Sayın SYM kullanıcıları..Farkınızı göstermek istiyorsanız kalite farkını ortaya koymalısınız. 2437 no'lu mesajımla bir şey sordum. (Ki aynı durum çok önceleri de olmuştu bir kez). Bilginizi paylaşmak için..Ama görünen o ki, bilgi sahibi olan yok. Ama, sayfalar dolusu boş boş geyik muhabeti sonsuz..Bu yazıma kimse kırılmasın. Yaptığım sadece bir durum tesbitinden ibaret..Selamlar..



