- Katılım
- 13 Haz 2006
- Mesajlar
- 274
arkadaşlar benimde bugün motorum hasar gördü arkadaşıma verdim motoru aldıımda sağ tarafında ciddi hasarlar vardı işin ilginç tarafı arkadaşım ben düşmedim dedi ve motor kullanmayıda bilmio benden istedi.çok moralim bozuk servise götürdüm 400 ytl lik hasar raporu çıkardılar bana sağ grenaj kırıldı sinyal kırıldı direksiyon yamuldu ön çamurluk yamuldu lastiğe sürtüo ayna ve fren çizik sağ arka fren içeri girdi ve egzostun nikalaj kısmı çizik ve içeri göçtü biraz inanılmaz içim acıo gözüm gibi bakıorum ve motoru benden istedilermi vermek istemiorum ama üsteledi ve inkar edio bu adam arkadaşım yarın bidaha soracam motoru düşürseler dicem ama serviste düşmeyle olmaz böle dediler çüngü sürtünmeden kaynaklanan çizikler var düşse içeri göçer.siz siz olun scooter kullanana bile vermeyin çünkü vitesliyi scooter zannediolar
Son düzenleme: