Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
Arkadaslar bu arada almak uzere oldugum cıbır budur sızlerle de paylasayım ıstedım..




burakcbrrw1.jpg
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
dark07

Boşa aldığınızda çıkır çıkır diye zincir sesi gelir o normaldir. Yağlı veya yağsız önemli değil... Ama önemli olan zincirin paslanmamış ve gevşememiş olması , dişli tırnaklarının sivrilmemiş güd olmasıdır...

Arka frene baslandığınızda balataların sertliği dolayısıyla ses yapar. Benimki de yapıyor bu normal....
Tekeri kilitleyince Özgürün dediği gibi bi ses yapıyor hatta bazen gariptir motor stop ediyor.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
ultraukala arkadasım evet 1.22 faiz oranı 5000 ytl ye kadar kefil de istemiyorlar bence düşünüyorsan biranönce git oyakbank subesini çünkü kampanyaydı bu bitebilir insallah istediğin gibi olur hersey motoruna kavuşursun.sevgiler sana ve tüm arkadaslara
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Hadi hadi... geçen kamyon geçti üzerinden şasisi yamuldu diyen sen değişmiydin :cherry:
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
ultraukala arkadasım evet 1.22 faiz oranı 5000 ytl ye kadar kefil de istemiyorlar bence düşünüyorsan biranönce git oyakbank subesini çünkü kampanyaydı bu bitebilir insallah istediğin gibi olur hersey motoruna kavuşursun.sevgiler sana ve tüm arkadaslara

Bu akşam çok mutlu mesut oldum.Sıra geldi şimdi babama bunu kabul ettirmeye...Bakalım kabul etmezse çok feci bir delilik yapabilirim...Kendi başıma alabilirim krediyi.Tabi çalışan bir kuzenim ile birlikte :wiinkk: inş bu duruma gelmem ya...Çok muutlu ettin beni allah senden razı olsun.
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
shakulin

cumartesi günü arda ile bulusacaktık fakat olmadı,bugun anlattı iyi gezmişsiniz..:wiinkk: bu hafta sonuna kadar motorumu teslım alıcam,arda ve seninle de görüşelim bir yerlerde...
hem bir test olur benım ıcın 2 cıbır :cherry:
 
Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
573
shakulin

cumartesi günü arda ile bulusacaktık fakat olmadı,bugun anlattı iyi gezmişsiniz..:wiinkk: bu hafta sonuna kadar motorumu teslım alıcam,arda ve seninle de görüşelim bir yerlerde...
hem bir test olur benım ıcın 2 cıbır :cherry:


olur abicim.. cumartesi 12.00 de motogp hakem toplantimiz var. herhalde 13.00 gibi biter. onun sonrasinda ararim ben arda yi..

olmadi 14.00 gibi bi bulusma organize edelim..



du ben bunu Mt-Ankara basligina da yapistiriim de katilimi arttiralim biraz
:)



iyi oldu cbr125 lerin arttigi.. benim canavar da kendini yalniz hissetmeye baslamisti.. :]



Shakulin
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
shakulin cumartesi bana da uygun.bu arada yakın zamanda bir org.yapmayı düşünüyorum zaten.Bahçeli de bir mekan açtık cumartesı oraya gotureyım sızı arda ıle davetlımsınız.mekanı da gorun en kısa surede orada bır bulusma org.edecegım..:)

ankara mt bıraz canlanmalı bu sezon ..:cat:
 
Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
573
shakulin cumartesi bana da uygun.bu arada yakın zamanda bir org.yapmayı düşünüyorum zaten.Bahçeli de bir mekan açtık cumartesı oraya gotureyım sızı arda ıle davetlımsınız.mekanı da gorun en kısa surede orada bır bulusma org.edecegım..:)

ankara mt bıraz canlanmalı bu sezon ..:cat:


oo hayirli olsun..
gidelim, gorelim tabi.. hatta bahceliye gidince oturacak bi yerimiz olur.. son donemde "cafe crown" u sevdik.. ekipcek oraya gidiyoduk.. artik sizde takiliriz :]

valla canlanmali ya... havalar flm da sahane..
:mrgreen:




Shakulin
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
oo hayirli olsun..
gidelim, gorelim tabi.. hatta bahceliye gidince oturacak bi yerimiz olur.. son donemde "cafe crown" u sevdik.. ekipcek oraya gidiyoduk.. artik sizde takiliriz :]

valla canlanmali ya... havalar flm da sahane..
:mrgreen:




Shakulin


msn :burakyeg@hotmail

daha rahat olur sanırım ..:cat:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Değişik bir egzoz çalışması
dsc01088kk4.jpg


dsc01089ns8.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst