri üvezli gözlemecilerin orda sizi karşılarım ordan şileye doğru yola çıkarız :cat: şimdi biraz ayrıntılandıralım şileden yaklaşık 10km uzaklıkta bir boşnak köyü olan yeni köyde sizleri misafir etmeyi düşünüyorum şimdi ordaki arkadaşlarla irtibata geçiyorum ve ayrıntıları birazdan yazıyorum:bounce:
evet arkadaşlar şimdi arkadaşlarımla konuştum sizleri doğa harikası biryerde misafir edicem aç gelmeniz tavsiye olunur :rendeer: sizlere odun ateşinde pişmiş güveç vede kendi fırınımda pişirdiğim köy ekmeklerinden ikram edicem
Tansel istersen bunu detaylandırıp hem burada hem de öteki tarafta eş zamanlı olarak açalım. DL sahibi olmayanlardan da gelmek isteyenler olursa onları da sürüş ve park haline başka mekanlar olmak üzere aramıza alabiliriz diye düşünüyorum..Bilmem siz neler düşünürsünüz..
Arkadaşlar bende gelmeyi sizlerle tanışmayı isterim sabah erkenden çıkarım yola olmasada akşamdan çıkarım:cherry:
arkadaşlar aslında bu işi çokdaha keyifli bi hale getirmek mümkündür eğer sabit biyerde duralım alkolde alalım (ben kullanmıyorum ama muhabbeti hoş oluyo)derseniz ben size klarnet keman cümbüş ekibide ayarlamaya çalışırım ozaman bu işi kırda falan yaparız yaparız daha güzel olur
arkadaşlar gezi ile ilgili planlarınızı, tartışmalarınızı duyurular ana başlığı altında, gezi sonrasında da geziler ana başlığı altında yapsanız.......
ben dl 650 ile ilgili teknik bilgiler vs... bulmaya tecrübelerinizi paylaşmaya çalışırken sayfalar dolusu gezi hazırlık yazılarınızı okuyorum.... belli bir noktadan sonra sıkılıyor ve mesajları okumadan geçiyorum. arada belkide istediğim bilgi var ve bu yüzden atlıyorum.....
istanbul ekibinden ricam gezi ve toplantı mesajlarınızı bu başlığa bir link vererek duyurular kısmında tartışmanız. herkese kazasız, belasız sürüşler dilerim.
@trader
bu motosikletin seçkin bir model olduğuna kanaat getirmeseydim "0 km" olarak almazdım.
zaten dl ile ilgili bir bilgi varsa onu başka başlıklarda arayıp bulmaya çalışıyorum bu başka marka ve modellerin başlıklarıda olsa !
keşke istanbulda olsaydım ve grubunuza dahil olsaydım fakat değilim. vede benim gibi çoğu insanda anadoluda oturmakta. bu nedenle istanbulda düzenlenen gezinin sayfalarca hazırlık yazışmalarını okumak ne yalan söyleyeyim biraz angarya. hoşçakalın.