Öncelikle , soğukta olsa Güneşli bir pazar gününü sevdikleri ile sevdiği şeyleri yaparak değerlendirmek yerine , "sıkıcı"

) bir eğitime gelen ve beni dinleme zahmetine katlanan bütün arkadaşlara huzurunuzda teşekkür ederim.
Gelişim sürücü kursu sahiplerine ve motosiklet.net yöneticilerine bu imkanı sağladıkları için teşekkür ederim.
Semine için gerekli bilgilerin sağlanmasında desteğini esirgemeyen değerli eğitmen arkadaşım Hakan Erman'a da teşekkür ederim.
Ev kurabiyeleride pek güzeldi , elinize sağlık, bence bunu eğitimlerde gelenek haline getirelim...

)
Hergün öğrenen ve öğrendiklerimizi paylaşan güzel sürücülerle birlikte olmak benim içinde pek keyifliydi.
Görüşme dileklerimle.
Bu arada , seminer sonrası MOKAP projesi için video kamera karşısına geçerek trafikteki otomobil , kamyon vb. sürücülere yönelik verdikleri mesajlar içinde ayrıca teşekkür ederim.
Çok faydalı bir çalışma oldu.