- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
Siz sağolun...
Video biraz değişmiş mi ne:bounce: Anlıyorum,böyle daha iyi tabi,sitenin dışında yapacağımızı yaptık zaten mete_han'a![]()
Abi orjinalini bozmasaydınız keşke...Şimdi birileri eleştirdi diye olmamalıydı bence....Bir hatıra olarak dururdu...Ben muhatabı olarak mutluydum memnundum...
Ne güzel de duruyordu "Mete_Han'a atfen" kısmı...:queen:
Olcay birde tüm mesajlara müdahale etmişin ya...Ben bi şikayette bulunmadım ki abi ya...Girende bana çıkanda bana...parmakda bana değilmi ama...ben parmağımı isterim abi...:queen:
ulan işin içinde mod olunca ağız tadıyla makarada olmuyor ha...
Moderatör tarafında düzenlendi: