Sym Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Ara 2006
Mesajlar
18
Sayın SYM kullanıcıları..Farkınızı göstermek istiyorsanız kalite farkını ortaya koymalısınız. 2437 no'lu mesajımla bir şey sordum. (Ki aynı durum çok önceleri de olmuştu bir kez). Bilginizi paylaşmak için..Ama görünen o ki, bilgi sahibi olan yok. Ama, sayfalar dolusu boş boş geyik muhabeti sonsuz..Bu yazıma kimse kırılmasın. Yaptığım sadece bir durum tesbitinden ibaret..Selamlar..
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
176
Sayın SYM kullanıcıları..Farkınızı göstermek istiyorsanız kalite farkını ortaya koymalısınız. 2437 no'lu mesajımla bir şey sordum. (Ki aynı durum çok önceleri de olmuştu bir kez). Bilginizi paylaşmak için..Ama görünen o ki, bilgi sahibi olan yok. Ama, sayfalar dolusu boş boş geyik muhabeti sonsuz..Bu yazıma kimse kırılmasın. Yaptığım sadece bir durum tesbitinden ibaret..Selamlar..


Arkadaşım burda hemen herkes birbirini tanıyan muhabbeti olan insanlar ve illakide arada geyik muhabbeti olacaktır bundan doğal birşey yoktur. Sitemine gelince sorduğun sorunun cevabını bilmiyoruz, bilen olsa cevaplardı zaten. Genelde GTS250, joyride 200 birazda HD 200 kullanıcısı var ve genelde teknik konular bu modeller üzerine dönüyor. VS150 modeli üzerine başka bir başlıkta sorulan soruya modeli tanımadığımız için fazla yorum yapamayacağımızı birkaç arkadaş yazmıştık, daha önceki soruların için bildiğimiz en iyi servis olan Altan Motoru adres göstermiştik. Şimdi de eğer soruna cevap vermediysek bu geyik yapmamız yüzünden değil bilmediğimiz bir konuda konuşamayacağımız içindir, sonuçta burası bir paylaşım platformu, cevabı bilmiyorsak paylaşacak bir cevabımızda olamaz.
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
375
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sym farkı

....................................................
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
305
Arkadaşlar...bugün sonunda Altan Motorla tanışabildim.Taner Usta fefkalade biri.Sym 400 km yi devirdi.İlk yağ değişimine gittim.İlgi Alaka bahsedildiği gibi dört dörlük.......Motorumu seyrederken birde kahvemi yudumladım.Her şey mükemmeldi yani...
Teşekkürler Altan Motor..
Saygılarımla.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
637
Arkadaşlar...bugün sonunda Altan Motorla tanışabildim.Taner Usta fefkalade biri.Sym 400 km yi devirdi.İlk yağ değişimine gittim.İlgi Alaka bahsedildiği gibi dört dörlük.......Motorumu seyrederken birde kahvemi yudumladım.Her şey mükemmeldi yani...
Teşekkürler Altan Motor..
Saygılarımla.

Tüh. Bende ordaydım. Öğlen ayrıldım. Hava güzeldi turaladım Lastikleri değiştirdim. Eksozumuda boyamışlar. Pırıl pırıl etmişler motorumu. Çayımıda ismarladılar öğlendi yemek ismarladılar ama vaktim yoktu.

Sym ci ve Xcitingci olarak darbe yaptım. Varmı lokum gibi servisi servisi
suzikicilere SYM CİLERE bırakmak. :p
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
305
Tüh. Bende ordaydım. Öğlen ayrıldım. Hava güzeldi turaladım Lastikleri değiştirdim. Eksozumuda boyamışlar. Pırıl pırıl etmişler motorumu. Çayımıda ismarladılar öğlendi yemek ismarladılar ama vaktim yoktu.

Sym ci ve Xcitingci olarak darbe yaptım. Varmı lokum gibi servisi servisi
suzikicilere SYM CİLERE bırakmak. :p

Hakikaten kıl payı kaçırmışsız sanırım birbirimizi...neyse bir dahaki sefere inşallah..
Saygılar.
 
Katılım
16 Ara 2006
Mesajlar
18
Dartmaul arkadaşıma nazik cevabı için teşekkür ederim. Derwish isimli arkadaşa söyleyeceğim ise, komiklik yapmaya çalışıyorsa daha zekice cevaplar vermeliydi..Ki zaten bunu becerebilseydi, benimle ilgili merak ettiklerini de yazımın satır aralarında bulabilirdi. Eğitim şart.. Ailede başlar ölene kadar devam eder..Sağlıklı ve kazasız güzel sürüşler dilerim..

Not : Derwish'in sadece bir merakını gidereyim. 50 yaşındayım. Bunun dışında öğrenmek istediği birşey varsa özelden bilgilendiririm kendisini.
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
57
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selam Arkadaşlar,

Cumartesi sabahtan T&T kardeşlerde olacağım.Gelen varmı?

Dartmaul arkadaşıma nazik cevabı için teşekkür ederim. Derwish isimli arkadaşa söyleyeceğim ise, komiklik yapmaya çalışıyorsa daha zekice cevaplar vermeliydi..Ki zaten bunu becerebilseydi, benimle ilgili merak ettiklerini de yazımın satır aralarında bulabilirdi. Eğitim şart.. Ailede başlar ölene kadar devam eder..Sağlıklı ve kazasız güzel sürüşler dilerim..

Not : Derwish'in sadece bir merakını gidereyim. 50 yaşındayım. Bunun dışında öğrenmek istediği birşey varsa özelden bilgilendiririm kendisini.

Büyük olasılıkla yanlış anlaşılma oldu.Bundan sonra uzatmanın hiç kimseye yararı yok.Gereksiz monologlarla ortamı germeyelim.Sakin olmaya çağırıyorum herkesi.

Arabacılardan ne farkımız kalır yoksa.......

Sevgiler

Cumartesi altan motora gelen varmı?sabahtan orda olucam.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
201
hayırlı cumalar herkese ..

cumartesi bende altan motorda olacagım ...göstergelere baktirmak icin ...
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
375
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
uyanabilirsem öğlene doğru uğrarım...
saat belirtirseniz.....
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
57
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ufaklık Aşırı derecede size benziyor Allah bağışlasın.Benimde 5 yaşında bir oğlum var.Kız babaları alınmasın ama erkek evlat başka oluyor:wiinkk:
Şaka bir yana önemli olan hayırlı evlat olmaları.
Saygılarımla.

Seninkinide allah bağışlasın.Çocuklarımız aynı yaşta tanıştırırız inşallah bir gün.bakmışız bir gün onlar bizim nick'lerimizle bu sayfalarda dolaşıyorlar.Ama benim gibi geç tanışmasınlar tabi.Seneye inşallah go-karta başlatıcam.Motosikletin bu türü varmı bizim çocuklar için acaba?

Sevgiler
 
Katılım
23 Şub 2007
Mesajlar
21
arkadaşlar ufak bi kaza geçirdim ne yazık ki :( bende el ve ayakta çatlak motorumda ise resimde görülen hasarlar var...







bu konuda bana yardımcı olabilecek arkadaşlar war mı acaba_? tamir edili mi, edilirse nasıl ve ne kadar_?

sevgiler... saygılar...
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
375
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşım büyük geçmiş olsun
bence zarar gören parçaların listesini çıkar bir servisle görüş buradan bir ihtimal altan motor yardımcı olur yukarıdaki resimlere bakarak..
tekrar geçmiş olsun
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
57
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşım geçmiş olsun.allahtan sende ciddi hasar yok.naptılar sıkıştırdılarmı?hasar için altan motorda onun haricinde yardım edebileceğimiz bir şey varsa söyle lütfen
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
103
hayırlı olsun alien kazasız belasız sürüsler , güle güle kullan ..:cat:

gecen gün moto gürcana ugradım benim sym görünce dur bir bakayım dedi herkes bu makineyi soruyormus:cherry: baktı inceledi bayagı begendi ...

alien artık b evlerde görüsürüz seninle ... exnon farlı simsiyahh bir sym görürsen o benimdir ... :cherry:

@ ferhad resimler cok güzel .. dag , tepe demeden cıkmıssın ... sym enduro olmus masallah:wiinkk:

demek gürcana giden sendin aynı gün akşam uğradım bugün geldi baktım falan dedi :)) tabi ki aynı yerdeyiz haftasonları Gürcanın oraya takılırım yanındaki şimdi boş olan dükkanda idik önceden komşulukta var yani :)

Bu arada çok geçmiş olsun arkadaşım.. allah daha kötüsünden saklasın cümlemizi...
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
257
arkadaşlar ufak bi kaza geçirdim ne yazık ki :( bende el ve ayakta çatlak motorumda ise resimde görülen hasarlar var...







bu konuda bana yardımcı olabilecek arkadaşlar war mı acaba_? tamir edili mi, edilirse nasıl ve ne kadar_?

sevgiler... saygılar...



arkadasım cok gecmış olsun acıl şifalar dilerim
motrun icin uygun cözümler buluruz elbet ama önce sını iyileşmen önemlı !!!! SENIN İCİN UYGUN ZAMAN DA UGRAMAN YETERLI İSTANBULDAYSAN !! DEGILSEN DAHA DETAYLI RESINLERINI CEK KI NE YAPILABILIR BAKALIM

saygılar T&T TAMER
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
103
hah T&T Tamer selamlar.. hazır burdasın bende sorayım aklımdakini...

GTS-250aldım yeni salı günü teslim aldım şu an 170 KM civarında ilk yağ değişimi 300 km demi olcak aldığım yerdekiler 1000 km olana kadar gerek yok falan dediler ama buralarda takip ettiğim kadarıyla 300 km de ilk yağın değişmesi gerekli sanırım..

en doğru bilgiyi senden alırım..

Ha birde GTS-250 için Türkçe kullanma kılavuzu sanırım varmış sizde..gelsem alabilirmiyim bi kopya?
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
257
hah T&T Tamer selamlar.. hazır burdasın bende sorayım aklımdakini...

GTS-250aldım yeni salı günü teslim aldım şu an 170 KM civarında ilk yağ değişimi 300 km demi olcak aldığım yerdekiler 1000 km olana kadar gerek yok falan dediler ama buralarda takip ettiğim kadarıyla 300 km de ilk yağın değişmesi gerekli sanırım..

en doğru bilgiyi senden alırım..

Ha birde GTS-250 için Türkçe kullanma kılavuzu sanırım varmış sizde..gelsem alabilirmiyim bi kopya?

Alien arkadaşım GTS 250 kitapçığında 1000 km vermiş yağdeğişimini ama 300 de değişim yapan cok cünki koruyucu yağ var icinde secimi sana bırıyorum ,türkce kullanma kılavuzu cd olarak mevcut gelirsen tabiki alabilirsin ,motorun şimdiden hayırlı olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst