okey arkadaslar listeyi hazırlıyorum yalnız hanımları baska bir sefere getirecegiz ... hanımlardan izin alamayacak olursa haberimiz olsun.. :cherry:
s buyukkilic abi senide görmek isteriz pazar günü ...
Eyvallah abicım. Pazar proğram biraz karışık ama gelmeye calışacağım.
Saat kaca kadar buluşma yerinde oyalanılır. 13 ü bulurmu. Yoksa 12 ye kadarmı kalınır.
zaten her cumartesimiz altan motorda geçiyor :cat:
saat 11:00 - 13:00 arası uğramaya çalışırım
Bu arada çengelköy Nato yolunda siyah bir sym var buralardan birisi midir ??
bir arkadaşla daha tanıştım Cenk ismi, forumda pek faal olmadığını söylemişti, nick inide söylemişti ama unuttum...
Herkeslere güsel birgün diliorum .. Ctesi fuar öncesinde pascha ile Altan Motor dayıs gelecekler warsa tanısırıs :bounce:
okey arkadaslar listeyi hazırlıyorum yalnız hanımları baska bir sefere getirecegiz ... hanımlardan izin alamayacak olursa haberimiz olsun.. :cherry:
s buyukkilic abi senide görmek isteriz pazar günü ...
Eyvallah abicım. Pazar proğram biraz karışık ama gelmeye calışacağım.
Saat kaca kadar buluşma yerinde oyalanılır. 13 ü bulurmu. Yoksa 12 ye kadarmı kalınır.
fazla gec olmadan fuar a geceriz malum pazar fuarda kalabalık olur...
teksavasci Gürcan ın orda görmüş olabilirmiyim seni sima yabancı değil hiç..
ewet olabilir... piaggio bakmıstım orada
gecen hafta cumartesi oradaydım hava filitresini degistirdiler ... hani yakın bir yer olsa gelirim ama malum 60 km...:cherry: artık pazar günü görüsürüz..
Arkadaşlar Merhaba...
Aranıza bende yeni katıldım.
Önceden Yamaha Virago kullanıcısıydım Maddi nedenlerden dolayı satmak zorunda kalmıştım.
Ve bugünde fuardan maddi imkanlarımı çok ama çok zorlayarak YMS GTS 250 aldım.Umarım bu motor üzerindeki araştırmalarım yüzümü kara çıkartmaz.
Salı veya çarşamba motorumu teslim alacağım..
Ohh be sonunda rahatladım..Rüzgarın yüzüme çarpmasını bayağı özlemiştim çünkü...
Saygılarımla.
Burak Koç/İst.
Arkadaşlar Merhaba...
Aranıza bende yeni katıldım.
Önceden Yamaha Virago kullanıcısıydım Maddi nedenlerden dolayı satmak zorunda kalmıştım.
Ve bugünde fuardan maddi imkanlarımı çok ama çok zorlayarak YMS GTS 250 aldım.Umarım bu motor üzerindeki araştırmalarım yüzümü kara çıkartmaz.
Salı veya çarşamba motorumu teslim alacağım..
Ohh be sonunda rahatladım..Rüzgarın yüzüme çarpmasını bayağı özlemiştim çünkü...
Saygılarımla.
Burak Koç/İst.
Arkadaşlar Merhaba...
Aranıza bende yeni katıldım.
Önceden Yamaha Virago kullanıcısıydım Maddi nedenlerden dolayı satmak zorunda kalmıştım.
Ve bugünde fuardan maddi imkanlarımı çok ama çok zorlayarak YMS GTS 250 aldım.Umarım bu motor üzerindeki araştırmalarım yüzümü kara çıkartmaz.
Salı veya çarşamba motorumu teslim alacağım..
Ohh be sonunda rahatladım..Rüzgarın yüzüme çarpmasını bayağı özlemiştim çünkü...
Saygılarımla.
Burak Koç/İst.
fazla gec olmadan fuar a geceriz malum pazar fuarda kalabalık olur...
ewet olabilir... piaggio bakmıstım orada
Ozaman buluşma yerine gecikecekler için fuar içinde bir buluşma yeri belirlesek.
Mesala Alt katta NBC motor satandı. Alt kat daha sakin.
Veya üst katta Korlas Standı. SYM bayileri oldukları için.:wiinkk:
Birden dank etti. Alt katta motorsiklet net standı.
ilginize teşekkür ederim arkadaşlar...
alien arkadaşım valla gördüğüm bir adetti başka yoktu sanırım siyah istiyordum ama tek parlement mavisi kalmış onu aldım..
Eğer giderseniz lütfen üzerine oturupda kirletmeyin
Şaka bir yana dediğim gibi bir tane vardı..belki başka stantlarda vardır ama gözüme çarpmadı.
8.750 den 7 milyara anlaştık. Fena değil sanırım?
saygılarımla.
Burak Koç
İstanbul-Göztepe