Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
arkadaşlar benimde bugün motorum hasar gördü arkadaşıma verdim motoru aldıımda sağ tarafında ciddi hasarlar vardı işin ilginç tarafı arkadaşım ben düşmedim dedi ve motor kullanmayıda bilmio benden istedi.çok moralim bozuk servise götürdüm 400 ytl lik hasar raporu çıkardılar bana sağ grenaj kırıldı sinyal kırıldı direksiyon yamuldu ön çamurluk yamuldu lastiğe sürtüo ayna ve fren çizik sağ arka fren içeri girdi ve egzostun nikalaj kısmı çizik ve içeri göçtü biraz inanılmaz içim acıo gözüm gibi bakıorum ve motoru benden istedilermi vermek istemiorum ama üsteledi ve inkar edio bu adam arkadaşım yarın bidaha soracam motoru düşürseler dicem ama serviste düşmeyle olmaz böle dediler çüngü sürtünmeden kaynaklanan çizikler var düşse içeri göçer.siz siz olun scooter kullanana bile vermeyin çünkü vitesliyi scooter zannediolar
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
sen o arkadaşını adam akıllı bir döv sonrada at gitsin bence
sana yalan söyleyen bir arkadaş ha...
alsın soksun ...... tarafına o yalanlarını...
acayip sinir oluyorum böyle kaypak tiplere yaaa
maden yedin bi b..k bari adam gibi arkasında dur, arkadaşının üzülmesine izin verme...
eşşşoo....ueşş.....kkkk
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
666. mesajım hayırlı olsun, mübarek gün başımıza gelene bak :p

ben de aldım CBF 150 mi! Gören herkes beğendi motoru.Hatta çok pahalı göründüğünü söylüyolar.Ben de ilk defa viteslimotor kullandım.Motor çok hoşuma gitti.İnşallah 1000 bakımına kadar sorunsuz giderim.
Hayırlı uğurlu olsun. Devirsiz devirsiz, bol vites teğiştirerek rodajını tamamla, yaza hazır olsun çocuk. Bikaç kere uzun yola çıktın mı tamam zaten :wiinkk:

arkadaşlar benimde bugün motorum hasar gördü arkadaşıma verdim motoru aldıımda sağ tarafında ciddi hasarlar vardı işin ilginç tarafı arkadaşım ben düşmedim dedi ve motor kullanmayıda bilmio benden istedi.çok moralim bozuk servise götürdüm 400 ytl lik hasar raporu çıkardılar bana sağ grenaj kırıldı sinyal kırıldı direksiyon yamuldu ön çamurluk yamuldu lastiğe sürtüo ayna ve fren çizik sağ arka fren içeri girdi ve egzostun nikalaj kısmı çizik ve içeri göçtü biraz inanılmaz içim acıo gözüm gibi bakıorum ve motoru benden istedilermi vermek istemiorum ama üsteledi ve inkar edio bu adam arkadaşım yarın bidaha soracam motoru düşürseler dicem ama serviste düşmeyle olmaz böle dediler çüngü sürtünmeden kaynaklanan çizikler var düşse içeri göçer.siz siz olun scooter kullanana bile vermeyin çünkü vitesliyi scooter zannediolar
Geçmiş olsun birader ya. Ben de önceden az da olsa motor kullanmayı bilen hayattaki en yakın dostuma verdim motoru bi kere, o da gözümün önünde otoparkın içinde. Bi de servisteki Okan usta ile CBF 900 sahibi hocam denediler kontrol etmek için ayarlarını o kadar. Başka da kimseye vermem sanırım. Geçmiş olsun tekrardan ne diyeyim :pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
513
Yahu hıyara bak yaaa Bide inkar ediyo harbi Pff ben motorumu kimseye Vermicem kmseye Abim hariçç:cherry: Abimde ehliyetini aldı OOhhh:cherry:
Harbi bu cbf çok gsl makine yaa cbr 125 diodum ama bu daha ii :cherry:
Nyse Geçmiş olsun arkadaşım..
Bi daha kmseye verme (vermicem)
 
Katılım
6 Ara 2006
Mesajlar
26
arkadaşlar benimde bugün motorum hasar gördü arkadaşıma verdim motoru aldıımda sağ tarafında ciddi hasarlar vardı işin ilginç tarafı arkadaşım ben düşmedim dedi ve motor kullanmayıda bilmio benden istedi.çok moralim bozuk servise götürdüm 400 ytl lik hasar raporu çıkardılar bana sağ grenaj kırıldı sinyal kırıldı direksiyon yamuldu ön çamurluk yamuldu lastiğe sürtüo ayna ve fren çizik sağ arka fren içeri girdi ve egzostun nikalaj kısmı çizik ve içeri göçtü biraz inanılmaz içim acıo gözüm gibi bakıorum ve motoru benden istedilermi vermek istemiorum ama üsteledi ve inkar edio bu adam arkadaşım yarın bidaha soracam motoru düşürseler dicem ama serviste düşmeyle olmaz böle dediler çüngü sürtünmeden kaynaklanan çizikler var düşse içeri göçer.siz siz olun scooter kullanana bile vermeyin çünkü vitesliyi scooter zannediolar

geçmişolsun arkadaşım. motor seçerken gösterdiğimiz özeni arkadaş seçerkende göstermek lazım. yıllar önce 2 saatliğine arabamı verdiğim arkadaşım kaza yapmıştı. karşı tarafın masraflarını ödemek için arabamı satmıştım. hayat insana çok şey öğretiyor. tekrar geçmiş olsun
 
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
513
Dün mondial motorumu servise götürdüm arızalıydı gaz yemiyodu
Motor Süper olmuşş Çok gsl gidiyor dün kuzenimi arkama artçı olarak aldım 5 km İndikte sonra bana Sen delisin Ben bi daha buna binmem sen ölmekten korkmuyon herhalde dedi :mrgreen: :mrgreen: Bide altına cbf cekince binmem ben dedi Ama indiginde Surat bembeyaz olmuştu neden acaba:silent: sadece 5 km gittik.. Sona baktım elleri titriyo sen git bi duş al kendine gel dedim :mrgreen: Ama kırıldım çok korkmuşş :mrgreen: :mrgreen: Bide cbf çekincee Tabiiki yavaş gidicem Grenajları çok paraymışş :)
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
Dün mondial motorumu servise götürdüm arızalıydı gaz yemiyodu
Motor Süper olmuşş Çok gsl gidiyor dün kuzenimi arkama artçı olarak aldım 5 km İndikte sonra bana Sen delisin Ben bi daha buna binmem sen ölmekten korkmuyon herhalde dedi :mrgreen: :mrgreen: Bide altına cbf cekince binmem ben dedi Ama indiginde Surat bembeyaz olmuştu neden acaba:silent: sadece 5 km gittik.. Sona baktım elleri titriyo sen git bi duş al kendine gel dedim :mrgreen: Ama kırıldım çok korkmuşş :mrgreen: :mrgreen: Bide cbf çekincee Tabiiki yavaş gidicem Grenajları çok paraymışş :)

Grenajların parasından önce kendi sağlığını düşünmeye başlasan iyi edersin.
Bir Dost
:bounce:
 
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
513
Grenajların parasından önce kendi sağlığını düşünmeye başlasan iyi edersin.
Bir Dost
:bounce:

Evet dogru diyorsun Ama bi daha binmesin diye öle yaptım yoksa yapmam
Kask mask full armor giyincem Aldıgım ilk hafta Rivaya gidicem :mrgreen: Denize :D Abi gezi mezi yaparıs Dime ama benim ehliyet yok haberin olsun
:mrgreen: Ama çaktırmıyorum tam 10 ay var ehliyet almama.. :pale:
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
kertenkele200 geçmiş olsun, ben stop etmiş haldeyken selesine oturtmak dışında kimseye izin vermiyorum. Sadece ilk aldığımda test sürüşü için Gelişimden Habil Hoca bindi benim dışımda. Bana göre motosiklet fazlasıyla kişisel bir araçtır ve kendiniz dışında (hani belki abi, kardeş, eş hariç) kimseye verilmemesi gerekir. Seninki gibi haberleri forumlarda o kadar çok okudum ki, şaşırtıcı gelmiyor artık. Özellikle binmeyi bilmeyenler bisiklet gibi sanıp gaza asılınca kaza yapıyorlar. Sen de boşa üzülüyorsun hatır gönül için böyle bir durumda. Ben bırak bindirmeyi, bana "motor alayım mı?" diyen ve hiç binmemiş insanlara bile "ben bişey demem, bu riskli bir taşıt kimseye al ya da alma demem" diyorum,.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Bursa Honda bayiinde gördüm cbfleri ve yanında cbr'ı açıkçası çok büyük bir motor ama cbr'ın yanında hantal bir görüntüsü vardı...Sanki gaza bastığında gitmeyecekmiş gibi.Babam da cbf'ler çok hantla görüntülü cbr güzelmiş dedi...
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
122
Motorla birbirimize alışıyoruz şu aralar.Haftasonu Çiğliye gidecem iş icabı(50 km).Öbür haftada Çeşmeye 125 km.Sonra iyice alışırız birbirimize.Fakat benim korkum motorda bir sorun çıkarsa anlamıyacak olmam.Mesela 2 sefer 3 ten 2 ye attım zincirden acaip sesler geldi hemen 1 e attım durdum.Daha 30 km de kadran.Çok sakin kullanıyorum + 1000 e kadar :)
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Bursa Honda bayiinde gördüm cbfleri ve yanında cbr'ı açıkçası çok büyük bir motor ama cbr'ın yanında hantal bir görüntüsü vardı...Sanki gaza bastığında gitmeyecekmiş gibi.Babam da cbf'ler çok hantla görüntülü cbr güzelmiş dedi...

Ama gidiyor işte gaza bastığında naparsın:p
Hele benimki bu aralar gittikçe gidiyor saniyeler içinde 4.vitese çıkıveriyor:)
CBR'ın üretim amacı zaten hız yapmak için, adı üstünde race, 125'lik de olsa race racedir ve ataktır. CBR125 Cup yarışları boşuna yapılmıyor. Bizim CBFlerse daha ziyade şehiriçi ekonomik kullanım için dizayn edilmiş motorlar, fiyatı bile 150'lik olmasına rağmen CBR'dan ucuz baksana. İkisini kıyaslamak hata bence. Evet görüntü olarak CBR bence de güzel hernekadar race motorları sevmesem de. Ama hem kendisi hem parçaları daha pahalı bunu da unutma. İki kişi ile binersen ızdırap verebilir ayrıca. Bunlara rağmen CBF150 al demiycem, gönlündekini al, sonradan pişman olma.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Valla imkanlar dahilinde bişeler edinicem işte.cbf kesinlikle kötü deil ayrıca iki kişi cbr ile ızdırap demişsin biz düz yolda 130gördük 2kişi bilmem ne kadar ızdıraptı...Ayrıca başka başka cbr'lara bindim bazılarında kullanımdan kaynaklanıyor sanırım titreşim çok fazla idi..cbf lerde durum nasıl vibrasyonda?
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
Valla imkanlar dahilinde bişeler edinicem işte.cbf kesinlikle kötü deil ayrıca iki kişi cbr ile ızdırap demişsin biz düz yolda 130gördük 2kişi bilmem ne kadar ızdıraptı...Ayrıca başka başka cbr'lara bindim bazılarında kullanımdan kaynaklanıyor sanırım titreşim çok fazla idi..cbf lerde durum nasıl vibrasyonda?
Sen önde idin sanırım, artçılık nasıl bir ızdırap iyi bilirim :)
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
ARKADAŞLAR BENDE BİR CBF 150 HASTASI OLARAK HEPİNİZE MERHABA DEMEK İSTİYORUM..:cherry: ŞUAN İMKANLARIMIZ DAHİLİNDE Bİ ASYA 19A SCOTERİMİZ VAR.. ALLAHA ŞÜKÜR İDARE EDİYOR.. SİZE DANIŞMAK İSTEDİĞİM BİR KONU VAR.. ACABA BU MOTORLARIN İKİNCİ ELİ NE KADARDIR BİR BİLGİNİZ VARMI BİRDE 150 LİK OLDUĞU İÇİN 125 LİKLERDEN ARTI OLARAK NELERİ VAR ACABA İLGİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..:cat:
 
Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
247
yaklaşık 1 aydır cbr 125 kullanıyorum.motordan performans olarak memnunum.
titreşime gelince motor devirlenirken biraz titreme oluyor.titreme direk ön bölümden göstergelerin oldugu yerlerden geliyor.deneme maksatlı kasksız kullandım ve 7000 deviri geçmemek için kendimi şartlandırıyorum.buda rahatsız ediyor.
motorumu çok seviyorum lakin deviri yükselince titremeden önden gelen sesler hoş olmuyor.mekanik kontrollerini yaptım sıktım sıkıştırdım olmadı yine.normalmişşşş öyle deniyor küçük motor öylede olabilir
hızını aldıgı zman 100 km gibi titreme yapmıyor orası güzel oluyor
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Sen önde idin sanırım, artçılık nasıl bir ızdırap iyi bilirim :)

Artçı idim o sürate ulaştığımızda ayrıca ybr-keeway superlight-hyosun gt250 dahil olmak üzere hiç birinde cbr'da olduğum kadar rahat yolculuk etmedim artçıyken...keeway sl'de fazla rahat oturmaktan dolayı belim ağırdı:mrgreen: böl kambur şekilde yaydım işte kestaneyi:cherry:
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
Arkadaşlar Arkadaşimi Bugün Sikiştirdim Ve Itiraf Etti Parasini ödiceni Söledi Neden Sölemedi Bilmiorum Ama Insanlari Kirmaktan Korkuorum Bu özelliğimide Sevmiorum Onun Yüzünden Canim Yanio Işte Neyseki Parasini ödiceni Söyledi Bakalim Nolcak Ama Motorumu Artik Bi Kötürüm Olmuş Gib Hissediorum çamurluk Bi Yere Sürtüo Ve Ses Yapio Onu Bulamadim çildiracam
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Arkadaşlar Arkadaşimi Bugün Sikiştirdim Ve Itiraf Etti Parasini ödiceni Söledi Neden Sölemedi Bilmiorum Ama Insanlari Kirmaktan Korkuorum Bu özelliğimide Sevmiorum Onun Yüzünden Canim Yanio Işte Neyseki Parasini ödiceni Söyledi Bakalim Nolcak Ama Motorumu Artik Bi Kötürüm Olmuş Gib Hissediorum çamurluk Bi Yere Sürtüo Ve Ses Yapio Onu Bulamadim çildiracam

dostum geçmiş olsun önce insan ne kadar kötü olur bilirim önceki motorda benimde basıma geldi arkadastır kıramassın iste atsan atılmaz satsan satılmaz ama inkar etmesi tabi çirkin neyse itiraf etmiş motor kötürüm falan olmaz merak etme yapılınca eskisinden daha iyi olur ayaklık falan gidon yamuksa bi garip gelir yapılınca eski hazzını verir iz kalmaz öndeki sürtme kaliperden olabilir üstüne darbe aldıysa merkezi sıkıp bidaha gevsetmek gerekebilir veya camurluk baglantılarıda olabilir neyse hallolur geçmis olsun motorlarımızı en yakın arkadaslarımızı kırmak pahasında olsa vermeyelim kimseye scotere binen adam cbf e geçince sakat oluyo agır olması ve vitesli olması sakaya alınır degil
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst