aaa benim motora benzio![]()
Hatta senin motorun ... Çaldım eby78'e satıyorum ::evil::
iyi sasesi yamuktu zaten(tamamen sakadir ciddiye almayin)
zaten cbrcuptan cikma..
ultraukala arkadasım evet 1.22 faiz oranı 5000 ytl ye kadar kefil de istemiyorlar bence düşünüyorsan biranönce git oyakbank subesini çünkü kampanyaydı bu bitebilir insallah istediğin gibi olur hersey motoruna kavuşursun.sevgiler sana ve tüm arkadaslara
Muhaha :mrgreen:
Bare 1.000ytl fazla kredi al da kask mask al =D
shakulin
cumartesi günü arda ile bulusacaktık fakat olmadı,bugun anlattı iyi gezmişsiniz..:wiinkk: bu hafta sonuna kadar motorumu teslım alıcam,arda ve seninle de görüşelim bir yerlerde...
hem bir test olur benım ıcın 2 cıbır :cherry:
shakulin cumartesi bana da uygun.bu arada yakın zamanda bir org.yapmayı düşünüyorum zaten.Bahçeli de bir mekan açtık cumartesı oraya gotureyım sızı arda ıle davetlımsınız.mekanı da gorun en kısa surede orada bır bulusma org.edecegım..![]()
ankara mt bıraz canlanmalı bu sezon ..:cat:
oo hayirli olsun..
gidelim, gorelim tabi.. hatta bahceliye gidince oturacak bi yerimiz olur.. son donemde "cafe crown" u sevdik.. ekipcek oraya gidiyoduk.. artik sizde takiliriz :]
valla canlanmali ya... havalar flm da sahane..
:mrgreen:
Shakulin