- Katılım
- 5 Kas 2005
- Mesajlar
- 191
- Konu Yazar
- #21
ablam eline sağlık resimler pek güzel çıkmış eh insanlar güzel olunca resimlerde güzel oluyor
dün video çekimi yaptık ELİNT msnde beni eklersin.bizimde çorbaa tuzumuz olsan.ma klip için daha orjinal bir şeyler düşünüyorsak 2 hafta sonra bodrauma gitme ihtimalimizde var.daha ii ir çekim yapılabilir
Hasan Abi çok teşekkürler.eylemlerimiz devam edecek.muğla mt den selamlar.Muğla MT güzel bir gezi ile gene karşımızda. O köpeciğe bayıldım. Manzarlar çok güzel. Deniz gibisi yok. Adana MT'den selamlar.
Görüşmek üzere.
Arkadaşlar çok güzel bir gezi olmuş paylaşım için teşekkürler...