Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 15 Mar 2007
- Mesajlar
- 273
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben motosiklet alalı 1 ay oldu (mondial mct 250) ve yaklaşık 500 km deyim. 23 yıl otomobil yani trafik tecrübem ve çocukluğumda bisiklet/mobilet tecrübem oldu. Bu 1 aylık süre içinde henüz ehliyet alamadığım için çok açılamadım ama trafiğe de çıktım. Amacım ise 2. el bir F650 almak.
Forumda ve diğer medyalarda büyük motorla başlamama, geçiş hakkında hemen herşeyi okudum. Ama ortalama bir süre ve km görmedim. (Hani garanti şartlarında vardır ya 30.000 Km veya 2 yıl, üstelik hangisi daha önce dolarsa
) Tabii bu kişisel becerilere veya niteliklere göre değişken olması nedeniyle belirtilmemiş olabilir.
Sorum şu;
1- Genel kabul görmüş süre ve km var mıdır?
2- Bunu tecrübeli arkadaşlara soruyorum özellikle -forumda değil, motosiklette tecrübeli
- benim gibi yaş ve trafik, bisiklet/mobilet tecrübesi olan biri için bu süre veya km ne kadar aşağı çekilebilir ?
NOT: Ben kendimi şu an F650'yi alıp rahatlıkla gezebilecek gibi hissediyorum ama bu kadar uyarıdan sonra danışmak istiyorum.
Forumda ve diğer medyalarda büyük motorla başlamama, geçiş hakkında hemen herşeyi okudum. Ama ortalama bir süre ve km görmedim. (Hani garanti şartlarında vardır ya 30.000 Km veya 2 yıl, üstelik hangisi daha önce dolarsa
Sorum şu;
1- Genel kabul görmüş süre ve km var mıdır?
2- Bunu tecrübeli arkadaşlara soruyorum özellikle -forumda değil, motosiklette tecrübeli
NOT: Ben kendimi şu an F650'yi alıp rahatlıkla gezebilecek gibi hissediyorum ama bu kadar uyarıdan sonra danışmak istiyorum.