Allah korudu

Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
senden de bişey kaçmıyor :p

ne diyeyim yani. 25 karakteri doldurmak için... :cherry:

"geçmiş olsun. kaza olduğunda olay yerindemiydiniz. acı varmı acı"

demem lazım :p :mrgreen:


Evet öyle demen lazım, topiği ben açsam bu ne yazıcak bişi bulamadın mı kardeşim der geçirirdim lafı :p :mrgreen: :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Evet öyle demen lazım, topiği ben açsam bu ne yazıcak bişi bulamadın mı kardeşim der geçirirdim lafı :p :mrgreen: :queen: :queen: :queen: :queen:


Birde kendimizi geyikçi bilirdik.....:queen: :queen: :queen:

Geçmiş olsun....:rendeer: :rendeer: .
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun aman dıkkatlı ol arkadaşım
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
14
bizim gibiler? Nasıl yani?

ya yanlış anlaşılmasın sizin gibiler drken iğnelemek istemedim tek demek istediğim bi an dahi olsa dikkatini dağıtıp kaza yapan arkadaşlar tamam ben gayet anlayışla karşılıyorum insanlık halidir olur diye ama çoğu ebeveyn olaya böyle bakmıyor ya benim çocuğumda böyle olursa kaygısı taşıyorlar hep umarım derdimi anlatabilmişimdir
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
541
Geçmiş olsun kardeş. bende geçen pazar yolun kenarındaki mucur yüzünden dengem bozuldu ve kaydım. Bendede koruma vardı ancak motorumda 170 ytl lik hasar oluştu. bacak baldır kasım ezildi. şimdi iyiyim allaha çok şükür. En ufak hata kabul etmiyor ne yazıkki ne kadar dikkatli olursan ol.
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
404
ya yanlış anlaşılmasın sizin gibiler drken iğnelemek istemedim tek demek istediğim bi an dahi olsa dikkatini dağıtıp kaza yapan arkadaşlar tamam ben gayet anlayışla karşılıyorum insanlık halidir olur diye ama çoğu ebeveyn olaya böyle bakmıyor ya benim çocuğumda böyle olursa kaygısı taşıyorlar hep umarım derdimi anlatabilmişimdir

:) anladım kardeşim sağol.
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
404
desperadost, sanırım arkadaşın yaşıda ufak hoşgörmek lazım. Bu arada iyi niyetlerini sunan arkadaşlara tekrar tekrar teşekkür ediyorum :rendeer:
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
desperadost, sanırım arkadaşın yaşıda ufak hoşgörmek lazım. Bu arada iyi niyetlerini sunan arkadaşlara tekrar tekrar teşekkür ediyorum :rendeer:
anladım :) olsun ya bende şaka yaptım bitanem çok geçmiş olsun yeniden ben bilirim o düşmelerin acısını ayağımı kırdım 2 sene evvel 40 gün alçı offf off:) ama işte bu sevda başka sevda :rendeer:
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
Geçmiş olsun arkadaşım. Sırf bu tip durumlara karşı sert frenleme çalışıyorum trafiğe kapalı alanda. Önü kitlemeden arkayı kontrollü bir şekilde kaydırarak. Önüme kıran bir arabaya karşı fren yaptığımda arka lastiğimi yanımda giderken görmek ve yine de kontrolü kaybetmemek güzel bir duygu, hem de güven verici. Herkese tavsiye ederim :wiinkk:
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
geçmiş olsun.allah korumuş seni. sağı solu boşwer bundan sonra. yolun ortası gibi güzel bi yer varmıdır:)
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
14
desperadost, sanırım arkadaşın yaşıda ufak hoşgörmek lazım. Bu arada iyi niyetlerini sunan arkadaşlara tekrar tekrar teşekkür ediyorum :rendeer:
,tşk ya daha iyi ezemezdin:cat: ama yaşım a2 ehliyete yetio:bounce: ekim bi gelsin a4 e de yetecek ölmezsem:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst