Eski bir kymco kullanıcısı olarak ,Kymco gayet kaliteli bir motor.Her ne kadar venox kullanmasamda,Kymco taş gibi motor.Hyosung gv 250 kullandım(arkadaşınkini)kullandıktan sonra cruiser-chopper tipi motor kullanmaktan vaz geçtim,kendimi şezlongta güneşleniyormuş gibi hisettim ama güzel motordu.Ben 85 kiloyum arkadaş 90 küsür ve ikimizide hyosung çok rahat taşıyor ve130 km. hıza üzerinde bu kadar yük varken çıkabiliyor.Ama tasarım olarak Venox derim gayet şık bir motor.Cruiser kullanıcak olsam ve bu motorlar arasında tercih yap deseler venox derdim.