Sym Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
7
sıcak karşılama için teşekürler, pazar günü buluşma yerine gelmek isterdim ama sınavım var.. ama fuara sınavdan sora gelicem motorları görürsem yanlarına yanaşırım ...
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
637
okey arkadaslar listeyi hazırlıyorum yalnız hanımları baska bir sefere getirecegiz ... hanımlardan izin alamayacak olursa haberimiz olsun.. :cherry:


s buyukkilic abi senide görmek isteriz pazar günü ...

Eyvallah abicım. Pazar proğram biraz karışık ama gelmeye calışacağım.
Saat kaca kadar buluşma yerinde oyalanılır. 13 ü bulurmu. Yoksa 12 ye kadarmı kalınır.
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
99
derwish stebel büyük bir ihtimal ama tam hatırlamıyorum :)
cumartesi altan motordayız görüşürüz gelirsen

:wiinkk: z. paşam sen rahat ol sen daha beni tanıyamamşsın :wiinkk::bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
Herkeslere güsel birgün diliorum .. Ctesi fuar öncesinde pascha ile Altan Motor dayıs gelecekler warsa tanısırıs :bounce:
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
103
Günaydınlar herkeşlere :)

bu akşam fuardayım. bi aksilik olmazsa Gri GTS 250 için imzayı atarım ..
c.tesi de fuardayım.. pazar günü de birlikte gideriz :queen:

her köşesini ezberlerim artık bu sene fuarın :)
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
375
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zaten her cumartesimiz altan motorda geçiyor :cat:
saat 11:00 - 13:00 arası uğramaya çalışırım
Bu arada çengelköy Nato yolunda siyah bir sym var buralardan birisi midir ??
bir arkadaşla daha tanıştım Cenk ismi, forumda pek faal olmadığını söylemişti, nick inide söylemişti ama unuttum...
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
zaten her cumartesimiz altan motorda geçiyor :cat:
saat 11:00 - 13:00 arası uğramaya çalışırım
Bu arada çengelköy Nato yolunda siyah bir sym var buralardan birisi midir ??
bir arkadaşla daha tanıştım Cenk ismi, forumda pek faal olmadığını söylemişti, nick inide söylemişti ama unuttum...

OK derwısh görüsürüs :cherry:
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
201
Herkeslere güsel birgün diliorum .. Ctesi fuar öncesinde pascha ile Altan Motor dayıs gelecekler warsa tanısırıs :bounce:



gecen hafta cumartesi oradaydım hava filitresini degistirdiler ... hani yakın bir yer olsa gelirim ama malum 60 km...:cherry: artık pazar günü görüsürüz..
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
375
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçen cumartesi 12 gibi ordaydım ben akşam 5 di çıktım görmedim seni erken geldin herhal burgmancılarla takılmıştık
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
103
teksavasci Gürcan ın orda görmüş olabilirmiyim seni sima yabancı değil hiç..
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
201
okey arkadaslar listeyi hazırlıyorum yalnız hanımları baska bir sefere getirecegiz ... hanımlardan izin alamayacak olursa haberimiz olsun.. :cherry:


s buyukkilic abi senide görmek isteriz pazar günü ...

Eyvallah abicım. Pazar proğram biraz karışık ama gelmeye calışacağım.
Saat kaca kadar buluşma yerinde oyalanılır. 13 ü bulurmu. Yoksa 12 ye kadarmı kalınır.


fazla gec olmadan fuar a geceriz malum pazar fuarda kalabalık olur...






teksavasci Gürcan ın orda görmüş olabilirmiyim seni sima yabancı değil hiç..

ewet olabilir... piaggio bakmıstım orada
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
gecen hafta cumartesi oradaydım hava filitresini degistirdiler ... hani yakın bir yer olsa gelirim ama malum 60 km...:cherry: artık pazar günü görüsürüz..

Pazar günü gelemiorum Ctesi pascha ile birlikte önce T & T Kardesler sonrada fuar yapıcas önümüz bahar bulusma sık sık yaparıs yeterki katılımcı olsun :cat:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
305
Arkadaşlar Merhaba...
Aranıza bende yeni katıldım.
Önceden Yamaha Virago kullanıcısıydım Maddi nedenlerden dolayı satmak zorunda kalmıştım.
Ve bugünde fuardan maddi imkanlarımı çok ama çok zorlayarak YMS GTS 250 aldım.Umarım bu motor üzerindeki araştırmalarım yüzümü kara çıkartmaz.
Salı veya çarşamba motorumu teslim alacağım..
Ohh be sonunda rahatladım..Rüzgarın yüzüme çarpmasını bayağı özlemiştim çünkü...
Saygılarımla.
Burak Koç/İst.
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
201
Arkadaşlar Merhaba...
Aranıza bende yeni katıldım.
Önceden Yamaha Virago kullanıcısıydım Maddi nedenlerden dolayı satmak zorunda kalmıştım.
Ve bugünde fuardan maddi imkanlarımı çok ama çok zorlayarak YMS GTS 250 aldım.Umarım bu motor üzerindeki araştırmalarım yüzümü kara çıkartmaz.
Salı veya çarşamba motorumu teslim alacağım..
Ohh be sonunda rahatladım..Rüzgarın yüzüme çarpmasını bayağı özlemiştim çünkü...
Saygılarımla.
Burak Koç/İst.



dogru bir secim yapmıssın hayırlı olsun :cat: aramıza hosgeldin ..
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
103
Arkadaşlar Merhaba...
Aranıza bende yeni katıldım.
Önceden Yamaha Virago kullanıcısıydım Maddi nedenlerden dolayı satmak zorunda kalmıştım.
Ve bugünde fuardan maddi imkanlarımı çok ama çok zorlayarak YMS GTS 250 aldım.Umarım bu motor üzerindeki araştırmalarım yüzümü kara çıkartmaz.
Salı veya çarşamba motorumu teslim alacağım..
Ohh be sonunda rahatladım..Rüzgarın yüzüme çarpmasını bayağı özlemiştim çünkü...
Saygılarımla.
Burak Koç/İst.

Hoşgeldin arkadaşım sende aramıza...
birşey sorucam. GTS-250 satışı fuarda nasıldı bende akşam gitmeyi düşünüyodum kalmaz gibi bir görüntü varmıydı ?? aşkam gidip alcam çünkü bende :)yetişeyim istiyorum..
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
637
Arkadaşlar Merhaba...
Aranıza bende yeni katıldım.
Önceden Yamaha Virago kullanıcısıydım Maddi nedenlerden dolayı satmak zorunda kalmıştım.
Ve bugünde fuardan maddi imkanlarımı çok ama çok zorlayarak YMS GTS 250 aldım.Umarım bu motor üzerindeki araştırmalarım yüzümü kara çıkartmaz.
Salı veya çarşamba motorumu teslim alacağım..
Ohh be sonunda rahatladım..Rüzgarın yüzüme çarpmasını bayağı özlemiştim çünkü...
Saygılarımla.
Burak Koç/İst.

Aslında topiği baştan okuyanlar motoru almadan ve aldıktan sonra da doğru iş yaptıklarını anlıyorlar. 2006 dan beri kullananlar dertsiz bir şekilde kullanıyorlar. Başına ilk kez gelen birşey varsa burda sorup tecrübeli arkadaşların bilgisinden yararlanıyorlar. Servis ağı zaten suziki bayileri.

Hayırlı uğurlu olsun.:rendeer:

fazla gec olmadan fuar a geceriz malum pazar fuarda kalabalık olur...








ewet olabilir... piaggio bakmıstım orada

Ozaman buluşma yerine gecikecekler için fuar içinde bir buluşma yeri belirlesek.
Mesala Alt katta NBC motor satandı. Alt kat daha sakin.
Veya üst katta Korlas Standı. SYM bayileri oldukları için.:wiinkk:

Birden dank etti. Alt katta motorsiklet net standı.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
305
ilginize teşekkür ederim arkadaşlar...
alien arkadaşım valla gördüğüm bir adetti başka yoktu sanırım siyah istiyordum ama tek parlement mavisi kalmış onu aldım..
Eğer giderseniz lütfen üzerine oturupda kirletmeyin:)
Şaka bir yana dediğim gibi bir tane vardı..belki başka stantlarda vardır ama gözüme çarpmadı.
8.750 den 7 milyara anlaştık. Fena değil sanırım?
saygılarımla.
Burak Koç
İstanbul-Göztepe
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
637
ilginize teşekkür ederim arkadaşlar...
alien arkadaşım valla gördüğüm bir adetti başka yoktu sanırım siyah istiyordum ama tek parlement mavisi kalmış onu aldım..
Eğer giderseniz lütfen üzerine oturupda kirletmeyin:)
Şaka bir yana dediğim gibi bir tane vardı..belki başka stantlarda vardır ama gözüme çarpmadı.
8.750 den 7 milyara anlaştık. Fena değil sanırım?
saygılarımla.
Burak Koç
İstanbul-Göztepe

Alt katta NBC de vardı. O herhalde. Yukarda korlasta yoktu.
Zamdan önce zaten öldü bitti 6.750 ye zar zor bulunuyordu. O da kampanya vardı. Bence iyi fiyat. Hep siyah gri vardı. Motorunlada renk kattın SYM cilere:wiinkk: :cat: Hemnde 2007 olduğu belli oluyor rengiyle:wiinkk:
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
103
dün akşam başvuruyu yaptım kazasız belasız onaylanırsa Gri almış oluyorum. Serc in bahsettiği Bursadaki motorlardan biri. daha da vardı ellerinde.. Bakalım hayırlısıyla resmen katılmış olucam aranıza :)

Yahu bu arada günün ilk mesajı benimkiymiş :) Günaydınlar herkese ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst