- Katılım
- 7 Ağu 2006
- Mesajlar
- 201
qrar arkadaş ön çamurlukhala yok galiba çamurluk parça olarakmı yok yoksa sen üstünemi düşmüyorsun bayağı yol yapıyorsun zor olur diye düşünüyorum.
qrar senin motorun ön çamurluğu hala yok galiba parça olarak bulunmuyormu yoksa sen önem vermiyormusun.bayağı yol yapıyorsun zor olmuyormu?
qrar senin motorun ön çamurluğu hala yok galiba parça olarak bulunmuyormu yoksa sen önem vermiyormusun.bayağı yol yapıyorsun zor olmuyormu?
Son düzenleme: