Sym Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
57
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Alien arkadaşım GTS 250 kitapçığında 1000 km vermiş yağdeğişimini ama 300 de değişim yapan cok cünki koruyucu yağ var icinde secimi sana bırıyorum ,türkce kullanma kılavuzu cd olarak mevcut gelirsen tabiki alabilirsin ,motorun şimdiden hayırlı olsun

abi sabah kaçta gelsem size uygun olur.xenon ve balatalar için.birde bende cd getirecem olurmu?
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
201
arkadasım gecmis olsun . olur ufaktefek kazalar .. sana bişi olmasın, gerisi kolay cöözüm yeri T&T kardesler, tamer abi ellerine saglık alarm cok güzel oldu... birde 4 lü lambası yaksaydı cok fiyakalı olurdu :cherry: kolay gelsin ... :wiinkk:

@ailen yarın ugrarım motogürcan a görüsürüz...
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
137
12200km deyim.gts 250 ile.İridyum buji hakkında bi bilgi dostlar ben iridyum taktım ve motorumu 2 ay kullanmadım.akü bitti tabi:) şarj ettik doldu ve şarj tuttu Allahtan da masraf etmedim.fakat pat put hafif egzos sesi başladı 2 ay önce kullanırken yoktu.yattığı yerden oldu bu durum.90 -100 le giderken gazı kesince hafif çatırdama geliyor egzostan.bujiyi değiştirdim çanakkaledeki serviste ve sorun kalmadı!!!! Şimdi Tüm GTS250 ci arkadaşlara: İridyum buji bi halta yaramıyor!!istanbuldan çanakkaleye 2 gün önce geldim,performansı etkilemedi,sesi bile değişik motorun,orj.ngk cr8e yazıyor kitabında, takınca ses bile değişti ve rahatladı motor.Tahminim motorun tesisatı ve yapısı iridyumu kaldırmıyor.En azından benimki bu bujiyi sevmedi :) slm syg. Kaptan
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
201
12200km deyim.gts 250 ile.İridyum buji hakkında bi bilgi dostlar ben iridyum taktım ve motorumu 2 ay kullanmadım.akü bitti tabi:) şarj ettik doldu ve şarj tuttu Allahtan da masraf etmedim.fakat pat put hafif egzos sesi başladı 2 ay önce kullanırken yoktu.yattığı yerden oldu bu durum.90 -100 le giderken gazı kesince hafif çatırdama geliyor egzostan.bujiyi değiştirdim çanakkaledeki serviste ve sorun kalmadı!!!! Şimdi Tüm GTS250 ci arkadaşlara: İridyum buji bi halta yaramıyor!!istanbuldan çanakkaleye 2 gün önce geldim,performansı etkilemedi,sesi bile değişik motorun,orj.ngk cr8e yazıyor kitabında, takınca ses bile değişti ve rahatladı motor.Tahminim motorun tesisatı ve yapısı iridyumu kaldırmıyor.En azından benimki bu bujiyi sevmedi :) slm syg. Kaptan

paylasımın icin saol ....
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
99
lk1302 geçmiş olsun kardeşim allah beterin den saklasın :pale:

12200km deyim.gts 250 ile.İridyum buji hakkında bi bilgi dostlar ben iridyum taktım ve motorumu 2 ay kullanmadım.akü bitti tabi:) şarj ettik doldu ve şarj tuttu Allahtan da masraf etmedim.fakat pat put hafif egzos sesi başladı 2 ay önce kullanırken yoktu.yattığı yerden oldu bu durum.90 -100 le giderken gazı kesince hafif çatırdama geliyor egzostan.bujiyi değiştirdim çanakkaledeki serviste ve sorun kalmadı!!!! Şimdi Tüm GTS250 ci arkadaşlara: İridyum buji bi halta yaramıyor!!istanbuldan çanakkaleye 2 gün önce geldim,performansı etkilemedi,sesi bile değişik motorun,orj.ngk cr8e yazıyor kitabında, takınca ses bile değişti ve rahatladı motor.Tahminim motorun tesisatı ve yapısı iridyumu kaldırmıyor.En azından benimki bu bujiyi sevmedi :) slm syg. Kaptan


ünsall ben 6000 km oldu iridyum takalı
bir kere temizledi altan motor
hala tık yok
sen de neden böyle birşey yaptı anlamadım bencede sevmemiş :)
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
637
arkadaşlar ufak bi kaza geçirdim ne yazık ki :( bende el ve ayakta çatlak motorumda ise resimde görülen hasarlar var...







bu konuda bana yardımcı olabilecek arkadaşlar war mı acaba_? tamir edili mi, edilirse nasıl ve ne kadar_?

sevgiler... saygılar...

Gecmil olsun. :rendeer:

Motor önemli değil. Bizlere birşey olmasın. Ne kadar dikkat edersekte
illaki ufak tefek kazalar oluyor. Tedbiri elden bırakmamak lazım.
İnşallah kasko vardır. Kasko hem malımızı hemde canımıza karşı olacak hasarları telafi eder. Yaklaşık 700 ytl diye biliyorum.:wiinkk:
Bu arada Altan motor Online Servise başlamış. Serviste son nokta.:)
 
Katılım
23 Şub 2007
Mesajlar
21
arkadasım cok gecmış olsun acıl şifalar dilerim
motrun icin uygun cözümler buluruz elbet ama önce sını iyileşmen önemlı !!!! SENIN İCİN UYGUN ZAMAN DA UGRAMAN YETERLI İSTANBULDAYSAN !! DEGILSEN DAHA DETAYLI RESINLERINI CEK KI NE YAPILABILIR BAKALIM

saygılar T&T TAMER

bütün arkadaşlara geçmiş olsun dilekleri için coook teşekkürler! Sokak arasından yola fırlayan 4-5 yaşlarındaki kücük bir kız cocuguna çarpmamak için kendimi feda ettim... Motoru yeni aldım kasko yaptırmaya fırsatım olmadı daha 750 km de... içim yandı wallaa ama neyse kıza bişey olmadı ya önemli olan bu!!!

Altan motorada ilgilerinden dolayı teşekkürler, ben avrupa yakasındayım (bağcılar) o yüzden gelmem zor olur ama yaklaşık bi fikir verirseniz maddi imkanlarım dahilinde arkadaşlarımdan biriyle gönderebilirim motoru! Mesela parçamı değişir yama mı yapılır boya ne kadar tutar? Motor tamirde ne kadar kalır v.s.

Sevgiler saygılar tüm arkadaşlara...
 
Katılım
29 Tem 2005
Mesajlar
134
arkadaşlar öncedende demiştim aküm bitti die hatırlarsanız aslında aküde sorun yok motor sarj etmediği için boşalıp duruomuş pazartesi açıp bakcaklar belki kablolar çıkmıştır fln dediler ve benden burdayken altan motora sorıyım eğer sarj mekanizmasında yada ne biliim aletinde bi sorun varsa bu garantiye girermi acaba?
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
57
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bütün arkadaşlara geçmiş olsun dilekleri için coook teşekkürler! Sokak arasından yola fırlayan 4-5 yaşlarındaki kücük bir kız cocuguna çarpmamak için kendimi feda ettim... Motoru yeni aldım kasko yaptırmaya fırsatım olmadı daha 750 km de... içim yandı wallaa ama neyse kıza bişey olmadı ya önemli olan bu!!!

Altan motorada ilgilerinden dolayı teşekkürler, ben avrupa yakasındayım (bağcılar) o yüzden gelmem zor olur ama yaklaşık bi fikir verirseniz maddi imkanlarım dahilinde arkadaşlarımdan biriyle gönderebilirim motoru! Mesela parçamı değişir yama mı yapılır boya ne kadar tutar? Motor tamirde ne kadar kalır v.s.

Sevgiler saygılar tüm arkadaşlara...

Bunda bir kaç ay önce yola fırlayan 82 yaşında bir amcaya çarptım.Yolun ortasına geldiği için bende sağdan kaçayım dedim ama o ne yaptı geri döndü.dolayısı ile çarptım.Allahtan yavaş kullanıyordum.sadece kalça kemiği kırıldı.ama öldürseydim bi daha herhalde kendime gelemezdim.Sana diyeceğim büyük geçmiş olsun.motosikleti yerine koyarsın ama küçücük bir canı asla yerine koyamazsın.Ne yazıkki her güzel şey gibi motosiklet kullanmanın zorlukları var.Lütfen iki araba arasına kaldırımla arabalar arasına çok dikkat edelimki burdan üzücü haberler almayalım hepimiz adına.

Sevgiler

cumartesi 6 tane randevu oldugu kalabalık olcagını söyledi tamer abi cuma gününden gittim .. göstergeleri hallettik bir alarm taktılar süper :queen:
artık baska bir zaman toplandıgımızda görüsürüz .. iyi aksamlar

alarmı bende düşünüyorum ama zaten disk kilidi,zincir takıyorum.hala kendimi ikna edemedim alarm konusunda.ne farkedecekki?zinciri ve disk kilidini geçen alarmıda sonra söktürür nasıl olsa yani ne kadar caydırıcılığı var acaba?Bu arada ön fren balatalarını 6200de değiştirmiş oldum.Frenleme süper oldu.Xenon meselesi ise bahtsız deve benim için hayal kırıklığı ile sonuçlandı.Altan kardeşlere hayatlarında bir ilki yaşatarak takılı xenonu söktürmek zorunda kaldım.Bütün gts'lerde olan şey benim kıza olmadı bünyesi kaldırmadı.Olacak şey değil yani.Birde bizim gts lerde rüzgar işi çok can sıkıcı ön rüzgarlığa kesin bir çözüm bulmak lazım.Başarılı olan varmı acaba?

İyi geceler

arkadaşlar öncedende demiştim aküm bitti die hatırlarsanız aslında aküde sorun yok motor sarj etmediği için boşalıp duruomuş pazartesi açıp bakcaklar belki kablolar çıkmıştır fln dediler ve benden burdayken altan motora sorıyım eğer sarj mekanizmasında yada ne biliim aletinde bi sorun varsa bu garantiye girermi acaba?

kesin olarak kablo çıkmıştır.Başka bir markada tecrübe ile sabit.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2005
Mesajlar
134
sbuyukkılıç o çiziklere bişiler yaptırdıktan sonra fotolarını koyarsan sevinirim benimkiminde sağ taraf aynı şekilde çizik inş ii olurbende yaptırcam çünkü:)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
637
sbuyukkılıç o çiziklere bişiler yaptırdıktan sonra fotolarını koyarsan sevinirim benimkiminde sağ taraf aynı şekilde çizik inş ii olurbende yaptırcam çünkü:)


Sym de birşey yok. Kymcoda vardı.Onuda sözde iyi birisi vardiye boyattım.
Pek iyi boyamadı. Keske cızık kalsaydı. Nazar olurdu.:wiinkk:
 
Katılım
12 Nis 2006
Mesajlar
109
arkadaşlar ufak bi kaza geçirdim ne yazık ki :( bende el ve ayakta çatlak motorumda ise resimde görülen hasarlar var...







bu konuda bana yardımcı olabilecek arkadaşlar war mı acaba_? tamir edili mi, edilirse nasıl ve ne kadar_?

sevgiler... saygılar...

çok geçmiş olsun kardeş allah beterinden saklasın :pale:
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
13
Merhabalar arkadaşlar,

Geçen yıldan beri, şöyle iyi bir scooter alayım diye bir düşünce vardı aklımda. Pek çok motorcunun yaptığı gibi, orda burada dolaşırken önüme düşen her bir makineye göz gezdirdim. Hem şehir içindeki yoğun trafiğe ayak uydurabilecek kadar esnek, hem de gerektiğinde hafta sonları şehir dışına yapılacak seyâhatlere nefesi yetecek bir scooter bakıyordum.

Dolaylı tanışıklığımız da bu dönemlere rast geliyor, size haber vermeden ara ara gizlice sayfaya girip yazdıklarınızı okudum. Doğrusu açıkça söylemeliyim ki (henüz tamamını bitiremesem de) çok şey öğrendim, herkesi tanıyor gibiyim.

Gruptaki genel olumlu havanın da desteğiyle, geçen ay kararımı verdim ve gidip, siyah bir SYM GTS 250 aldım kendime.

Baharın kokusunu yakalamak için, işten ve havalardan fırsat buldukça turluyoruz, 1500 kilometreyi geçtik.

Yarım bile olsa, ikinci kaskın bagaja sığmaması, bacakların yan rüzgârlardan yeterince korunamaması, yüksek hızlarda ön camın bütün rüzgârı kaskın üzerine taşıması gibi, keşke dediğim birkaç nokta olsa da, hem beklentilerime cevap bulduğumu, hem de arkadaşların olumlu düşüncelerine katıldığımı söylemeliyim.

Bu arada SYM sahibi olmanın hoşluklarıyla ilgili yaşadığım keyifli birkaç hikâyem var ama, yazı biraz uzadı, onları da inşallah bir dahaki sefere paylaşırız.

Kazasız, belasız keyifli sürüşler dilerim arkadaşlar.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
637
Merhabalar arkadaşlar,

Geçen yıldan beri, şöyle iyi bir scooter alayım diye bir düşünce vardı aklımda. Pek çok motorcunun yaptığı gibi, orda burada dolaşırken önüme düşen her bir makineye göz gezdirdim. Hem şehir içindeki yoğun trafiğe ayak uydurabilecek kadar esnek, hem de gerektiğinde hafta sonları şehir dışına yapılacak seyâhatlere nefesi yetecek bir scooter bakıyordum.

Dolaylı tanışıklığımız da bu dönemlere rast geliyor, size haber vermeden ara ara gizlice sayfaya girip yazdıklarınızı okudum. Doğrusu açıkça söylemeliyim ki (henüz tamamını bitiremesem de) çok şey öğrendim, herkesi tanıyor gibiyim.

Gruptaki genel olumlu havanın da desteğiyle, geçen ay kararımı verdim ve gidip, siyah bir SYM GTS 250 aldım kendime.

Baharın kokusunu yakalamak için, işten ve havalardan fırsat buldukça turluyoruz, 1500 kilometreyi geçtik.

Yarım bile olsa, ikinci kaskın bagaja sığmaması, bacakların yan rüzgârlardan yeterince korunamaması, yüksek hızlarda ön camın bütün rüzgârı kaskın üzerine taşıması gibi, keşke dediğim birkaç nokta olsa da, hem beklentilerime cevap bulduğumu, hem de arkadaşların olumlu düşüncelerine katıldığımı söylemeliyim.

Bu arada SYM sahibi olmanın hoşluklarıyla ilgili yaşadığım keyifli birkaç hikâyem var ama, yazı biraz uzadı, onları da inşallah bir dahaki sefere paylaşırız.

Kazasız, belasız keyifli sürüşler dilerim arkadaşlar.

İlk mesajında Yeni motosikletinde
HAYIRLI UĞURLU olsun.:rendeer:
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
13
Geçmiş olsun Tarcan Kardeş,

daha ziyade hanımların kullandığı bir ifadedir ama, sanırım bu konuda doğru bir tesbit olacak, nazardan olmuştur. Allah nazarlardan saklasın.

Sanırım hemen aynı tarihlere denk gelecek, benim de başımdan böyle bir hadise geçti:

Eyüp Sultan, Piyer Loti yolunda, Kasım Çavuş Camii önünden geçerken, 50'li yaşlarda genç bir abi :) heyecala önüme atladı ve yolumu kesti,
ne olduğunu anlamaya çalışan bir şaşkınlıkla durdum haliyle. Sonradan adının Çetin olduğunu öğrendiğim bu güzel Abi, az ilerde duran gri, gts'yi göstererek: "benim de var hocam, nasıl memnun musun?" diyerek girdi sohbete.

Acelem de vardı, ama çektim motoru onunkinin yanına ve epeyce bir sohbet ettik. Kavşağın tam ortasında heyecanla yaptığımız sohbet ve tabii ki yakışıklı motorlarımız yoldan geçen pek çok kişinin de dikkatini çekti.

Ama ne yazık ki bu seyirciler arasında kem gözlü birileri varmış, yeniden görüşmek dileğiyle Çetin Abi'nin yanından henüz ayrılmıştım ve trafiğe karışmıştım ki; (Eyüp'ü bilenler için koordinat veriyorum, İslam Bey Caddesi üzerindeki pazar yerinin önünde) sıkışık trafikte adım adım giderken arkadan bir çarpma sesiyle yan ayağa alıp motoru attım kendime hışımla yere.

Arkadaki otomobilin içinde telefonla konuşmaya devam eden lavuğun (argo için özür) gırtlağını sıkmadan önce hasarı görmek üzere, şefkatle eğildim motorumun arkasına doğru. Çok şükür durum korktuğum gibi değildi, ses otomobilin tamponunun benim motorun palakasına çarpmasından kaynaklamış, her hangi bir hasar meydana gelmemiş.

Camdan kafasını çıkarıp geçmiş olsun diyen herife: "sana da geçmiş olsun, eğer motoruma bir şey olsaydı, seni o pişmiş kelle gibi sırıttığın camdan dışarı alacaktım" diyen bakışlarla süzdüm.

Adam kaskın içindeki tavırlarımdan aklımdan neler geçirdiğimi anladı mı bilemiyorum, tekrar çalıştırdım siyah küheylanımı ve kem gözler için dualar ederek devam ettim yoluma.

Tekrar geçmişler olsun, Tarcan Kardeş.
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
57
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
musis hoşgeldin.Kazasız belasız keyifli sürüşler diliyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst