Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Aboo o ne ya :sunny: Soba bacası takmış adam...

Hayatımda gördüğüm en iğrenç egsos bu ne yaa ::123434:: ::dalga:: ::23343::

Bunun gibi bi egsos görmüştüm ben taksimde pot pot pot diye ses çıkarıyordu berbattı....
Şu Cbr'ı dizayn eden mühendisler görse bu resimleri ağlarlar heralde ::gozluk::

yazık yaa yazık... motoru motordan saymayan mal kıymeti bilmez insanlar bunlar... ::pokey::

Bu adamlardan kurtulsak küresel ısınma mısınma kalmaz herşey normale döner sanırım :cherry:


Bu arada 9 martta Ankaraya gelme ihtimalim var 3 günlüğüne... karşılarsınız değil mi :)

Ya bu ne resim Allah aşkına kaldır Skullhunter baktıkça sinirleniyorum...
Bi de çıkışını yamuk kesmiş öküz.

Bir de öneri:

Özgür he de sana da takalım bundan ::lolabove
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hafta sonu Güzel Takılalım Gidelim Yemek yiyelim ondan sonra O dağ senin Bu Bağ benim Gezeriz. Fotograf makinasınıda Getireyim Bol Bol Fotoğraf Çekiliriz. Yolda Beni Geçip Gitmeyinde :p Organize Tamam Gibi, Şöyle Sosyal Yönü gelişmiş İnsanlara Bayılıyorum ya :cherry:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hafta sonu Güzel Takılalım Gidelim Yemek yiyelim ondan sonra O dağ senin Bu Bağ benim Gezeriz. Fotograf makinasınıda Getireyim Bol Bol Fotoğraf Çekiliriz. Yolda Beni Geçip Gitmeyinde :p Organize Tamam Gibi, Şöyle Sosyal Yönü gelişmiş İnsanlara Bayılıyorum ya :cherry:


Ozaman başlık aç duyurulara.....Gelen olur merak etm sen....:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ozaman başlık aç duyurulara.....Gelen olur merak etm sen....:cat:

alp abi açtık bas bas baardık ama kışın ankara uyuyo:) nese Güzel günler yakın :p

nese abi topici dağıtmayalım sen nediosun abi Bu cbr 125 hakkında 188 boy var bende gidermi bana:)
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
görkem sen hele bir gelmeye niyetlen ne demek karsılamak mısafırımız olursun..

junıors ardacım bu cumartesı bır org.ayarlamaya calısıyorum,duyurular kısmından takip edersınız.guzel bır hafta sonu olur ınsallah.hem hava hem eglence olarak..
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
abı ben bu egsoztan ıstıorum
ne ses verır sımdı 8 sılındır reyzıng sesı cıkar vallaha bıllaha
motorsuz gelıo bıldıgım kadarıyla o ama?
 
Katılım
8 Ocak 2007
Mesajlar
83
abi resim kesin komikler.nete gider ben demiş olayım çok güldüm valla :mrgreen: :mrgreen:
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
108
Selam millet. Ya bugün mototalden aradılar.2 milyar oldu şimdide.Zaten motor kaç para ki tamiri 2 milyar ya.Heralde sinyalleri falan değiştiriyolar hepsini.hein gericke den sinyal almak farz oldu artık
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
savas11 bı ara gıdıcem o tarafa 1 2 gun ıcınde bı bakarım sorarım oytun beye
ama 1500-2000 normal bence..
 
Katılım
8 Ocak 2007
Mesajlar
83
Selam millet. Ya bugün mototalden aradılar.2 milyar oldu şimdide.Zaten motor kaç para ki tamiri 2 milyar ya.Heralde sinyalleri falan değiştiriyolar hepsini.hein gericke den sinyal almak farz oldu artık

yapma hocam yaa valla üzüldüm az para deyil.motor zarar görmüşmüydü kaza anında.eger motor zarar görmediyse bence çok fazla.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst