Tuz Gölünden dönüyorum

Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
591
Aksam yatmadan aklimda bi gezi planim vardi, sabah kalkıcak gölbaşına gidip çayimi içip yürüyüşümü yapıp evime geri donecektim. Aynende oyle oldu sanah 10 da calistirdim motoru dogru göl başına. Ama çay yapan 1 tane yer açık değil, dedim bari 1-2 resim cekeyimde gölbaşını soran istanbullu arkadaşlara gorteririm.
003.jpg

005.jpg

008.jpg

012.jpg


Çektim resimleri ama 30 km gezi kesmemisti beni yolun sağına baktim konya yaziyo soluna baktım Ankara ikiside cazip gelmedi tekrar oturdum gölün kenarina. Dusunurken ya en yakın göl nerde diye aklima Tuz gölü geldi geldi ama kac KM ilerde hatirlamiyodum ki(ztn 1 kere gitmsitim) dedim hem gidelim görmüş oluruz hemde kaç KM imis onu biliriz =) Çiktim yola.


Yolda dizlikler kaydi onlari düzeltiyodum şu acayip yeri gordum(resimde o kdr acayip cikmamis) ya bu ne diye sordum kendime yanıt bulamadim. Resimlerini çekip forum a koyiyim dedim nede olsa bi bilen vardir.

014.jpg

015.jpg


Atladim motora bi 30km daha gittim ama ortada göl fln yok dedim acaba gerimi dönsem. Yok su tepeyide geciyim onuda geciyim derken sonunda mutlu son Tuz gölünü görebildim. Hemen sifirladigim KM sayacina baktim tam 130KM. Tabi oranın resimlerinide cektim buyrun.

022.jpg

025.jpg

027.jpg

029.jpg

032.jpg

036.jpg


Motoru gölün yanına kdr sokacaktim ama dayı olmaz hooopp nereye fln dedim bende israr etmedim =)
037.jpg


gölde resim cekerken(çekemezken) fark ettim ellerim donmus anam ne oluyo derken baçaklarimi hissetmiyorum =) Tabi ben soyle bi göl başi yapip gelicem diye kot pantalon la cikince sonuc boyle olmus =) Bu da ders oldu bana.

Neyse tekbaşıma ilk uzun gezim oldu Toplam 260KM etmiş. Tek başıma olsamda . Bahçeliye gidip motorla hava yapmaktan daha çok eğlenmiş oldum =)

039.jpg

Buda 260km nin kaniti =)=)=)
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Bende Derbi 125 e o kadar parayı veren akıllı var mı acaba diye düşünüyodum :p :p
Demek varmış :) Hoş buraya Varedero nun 125 liği gelse ben de ne yapar eder onu alırım :wiinkk: :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Aprilia'nın naked'i de yok işin garibi :mrgreen:

Hiç sevinme yanlışlıkla aprilla yazmışım ben yine bu motordan bahsediyodum :)

Hatta fuarda Mert le konuşmuştuk ne saçma diye, 125 lik motoru neden o kadar kasıyolar anlamıyoruz demiştik :) :wiinkk: :wiinkk:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Yolda dizlikler kaydi onlari düzeltiyodum şu acayip yeri gordum(resimde o kdr acayip cikmamis) ya bu ne diye sordum kendime yanıt bulamadim. Resimlerini çekip forum a koyiyim dedim nede olsa bi bilen vardir.

014.jpg

015.jpg

Hee ben bildim bunu, Bu şey ya, hani varya. Sen söyle adını işte ondan anladın sen onu :queen:

Devletin birimleri bunun sayesinde uzaylılarla iletişim kuruyor, ee zaman uzay çağı bizde bununla iletişiyoruz uzaylılarla. :bounce:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Hiç sevinme yanlışlıkla aprilla yazmışım ben yine bu motordan bahsediyodum :)

Hatta fuarda Mert le konuşmuştuk ne saçma diye, 125 lik motoru neden o kadar kasıyolar anlamıyoruz demiştik :) :wiinkk: :wiinkk:

Pek bir asena gördük sizi :cherry: :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hee ben bildim bunu, Bu şey ya, hani varya. Sen söyle adını işte ondan anladın sen onu :queen:

Devletin birimleri bunun sayesinde uzaylılarla iletişim kuruyor, ee zaman uzay çağı bizde bununla iletişiyoruz uzaylılarla. :bounce:


şansızurfadan gelıyorduk...gece saat 12yi gecıyordu....bızım kamyon tam o direklerın önunde yag sogutucusunu patlattı....gece daha güzel görunuyoır orası..hanı ısık fılan....

scorp abı ıyı gezmısın beee....ıyıkıde akdenıze dogru acılmadın haa.....su buluyum dıyee:queen: :queen:
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
enteresan bi manzara oldugunu duymustumm keşke göl etrafında daha cok resim cekseydin
 
Katılım
9 Eyl 2006
Mesajlar
332
hımm güzel bi gezi olmuş motor iki zmanlı olduğundan 260 görmüşsün yoksa 125 lik bir motosikletle o hızı yapamazsın...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hımm güzel bi gezi olmuş motor iki zmanlı olduğundan 260 görmüşsün yoksa 125 lik bir motosikletle o hızı yapamazsın...


ne digin laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
712
Kırşehir Kaman'a dönüp, Hirfanlı Barajı setinin üzerinden geçip. Kırıkkale üzerinden gelseydin, çayını da ben ısmarlardım sana hem de köz semaverinde. Neyse bi daha canın çay ve göl manzarası çekerse aklında olsun.
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
591
Kırşehir Kaman'a dönüp, Hirfanlı Barajı setinin üzerinden geçip. Kırıkkale üzerinden gelseydin, çayını da ben ısmarlardım sana hem de köz semaverinde. Neyse bi daha canın çay ve göl manzarası çekerse aklında olsun.

Bu hafta 1 gezi daha dusunuyorum. Semaver diyosan kesin gelirim yaaaa...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst