18 Mart Çanakkale Gezisi ve Tüm Fotoğraflar

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
buradan beni yanlız bırakmayan en başta çanakkale mt ye erhan (skullhunter)kardeşe ve gelişimden ibrahime çok tşk ediyorum :rendeer: :rendeer:
kaza yapan rahmi kardeşede çok geçmiş olsun diyorum umarım en kötü kazan bu olur:pale: gezi nasıl geçti diye sorarsanız giderkene çok iyi geçti uykumu alarak çıkabildim saat 10.00 çıktım saat 14.00 çanakkaledeydim yollar motor kaynıyordu dönüşüm bu sabah saat 11.00de oldu uykumu alamadım yan odada sanki biri ağaç kesiyordu:queen: neyse dikkatli ve yavaş gelerek saat 16.00da evdeydim :rendeer:























herşey için tşkler çanakkale mt:rendeer:








donni kardeş işbaşında :queen:


















çanakkalede piza bekliyorum :queen:


uamrım sizi fazla sıkmadım saygılar sevgiler:rendeer:

yine kameranın tarihini ayarlamaya unutmuşum:pr: :p
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
saygılar bizden abi..Ben burgman grubtan serhat senın sayende ilk resimleride görebildim.. :)
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
228
abim paylaşım için sağol sanırım çanakkaleden ilk fotolar tekrar sağol
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Ne mutlu sana.Keşke hava durumu ve şartlarımız biraz daha müsait olsaydı Kütahya MT olarak bizde o duyguları paylaşabilseydik.Gerçekten çok istedim ama olmadı...Seneye inşallah..Paylaşımın için çok teşekkürler...
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
fotoğraflar gerçekten güzel keşke sizin yaşadığınız duyguları bizlerde yaşarız işallah.ellerinize sağlık:rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
saygılar bizden abi..Ben burgman grubtan serhat senın sayende ilk resimleride görebildim.. :)

ne demek serhat kardeş bu arada yolculuk nasıl geçti grubunuz baya kalabalıktı umarım herkes sağ sağlam dönmüştür:)
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
bu önemli geziyi bizlerle payşaştığınız için teşekkürler
daha nice kazasız belasız gezilere
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
fotoğraflar gerçekten güzel keşke sizin yaşadığınız duyguları bizlerde yaşarız işallah.ellerinize sağlık:rendeer:

çok haklısın kardeşim bu duygular anlatılmaz yaşanır inşallah daha iyi bir organizasyonla birdahaki sefere bunu tekrar hepberaber yaşarız :)
 
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
945
necdet abi eline sağlık. biz gidemedik sizin gibi gidenleri izliyoruz işte.
fotoğraflar için teşekkürler.
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
532
paylaşım için teşekkür ederim resimlerin hepsi çok iyi.
selamlar
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Çok keyifli ve yorucu bir gezi oldu.
Çanakkale MT den tüm arkadaşlara bizlere gösterdikler misafir perverlikten dolayı teşekkürler. Onlar sayesinde rahat bir gezi yaptık.
Görüşmek üzere..

Rahmi abinin ve diğer arkadaşların kazalarına üzüldüm tekrar geçmiş olsun.


p1030821smallrk7.jpg


p1030818smallvz3.jpg


p1030817smallwp2.jpg


p1030820smallsb2.jpg


p1030819smalluj7.jpg


p1030823smalluw4.jpg


p1030822smalllw6.jpg


p1030826smalluk3.jpg


p1030830smallrd6.jpg


p1030833smallfx4.jpg


p1030835smallij4.jpg


p1030839smalljw3.jpg


p1030847smalluk1.jpg


p1030854smallri1.jpg


p1030870smallhb3.jpg


p1030880smallqw2.jpg


p1030888smallav7.jpg


p1030891smallfg2.jpg


p1030917smallba9.jpg


p1030922smallmg1.jpg


p1030934smallrf2.jpg


p1030805smallix3.jpg


p1030814smallut0.jpg


p1030813smallvt3.jpg


p1030815smalleg4.jpg


p1030825smallqt8.jpg


p1030824smallce5.jpg


p1030828smallws1.jpg


p1030826smalleh0.jpg


p1030829smallyt8.jpg




p1030831smalldz9.jpg


p1030859smallyo3.jpg


p1030844smallrc4.jpg


p1030837smallku3.jpg


p1030845smalljf4.jpg


p1030864smallqp1.jpg


p1030881smalltc5.jpg


p1030889smallrf7.jpg


p1030925smalljx6.jpg


p1030924smalllc3.jpg


p1030858smalljp0.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Çok keyifli ve yorucu bir gezi oldu.
Çanakkale MT den tüm arkadaşlara bizlere gösterdikler misafir perverlikten dolayı teşekkürler. Onlar sayesinde rahat bir gezi yaptık.
Tekrar görüşmek üzere..


fotoğraflar sonra...

Eline sağlık necdet abicim.
Bende patron fotoların kalanınıda atmıştır diye umutlandım.Hemende notunu düşmüş zaten,bekliyoruz Erhan'cım.
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
1,353
Gerçekten güzel bir gezi oldu.Gelemeyenler bence çok şey kaçırdı...Öncelikle beraber yolculuk yaptığımız erhan(skullhunter) kardeşime ardından bizi Çanakkale'de karşılıyan Burgman cı arkadaşlara,azda olsa tanışma ve sohbet fırsatı bulduğum İzmir Mt üyelrine,Necdet abiye ve bizi Çanakkale'de inanılmaz iyi ağırlayan Çanakkale Mt üyelerine çok çok teşekkür ederim.Sizlerle takrar karşılaşabilmek dileğiyle...
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
paylaşımlarınız için teşekkürler
gitmiş kadar olduk sayenizde sağolun necdet abi ve erhancım:rendeer:
 

007

Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
1,000
Necdet ve Erhan elinize sağlık...
Gelemedim artık bir daha ki sefere... :(
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Muhteşem bir olay. Ne mücadelelerle bu ülke kurtuldu. Her Türk genci buraları görmeli. Allah nasip ederse bende görmeyi çok istiyorum.

Görüşmek üzere.
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
743
Gidip görenlerin, en azından birer Fatiha ile şehitlerimizi yalnız bırakmayan abilerimizin ablalarımızın ayaklarına yüreklerine sağlık... Allah cümlenizden razı olsun :)
 
Katılım
26 Eyl 2006
Mesajlar
319
paylasımız ıcın saolun goslerım dolu dolu olarak baktım fotolara harıka bısey o duyguyu anlatamam defalarca gıttım sehıtlıge bu yas tekrar gıtcem saolun:(
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst