GT 250 Comet (hyosung) Son Hız Videosu-160 km hız

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Siz sağolun...
Video biraz değişmiş mi ne:bounce: Anlıyorum,böyle daha iyi tabi,sitenin dışında yapacağımızı yaptık zaten mete_han'a:)



Abi orjinalini bozmasaydınız keşke...Şimdi birileri eleştirdi diye olmamalıydı bence....Bir hatıra olarak dururdu...Ben muhatabı olarak mutluydum memnundum...

Ne güzel de duruyordu "Mete_Han'a atfen" kısmı...:queen:


Olcay birde tüm mesajlara müdahale etmişin ya...Ben bi şikayette bulunmadım ki abi ya...Girende bana çıkanda bana...parmakda bana değilmi ama...ben parmağımı isterim abi...:queen: :p


ulan işin içinde mod olunca ağız tadıyla makarada olmuyor ha...:pale:
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
15 Ağu 2004
Mesajlar
1,492
:cherry:
ya Mete abi bu Olcay sinsi dedim dinlemedin abi bak adam topic açmadan video bile çekmiş abi
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
:cherry:
ya Mete abi bu Olcay sinsi dedim dinlemedin abi bak adam topic açmadan video bile çekmiş abi


kanka kafanı gözünü yaracam ama Devletin malısın başım ağrır sonra...Kaç gündür evdesin...İnsan bi siteye girer ya...yiyiom içiyom yatıyom vs...der...:pale:


geldinmi sağ salim...şafak kaç oldu...110 falanmı...
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
ee metehan abi daha daha nasılsın ya. topicte sesin solugun çıkmaz olduu:queen: :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Anırdım diyor ama?...Duyan oldumu?.....Valla ben duymadım...Ses kaydı isterük.....:p
 
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
159
abi niye hala montaj falan diyosunuz ki youtube da benzeri bir sürü video var hepsi montajmı
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
http://www.youtube.com/watch?v=mYM4RRGgaxI&mode=related&search=
burada da 174 yapıyo peki bu dogru mudur veya modifiye var mıdır?

ekledigin video gt 250 r videosu comet degil. tamam 250 r ile comette aynı motor var fakat 250 r modeli comete göre daha yere yakın ve motoru kullanırken biraz yatman gerekiyor. buda motorun ve senin rüzgarla daha az temas etmen demek ve böyle şartlarda o hız yapması normal diye düşünüyorum. bu arada eleman redline bile aşıyor bee. motoru uzun süre böyle kullanıyorsa vay o motorun haline:pale:

[YT]mYM4RRGgaxI&mode[/YT]
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
106 dan 164 e birden nasıl çıktı anlayamadım?.....Arada kayıtlarda ilaveler mi var yoksa bu arada çok mu seri bu motor?....
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
videonun sonundaki orta parmak ne oluyor...:queen:

bu makine bu hızları yapar...:bounce: tabii sürekli değil...
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
401
Oldu olacak bende araya Papua Yeni Gine'den bi Twister son sürat videosu ekleyeyim.:p

[YT]af9ttKzhVfk[/YT]
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst