Moderatör
- Katılım
- 20 Haz 2006
- Mesajlar
- 7,511
Hocam Yolun Yalova'ya du$erse misafirim olursun bir kac gun.. SS bir makinam yok ama SS kullanmaya ba$langic yolunda hatta ba$langicinda biraz otesinde GFR 125'im var.. Sokeriz grenajlari, ki boyaticam zaten mecburen sokucem.. Gezeriz bir kac gun.. Benzin,su, yemek,dolar,mark,euro yada YTL istemiyorum.. Herkes boyle birilerinin cikmayacagini iddia etmi$, amacim sadece tezi cürütmek..
Not : Motor hacmim 600 cc olsaydi da yine ayni teklifi sunardim.. 1000 cc olsaydida..
Baska bir not : Super bir surucu degilim egitmen hic degilim.. Sen kimsin yada nasil egiteceksin adami diye hedef tahtasina cevirmeyin beni. En azindan hic tecrubesi olmayan birinden daha tecrubeliyim..
Not : Motor hacmim 600 cc olsaydi da yine ayni teklifi sunardim.. 1000 cc olsaydida..
Baska bir not : Super bir surucu degilim egitmen hic degilim.. Sen kimsin yada nasil egiteceksin adami diye hedef tahtasina cevirmeyin beni. En azindan hic tecrubesi olmayan birinden daha tecrubeliyim..