Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
458
Ben de bugün 1000km. bakımını yaptırdım. Yağ değişimi yapıldı, arka fren ayarlandı, lastik gibi sünmüş zincir gerdirildi. Zincirden herkes şikayetçiymiş. Servis de merkeze iletiyormuş ama değişen birşey yok. O-ringli iyi bi zincir taktırmak istersek 80milyon civarında dedi servis. Acaba bu fiyat mantıklı mı?

Yağ olarak Castrol Magnetec koydular. Bi forumda otomobiller için üretilen manyetik esaslı yağların motosikletlerde debriyaj kaçırmasına sebep olabileceği yazıyordu. Bu konuda bilgisi olan var mı?

Ücret olarak sadece yağ ücreti aldılar. 18.49ytl. 3000km. bakımı 54 ytl imiş. Koruma demiri almak istedim ama koruma demirleri tek çeşit ve ben onları beğenmedim. Daha Önce Motoartta gördüm Cbf150 için demir. onlar daha güzeldi. Ankarada bizim motor için koruma demiri bulabileceğimiz başka yer var mı?
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
CBR söyledim zaten ben. Biri sormuştu 1000 bakımı ne kadar diye. Ben de "bizim CBR'ın 1000 bakımı 40 ytl" dedim. 4000 bakımı diyecekken. Yani fikir vermesi açısından CBR söylemiştim ben :cat:
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Kitapçıkta 1000'den sonra 4000 - 8000 - 12.000 diye gidiyor, ama herkes ve anladığım kadarıyla servisler de 3000 diyor acayip bi durum. Zaten benim motorun yağı 4000'e kadar mümkün değil değişmeden durmaz. Pazartesi bi aksilik olmazsa gidicem.
Mototalde Shell koydular zaten. Belki de yağdan değildir bilmiyorum. Bir D&B'yi deneyelim bakalım servis olarak.
 
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
102
cloud bahsettiğin koruma demiri bende var..honda mutluhanda bulunmaktadır..kızıltoprakta ve fiyatı takma dahil 50 ytldir
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
122
arkadaşlar nolan kask alayım diyodum.Bugün Marushin marka çenesi açılan kasklar gördüm.Bu marka hakkında bilgisi olan var mı?cbf 150 mi alınca doğru dürüst bir kaskla yola çıkmak istiyorum :)
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
532
1000 km bakım , 3000 km bakım , 5000 km bakım ........ bu şekilde bakım periyodu devam ediyor.

MRYLDZ , jAPON malı bu kasklar 1958 yılından beri kask uretiyormuş bu firma çok kaliteli kasklarının yanında orta seviye kasklarıda var kasklarda geleneksel japon motifleri kullanıyorlar fiyatları 119 aro ile 400 avro arasında.
selamlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
513
bosa konusuyosunuz:)

ben daha once soledıgım gıbı o omerdusmez..
o kucuk gosht raydır
arabaların ıcınden bıle gecıo:D


:queen: :queen: :queen: :queen:
Özgür aBiiiiiii :queen: :queen: Yapma Abi yaaa :mrgreen: :mrgreen:
Ama işde ne bilim Siyah daha Gizemli duruyo :) Daha çekici Adam baktımı Uzaktan
Laaa bu cbf 600 olmasın Yok yok cbf 500 o Fln böle bi Karıştırma söz konusu Adam Motora bakarken sürücüsüne bakmayı es geçicek:mrgreen: :mrgreen: :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
st_erdogan yağın numarasınıda yazarsan sevinirim.birde yağ değişimini ara km lerde kendimiz yapsak servise gittiğimizde garanti sorunu yaşarmıyız.3000km de yağ değişimine ğüvenmelimiyiz yoksa
Yağ değişimini kendimiz yapsak yağı nereye dökeceğiz bilmiyorum. Servislerde bunun için özel yağ toplama tankları var yağ toplama merkezlerine gönderilen.
Bunun dışında Cloud'ın dediği gibi garantiden çıkarmasan daha iyi edersin. 3000e de götürürüm arada kendim de değiştiririm diyorsan gereği yok bence. Erken götürürsün bakıma en kötü ihtimal. Yağın numarasına da dikkat etmedim bu arada, 10-40lık sanırım.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
arkadaşlar nolan kask alayım diyodum.Bugün Marushin marka çenesi açılan kasklar gördüm.Bu marka hakkında bilgisi olan var mı?cbf 150 mi alınca doğru dürüst bir kaskla yola çıkmak istiyorum :)

öncelikle ilk tavsiyem eğer doğru dürüst bir kask istiyorsan full-face'den şaşma.,çenesi açılır kask da alabilirsin ama korunma oranın en az %40 azalır bu tip kasklarda.zaten izmir sıcak yer, emin ol devamlı çenesi açık gezeceksin kaskınla ve bir kazada en fazla darbeyi çenenin aldığı düşünülürse kötü yaralanabilirsin.
bunun için bence seni kesinlikle daha fazla koruyacak olan tam kapalı bir kask almanı öneririm.
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
izmir de 1000 km bakımı 10 ytl arkadaşlar sadece yağ parası alınıyor:rendeer: ayrıca motorum 2200 km ye geldi ve hala çok memnunum zincirden de gidişindende:rendeer:
 
Katılım
1 Nis 2006
Mesajlar
148
Açılır çene kask için %40 falan denmiş o konuya açıklık getiriyim dedim,daha önce çok deneyimli abilerimiz testlerden sonuçlar göstererek bu konuya değindi.Kaliteli markaların açılır çeneli kaskları da en az fullface ler kadar sağlam.COX TRIP kullandığım için araştırma yapmak gereği duymuştum.Camın bulunduğu yer zaten birebir sağlamlıkta tek önemli fark çene kısmında,o bölümde çelik parçalarla güçlendirilmiş ve kaliteli bi kilit mekanizmasına sahip.Belli kalitedeki markaları tercih ederseniz 2 model arasında sadece 2 fark var:
1-Açılır çene kasklar 100-150gr daha ağır oluyor,
2-Açılır çene kaskın konforu muazzam derecede iyi,gezilerde kısa duraklamalarda ya da birileriyle konuşmanız gerektiğinde ya da bunaldığınızda tek harekette sorun çözülüyor.Kaskı nereye koyucam derdi kalmıyor.:cat:

Not: nolan n61 var ama artçı kaskı olarak kullanıyorum,cox çok daha rahat...
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
513
Hocam çenesi açılan kasklarda Çok gsll ben şahsen Çok begendım ama
Ona göre fiyat 270 Euro:queen: :queen:
http://www.mototal.com.tr/n102ncom.asp#

Artçı kaskı olarak tanımladıgın kaskında Tipi 0 Artçı onu takmaktansa Kasksiz giderim daha iyi demesin (Kız arkadaşım):queen: :queen:
 
Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
392
bugün bir motosiklet tamircisi 37lt cappa çantayı 140ytl ye gitirteceğini söyledi fiyat bana uygun geldi siz nedersiniz acaba

Yağ değişimini kendimiz yapsak yağı nereye dökeceğiz bilmiyorum. Servislerde bunun için özel yağ toplama tankları var yağ toplama merkezlerine gönderilen.
Bunun dışında Cloud'ın dediği gibi garantiden çıkarmasan daha iyi edersin. 3000e de götürürüm arada kendim de değiştiririm diyorsan gereği yok bence. Erken götürürsün bakıma en kötü ihtimal. Yağın numarasına da dikkat etmedim bu arada, 10-40lık sanırım.

yağ değişimini kendimiz derken yıkama yağlamacı arkadaşım var 3000km bana uzun km geldi tabiki servisin çağırdığı km lerde servise götürürüm.servis arasındaki km lerden bahsediyorum.arada yağ değiştiğini servis anlarmı diye sormuştum
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
arkadaslar dün öğle saatlerinde siyah cbf le acık eksoz dip gaz ataköy 4 üncü kısımdazugrat babanın ordaki caddeden kim dip gaz geçti burdan biri eminim yav açınca eksozu ne ses yapıyo be meret:)
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
yavv kim bu canına susamıs:queen: :queen:adam öle bi geçtiki plakasını okusam sölerdim:mrgreen: :mrgreen: eksozu bodruma dönünce açıyom karar verdim manyak güzel sesi var :cherry:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Açılır çene kask için %40 falan denmiş o konuya açıklık getiriyim dedim,daha önce çok deneyimli abilerimiz testlerden sonuçlar göstererek bu konuya değindi.Kaliteli markaların açılır çeneli kaskları da en az fullface ler kadar sağlam.COX TRIP kullandığım için araştırma yapmak gereği duymuştum.Camın bulunduğu yer zaten birebir sağlamlıkta tek önemli fark çene kısmında,o bölümde çelik parçalarla güçlendirilmiş ve kaliteli bi kilit mekanizmasına sahip.Belli kalitedeki markaları tercih ederseniz 2 model arasında sadece 2 fark var:
1-Açılır çene kasklar 100-150gr daha ağır oluyor,
2-Açılır çene kaskın konforu muazzam derecede iyi,gezilerde kısa duraklamalarda ya da birileriyle konuşmanız gerektiğinde ya da bunaldığınızda tek harekette sorun çözülüyor.Kaskı nereye koyucam derdi kalmıyor.:cat:

Not: nolan n61 var ama artçı kaskı olarak kullanıyorum,cox çok daha rahat...

ilk olarak buradaki bir kaç eskik noktaya değinmek istiyorum.bende cox trip marka kaskları ve nolanları inceledim.evet nolan bir derece ama malesef cox için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.al eline kaskı ve o kilit yerindeki çene kısmını tutan kanca gibi şeylere dikkatlice bak.
kesinlikle fazla zorlamaya gelemeyecek türden şeyler.ayrıca çene açma düğmesi tam önde ve bas aç tipinde.yani düşüş esnasında olur olur, orası bir yere gelse çene kısmı aynen açılıyor.nolanda ise o kısım 2 ayrı harekette açılıyor.önde dışarı çıkıyor sonra aşağı bastırıyorsunuz ki açılsın çene kısmı.yani bir çarpma ile en azından kilit kısmı açılmayacak türden.
ben kaskımı çok yeni aldığım için ve çok fazla araştırmacı birisi olduğum için sanırım bu konudaki bilgilerim daha taze ve şunu biliyorum ki ben de ilk cox trip almayı düşünmüştüm ama kaskı elime alıp yukarıdaki kıstaslara baktığımda ve çok uzun yıllardır profesyonel derecede motor kullanan arkadaşlarım ile fikir alışverişi yaptığımda kesinlikle full-face de karar kıldım.
ikinci olarak eksik olan kısım ise çenesi açılır kaskların süratli gidişle çok fazla ses yaptığı ve kafayı daha çok oynattığıdır full-face e göre.bunun sebebi
1-daha ağır
2-aerodinamisi full face e göre daha az çünkü düz satıh değil, parçalı bir kask(kapalı halinden bahsediyorum)
3-çok arkadaşım ki yukarıda bahsettiğim çok sıkı motorcu olanlardan tutun da hiç tanımadığım diğer forumlardaki tüm topiclerde söylenen tek bir çok negatif nokta varki bence en önemlisi.
"bir çok kaza olayına şahit olduk ve hemen hemen yarıdan fazlasında çene kısmı genelde olay mahalinden uzakta, kopup fırlamış olarak bulundu" dendiği...
neyse sonuç olarak can sizin, keyif sizin, herkes kendi malına çok güvenir ama bu gibi bariz gerçeklere göz yummayalım lütfen...
hiç bir çeneden açılır kask bir full face kadar güvenilir olamaz.çünkü parçalı her şeyin mukavemeti tek parça maddelere göre çok daha azdır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst