- Katılım
- 8 Tem 2004
- Mesajlar
- 7,735
|
||||||||||
|
||||||||||
kafe's de olabilir ama yukaridaki mekan da guzelmis burayi da denemekte bi sakinca yok bence, anatolia ya daha sicak havada gidelim derim ilginc bi hava sirkulasyonu var orda bobrek dusuren ense terleten sekilde :cat:
ps: hakem toplantisi ilk gidenlere mi genele mi yonelik hacilar ?
shaq kapattırcan konuyu :mrgreen:
scorp buralarda da benim i-mate i satmaya gönderdim onunla uğrasıyodur :cherry:
oscar olmazsa vh1 da big in oo six diye saçma bişi vardı üçüncü amatör lig kupası gibi bişi ondan ayarlarız , reycey in müzik olaylarında da parmağı var diye biliyorum
bende geliyorum arkadaşlaracaba basliga bi de anket mi koysak?
pro-mile
anatolia
kafes
seyir ?
p.s. scorp kayip mi halen ? adam ile tanisamadik be..
p.s.2 bana da oscar verseler de evimde guzel bi koseye koysam :mrgreen:
Shakulin
yok her zaman bu sekılde bır aydınlatma yok tabıkı, resım cekıyorum dıye bu sekıle getırdık..:queen:
nargile var burada da.servıslerınızı de ben yaparım artık..:queen:
yok her zaman bu sekılde bır aydınlatma yok tabıkı, resım cekıyorum dıye bu sekıle getırdık..:queen:
nargile var burada da.servıslerınızı de ben yaparım artık..:queen:
tamamdır o zaman bende promile diyim bari...
cmts ordayım direk 3 gün sonra da doum günüm...
hertürlü motor aksesuarı hediye olarak kabul edilir...
çok mu yüzsüz oldum daha ikinci toplantı için...
not: ya bu bp niin içinde mc donalds ya da burger king olan bp mi???
OK bu sefer değişiklik açısından iyi fikir yeni mekan. Gelmeye çalışırım. Park cezamı aranızda toparlayıp ödersiniz artık![]()
tabi abicim..
park cezani oderiz, ordan da borusan a motor almaya gidelim sana guzelinden, bmw sinden, 650 sinden![]()
evet abi..
keske gelseydiniz yaw hep beraber motogp ye gider bayrak sallardik :]
Shakulin
Bence boşa pastanecilik yapmayın. Hava güzel olur muhtemelen. Saat 10.00'da Kafes'te buluşun sonra Haymana'ya gidin![]()