[MT MUĞLA] 8 Nisan 2007 Selimiye-Bozburun Gezimiz

Katılım
5 Kas 2005
Mesajlar
191
ablam eline sağlık resimler pek güzel çıkmış eh insanlar güzel olunca resimlerde güzel oluyor
 
Katılım
21 Mar 2007
Mesajlar
23
tebrikler harika olmuş buayda oralarda yerbulunamıyorsa yazın insanların vayhaline
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
dün video çekimi yaptık ELİNT msnde beni eklersin.bizimde çorbaa tuzumuz olsan.ma klip için daha orjinal bir şeyler düşünüyorsak 2 hafta sonra bodrauma gitme ihtimalimizde var.daha ii ir çekim yapılabilir

profilimde mail adresim var. msn sürekli açık istedigin zaman ekleyip gönderebilirsin...
görüşmek üzere....
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
herkese teşekkürler cok guzel bi geziydi.... diger mt gruplarından yazan arkadaslarımızada burdan kucak dolusu sevgilermizi yolluyoruzz...
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Muğla MT güzel bir gezi ile gene karşımızda. O köpeciğe bayıldım. Manzarlar çok güzel. Deniz gibisi yok. Adana MT'den selamlar.

Görüşmek üzere.
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
havalar güzel, deniz güzel arkadaşlar güzel
daha ne olsun :pr: :pr: :pr:
sürünmeye devam artık birsonraki geziye umarım olur
sağlıklı mutlu ve motorlu kalan :cat:
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
şahinin dikkat çekmek için kendini paraladıgı dakikalar :p:p
selimiye061my9hc6esprilrt7.jpg


lordcum takma kafana ... bidahaki geziye inşallah .....
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
118
Arkadaşlar çok güzel bir gezi olmuş paylaşım için teşekkürler...
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
Muğla MT güzel bir gezi ile gene karşımızda. O köpeciğe bayıldım. Manzarlar çok güzel. Deniz gibisi yok. Adana MT'den selamlar.
Görüşmek üzere.
Hasan Abi çok teşekkürler.eylemlerimiz devam edecek.muğla mt den selamlar.

Arkadaşlar çok güzel bir gezi olmuş paylaşım için teşekkürler...

çok teşekkürler memduh.umarım bir gün adana ve muğla lı motosiklet.net üyeleri buluşacak.
 
Katılım
7 Şub 2007
Mesajlar
105
cok güzel resimler,bravo arkadaşlar.bodrum tayfasını bugün uğurladık.görüşmek üzere:rendeer:

ya lordum şu kafanı duvara vurup durma vallahi içim parçalanıyor:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
mükemmel bi etkinlik, ALLAH birliğinizi ve neşenizi bozmasın arkadaşlar...:rendeer:
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
herkese selam...Marmaristen biraz önce döndük.Daha soyunmadan ekran başına geçtim...Sakar da sıkı bi yagmur yedik ama tekerler yine döndü anasını satiim heyyt be:) Resimler için biraz bekliyceksiniz.Şu yorgunluğumuzu bi üzerimizden atalım.Siz bi araya toparlaşın :) atıcam resimleri:queen: :queen:
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
hhehehe mehmet amca acılısı yapıyor:cat: ...o ne derse o olur ...:cat:
mes abi beklioz hala napıon yoksa hemen balon işinemi koyuldunn...:queen: :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst