[MT Izmir] 16-17-18 Mart Canakkale HATIRALARI

Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Selam arkadaşlar,

Çanakkaleye yaptığımız gece yolculuğu bayağı yorucu ve soğuk geçti fakat, gittiğm için çok mutluyum ve gelecek yıl bir aksilik olmaz ise tekrar gideceğim o topraklara.
Geliboluyu gezdikten sonra, atalarımızın neler uğuruna canlarını siper ettiklerini daha iyi anladım. Herkes, imkanlar dahilinde özellikle çocuklarını Geliboluya götürmeli. Götürmeli ki Vatan bilinci doğru ve güçlü gelişsin.
Bu geziye katılan ve bu gezi sırasında tanıştığım herkese teşekkür ediyor ve tekrar görüşmek dileği ile diyorum.

Allah şehitlerimizden razı alsun ve mekanları cennettir inşallah.

Gezi fotoğrafları aşağıda, umarım keyif alırsınız izlerken :wiinkk:

Selamlar

Özer

canakkale01cb1.jpg


canakkale02kj7.jpg


canakkale03hu4.jpg


canakkale04mm9.jpg


canakkale05fb4.jpg


canakkale06ws9.jpg


canakkale07dt5.jpg


canakkale08ox4.jpg


canakkale09qa7.jpg


canakkale10ea1.jpg


canakkale11fi3.jpg


canakkale12xj3.jpg


canakkale13vh3.jpg


canakkale14iv1.jpg


canakkale15xm7.jpg


canakkale16aa9.jpg


canakkale17cc5.jpg


canakkale18pm1.jpg


canakkale19ce7.jpg


canakkale20ei7.jpg


canakkale21og0.jpg


canakkale22py7.jpg

Kaldığımız Hotel ile ilgili yorum yerine sadece basit 2-3 fotoğraf koydum sayfaya! daha fazla bilgi almak isteyen olursa bana ulaşssın.

canakkale23zr9.jpg


canakkale24zq8.jpg

Üstte Truva'nın meşhur At'ı ve aşağıda Assos'tan bazı enstantaneler.

canakkale25gj1.jpg


canakkale26cr0.jpg


canakkale27vq0.jpg


canakkale28nz3.jpg


canakkale29ih9.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
200
çok güzel gezi olmuşş. fotoğraflara bakarken ben mutlu oldum. en yakın zamanda yanınızda olmak dileği ile . . .
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Ozer abim ellerine saglik cok guzel fotolar cekmissin...
bu sene bazi sebeblerden dolayi gelmedim ama umarim nisan sonu Havran grubuyla gidecegiz Canakkaleye...
gorusmek uzere,
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
Çok güzel fotoğraflar. Paylaşım için çok teşekkürler. 18 mart da Çanakkaleye gitmeyi çok istedim ama bir türlü imkanlar el vermedi :( Fotolarabakarken baya zevk aldım paylaşım için saol ÖZER
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Görüşürüz ugly....
ben sana gel şeklinde yazdım ama kim dinliyorki?
birdahaki sefere artık.
kendine iyi bak.



Ozer abim ellerine saglik cok guzel fotolar cekmissin...
bu sene bazi sebeblerden dolayi gelmedim ama umarim nisan sonu Havran grubuyla gidecegiz Canakkaleye...
gorusmek uzere,
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Beğendiğinize sevindim :) inşallah seneye sizlerde gelirsin ve hepbirlikte aynı yolu tekrar geçeriz. Gelibolu ve Çanakkaleyi herkes görmeli bence.

Selamlar
Özer



Çok güzel fotoğraflar. Paylaşım için çok teşekkürler. 18 mart da Çanakkaleye gitmeyi çok istedim ama bir türlü imkanlar el vermedi :( Fotolarabakarken baya zevk aldım paylaşım için saol ÖZER
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Çok güzel kareler. Meçhul Asker'in hikayesini biliyorsanız anlatırsanız sevinirim. Bayağı merak uyandırdı bende. Birde o obüs'ün altı yok galiba direkt duvara oturtmuşlar. Üzüldüm açıkcası ordunun bu topu daha düzgün muhafaza edeceğini düşünmüştüm. Paylaşım için teşekkürler.

Görüşmek üzere.
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
152
gezi

Güzel bir gezi olmuş havran gurubu olarak bizde gelmek istiyorduk
Ama bazı durumlardan dolayı gelemedik gecen sene gitmiştik bu sene
Nisan ayında gideceğiz Kaldığınız otelin tel verirseniz sevinirim görüşmek üzere
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
üzücü

Merhaba değerli Makine,

Mechul askerin hikayesi benim yüreğimi fena halde burktu dersem abartılı olmaz sanırım:pale:
Gelibolu savaşı sonrasında bir Avustralya askeri, anı olarak mechul askerin başını memleketine götürmüş:salut:
2003 yılında ise askerimizin başı tekrar Türkiye ye iade edilmiş ve kimliği belli olmadığından dolayı mechul Asker olarak şehitlikte defnedilmiş.Obüs'e gelince, tamamen bizlerin hatası! çünkü koruyamamışız onu.

Evet çok üzücü fakat gerçek.

Selamlar
Özer


Çok güzel kareler. Meçhul Asker'in hikayesini biliyorsanız anlatırsanız sevinirim. Bayağı merak uyandırdı bende. Birde o obüs'ün altı yok galiba direkt duvara oturtmuşlar. Üzüldüm açıkcası ordunun bu topu daha düzgün muhafaza edeceğini düşünmüştüm. Paylaşım için teşekkürler.

Görüşmek üzere.

Havralı merhaba,

Abi gidin ve uygun bir otel araştırın çünkü bizim kaldığımız Otelin odalarında uyduruk bir duş dışında kişisel bakıma yönelik hiçbir donanım yok:silent:
Her katta bir tuvalet ve bunu en az 14-15 kişi ile paylaşmak durumda kalırsınız:pale:
Odalar ise ancak vasat denecek durumda.

Selamlar
Özer

Güzel bir gezi olmuş havran gurubu olarak bizde gelmek istiyorduk
Ama bazı durumlardan dolayı gelemedik gecen sene gitmiştik bu sene
Nisan ayında gideceğiz Kaldığınız otelin tel verirseniz sevinirim görüşmek üzere
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
21 May 2006
Mesajlar
401
organizasyon ayarlamaya çalışan,elinize yüzüne bulaştıran,sözünde durmayan gelicem deyipte gelmeyen dönek insanlara inat mükemmel bir geziniz ve arşivlere konacak güzel fotoğraf kareleri yaratmışsınız.ellerinize sağlık en yakın zamanda görüşmek dileğiyle.saygılar...
 
Katılım
21 May 2006
Mesajlar
121
Ozer Abi,

Ellerine saglik hepinizinde motorlarina yureklerine saglik. Nice beraber ve guzel gezilere.

Erhan senin makinayi gordum hic haberim yoktu ? Bugun Ercan abinin yanindaydim.
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
148
Allah emeklerinizi zay etmesin.daha gidip görmek nasip olmadı o mübarek yerleri
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel gezi olmuş. Ben geçen sene otobüsle gitmiştim. Belki bir gün motorla katılırım.
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
302
Abi yoktum sanal ortamda bi kaç gündür. Yeni görmüş bulunuyorum fotoları :) ellerinize sağlık. Tüm çanakkale fotolarını bir cd de güzel bi sunumla topluyorum. Çok yakında. Bizi izlemeye devam edin :) :bounce:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
bu resimlerde çok güzel çıkmış paylaşım için tşkler:)
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
Sevgili Özer,fotolar için teşekkürler ..Öncelikle değerli, eşiniz Marina ile yolculuğumuz boyunca güler yüzünüz ve sımsıcak sohbetleriniz,dostluğunuz için varolun sağolun.:rendeer: Diğer arkadaşlarım..Gece Yolcularına:p Tek tek teşekkürler hepinizi çok seviyorum..Daha nice güzel anılar yaşıyacağımız gezilerde hepberaber olmak dileğiyle:rendeer: :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst