Ücretsiz Motosiklet Eğitim Semineri / 25 Şubat 2007

Katılım
2 Şub 2006
Mesajlar
322
Evet keşke herkes konuşsaydı ama ben acilen çıktım, ve kamera karşısına geçemedim. Kendimi hazır hissetmedim :p . İşin doğrusu acelem vardı ve gittim. Ama pratik kurslarında da umarım sayın Kemal Berker'le birlikte eğitim yapma şansı bulur ve orada bu görevide tamamlarım.... Tekrar tekrar herkese teşekkürler...
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
sayın Adminim neden benim fotoğrafım yok...:)
Bende oradaydım...:cherry:
bi yakışıklı pozumuzu görsek pek sevindirik olurdu...:p

dsc01092kr0.jpg

Metenin bakışları süper..

::150:: ::150::
 
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
869
Öncelikle , soğukta olsa Güneşli bir pazar gününü sevdikleri ile sevdiği şeyleri yaparak değerlendirmek yerine , "sıkıcı" :)) bir eğitime gelen ve beni dinleme zahmetine katlanan bütün arkadaşlara huzurunuzda teşekkür ederim.
Gelişim sürücü kursu sahiplerine ve motosiklet.net yöneticilerine bu imkanı sağladıkları için teşekkür ederim.
Semine için gerekli bilgilerin sağlanmasında desteğini esirgemeyen değerli eğitmen arkadaşım Hakan Erman'a da teşekkür ederim.
Ev kurabiyeleride pek güzeldi , elinize sağlık, bence bunu eğitimlerde gelenek haline getirelim...:))
Hergün öğrenen ve öğrendiklerimizi paylaşan güzel sürücülerle birlikte olmak benim içinde pek keyifliydi.
Görüşme dileklerimle.

Bu arada , seminer sonrası MOKAP projesi için video kamera karşısına geçerek trafikteki otomobil , kamyon vb. sürücülere yönelik verdikleri mesajlar içinde ayrıca teşekkür ederim.
Çok faydalı bir çalışma oldu.

Afiyet olsun,uygulamalı eğitim karşılığında getiririm tabi neden olmasın.:queen:


kameraya karsı konusmakta güclük ceksekte oraya kadar gelmişken bu görevide yerine getirmeliydik keşke herkes konussaydı

kurabiyeler güzeldi burcu bidahi ki seferede tatlı olanlardan getir test edelim

Özgür sen fazla olmaya başladın ama...Bu ne ya sürekli sipariş verip duruyorsun...Seni evlendirsek te kurtulsam:queen:
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sen demedimmi indirimli siparişler alınır diye
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
Afiyet olsun,uygulamalı eğitim karşılığında getiririm tabi neden olmasın.:queen:




Özgür sen fazla olmaya başladın ama...Bu ne ya sürekli sipariş verip duruyorsun...Seni evlendirsek te kurtulsam:queen:

kurabiye çeşitlerini yapmakta üstüme yok diyen sensin özgür tatlı kurabiye bende
tartolet istiyorum:queen: :queen:
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Yavf arkadaşlar kameradan araç sürücülerine mesaj yollarken bi garip hisseddim kendimi ama zor tutdum hee kendimi.Şöle hazır azımı açmışken ver allah ver ver .......::ranntign ::ranntign ?Neyse motorculuk bizde kalsın her şeyin eğitilmişi makbul umarım kısa zamanda araç kullanıcıları bizlere gereken özeni göstermeye başlarlar.Mesajı verdik artık anlayana dimi yani arkadaşlar::tutkuy:: ::tutkuy::
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
dsc01092kr0.jpg

Metenin bakışları süper..

::150:: ::150::

bazı anlar vardır ya...talihsiz...yani kendi adıma bu pozla camiadaki saygınlığım finito be reis...nasıl bir anki böyle bir garip foto olmuş...kendimi bile tanıyamadım yani...daha iyisi olabilirdi...çekenin kabahati...:p :cherry:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Bende katılırım bir gün belli mi olur :cherry: Gelişimin katkılarıyla :cherry:
 
Katılım
11 Ocak 2007
Mesajlar
770
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bazı anlar vardır ya...talihsiz...yani kendi adıma bu pozla camiadaki saygınlığım finito be reis...nasıl bir anki böyle bir garip foto olmuş...kendimi bile tanıyamadım yani...daha iyisi olabilirdi...çekenin kabahati...:p :cherry:

abii bu resimde hakkaten çok fena yakalamışlar seni :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu eğitimin tekrarını katılamayanların katılımını isteriz...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst