- Katılım
- 25 May 2006
- Mesajlar
- 2,615
- Konu Yazar
- #1
Selam arkadaşlar,
Çanakkaleye yaptığımız gece yolculuğu bayağı yorucu ve soğuk geçti fakat, gittiğm için çok mutluyum ve gelecek yıl bir aksilik olmaz ise tekrar gideceğim o topraklara.
Geliboluyu gezdikten sonra, atalarımızın neler uğuruna canlarını siper ettiklerini daha iyi anladım. Herkes, imkanlar dahilinde özellikle çocuklarını Geliboluya götürmeli. Götürmeli ki Vatan bilinci doğru ve güçlü gelişsin.
Bu geziye katılan ve bu gezi sırasında tanıştığım herkese teşekkür ediyor ve tekrar görüşmek dileği ile diyorum.
Allah şehitlerimizden razı alsun ve mekanları cennettir inşallah.
Gezi fotoğrafları aşağıda, umarım keyif alırsınız izlerken :wiinkk:
Selamlar
Özer
Kaldığımız Hotel ile ilgili yorum yerine sadece basit 2-3 fotoğraf koydum sayfaya! daha fazla bilgi almak isteyen olursa bana ulaşssın.
Üstte Truva'nın meşhur At'ı ve aşağıda Assos'tan bazı enstantaneler.
Çanakkaleye yaptığımız gece yolculuğu bayağı yorucu ve soğuk geçti fakat, gittiğm için çok mutluyum ve gelecek yıl bir aksilik olmaz ise tekrar gideceğim o topraklara.
Geliboluyu gezdikten sonra, atalarımızın neler uğuruna canlarını siper ettiklerini daha iyi anladım. Herkes, imkanlar dahilinde özellikle çocuklarını Geliboluya götürmeli. Götürmeli ki Vatan bilinci doğru ve güçlü gelişsin.
Bu geziye katılan ve bu gezi sırasında tanıştığım herkese teşekkür ediyor ve tekrar görüşmek dileği ile diyorum.
Allah şehitlerimizden razı alsun ve mekanları cennettir inşallah.
Gezi fotoğrafları aşağıda, umarım keyif alırsınız izlerken :wiinkk:
Selamlar
Özer
Kaldığımız Hotel ile ilgili yorum yerine sadece basit 2-3 fotoğraf koydum sayfaya! daha fazla bilgi almak isteyen olursa bana ulaşssın.
Üstte Truva'nın meşhur At'ı ve aşağıda Assos'tan bazı enstantaneler.
Son düzenleme: