Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
en son kendi motoruna mok atilinca ortaligi galeyana getiriodun simdi geldin bize satasiosun mete_han:)
juniorsta gelmis
cbfcilar basti topici..

bu arada bole konusunca
aklima erol88 gelio..:) cbfcilar annar
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
en son kendi motoruna mok atilinca ortaligi galeyana getiriodun simdi geldin bize satasiosun mete_han:)
juniorsta gelmis
cbfcilar basti topici..

seni seviyorum biliyorsun sen praetorian :) auhauhuha erolu katma şimdi :p
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
bende 3 gün önce bir kurye arkadaş gördüm ...altındaki makina cbr 125...ön granaj yoktu...gidonu görmeliydiniz ya...bende ona hayran oldum...gülme krizi tuttu tabi...bisiklet teorisi doğruymuş...kızmak ok ama Görkem ok...18 lik dağ bisikleti sizin canavar...:p :wiinkk:

Bırak mAykkk :mrgreen:

junior nakedciler sizi... :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ya bu cbr ların depo yakıt sarfiyatı doğrumu yazdım:) ne kadar oluyor kmde ne yakıyor? siparişle getirte biliyormuyuz mesela mavi?
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
bende 3 gün önce bir kurye arkadaş gördüm ...altındaki makina cbr 125...ön granaj yoktu...gidonu görmeliydiniz ya...bende ona hayran oldum...gülme krizi tuttu tabi...bisiklet teorisi doğruymuş...kızmak ok ama Görkem ok...18 lik dağ bisikleti sizin canavar...:p :wiinkk:

Ööle bikerem... Heryerden geçer benim canavar... Ben Ducati 999 geçtiğimi de bilirim trafikte :p Ben valla ince olmasından çok hoşnutum iyiki Gt250R gibi diil... Kime atıcam ki hava? Sirkeci-Levent arasını 8 dakika gidiyorsa bu canavar benim için olay bitmiştir :queen:

Ya bu cbr ların depo yakıt sarfiyatı doğrumu yazdım:) ne kadar oluyor kmde ne yakıyor? siparişle getirte biliyormuyuz mesela mavi?

Sakin kullanımda km başına 10 kuruş... Hayvani kullanımda (benim gibi) km'de 20 kuruş , daha fazla yakmaz...
Mavi artık üretilmediği için getirtemezsin ama 2. elini bulursun rahatlıkla.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
en son kendi motoruna mok atilinca ortaligi galeyana getiriodun simdi geldin bize satasiosun mete_han:)
juniorsta gelmis
cbfcilar basti topici..

bu arada bole konusunca
aklima erol88 gelio..:) cbfcilar annar

sankim benim cıbıf çokmu kral allasen...ybr125 cbr125 cbf 150 hepsi teneke sesli belli kapasitedeki motorlar...mesele altımızda sırıtmaması...yani boy fizik ve estetik ambiansı...:cherry:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
olm o ne bicim bi mesaj
annadigim kadariyla ne yaktigini soruosun:)
100 km 3/3.5 litre
gorkem gibi kullanirsan 4/4.5 a cikio
mavi cbr deposu getirtirsinde
niye:)cbf cana mi takcan
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
PIERzig

Cbr'ın 2. elleri 3.000 ytl ile 4.000ytl milyar arası değişiyor... 3.500'e çok temiz bulunur... Gidilir bankadan kredi alınır , ayda 250 milyona çatır çatır ödenir :p

mete_han
teneke deme bozuluyoruz bak (ben ve cbr) :queen:

olm o ne bicim bi mesaj
annadigim kadariyla ne yaktigini soruosun:)
100 km 3/3.5 litre
gorkem gibi kullanirsan 4/4.5 a cikio
mavi cbr deposu getitirsinde
niye:)cbf cana mi takcan

hahahaha :mrgreen:
(ee ama şu 50 mesaj olayına iyi güzel geyik olmayacak dedik de bir yandan da sinir oldum :cherry: )
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sankim benim cıbıf çokmu kral allasen...ybr125 cbr125 cbf 150 hepsi teneke sesli belli kapasitedeki motorlar...mesele altımızda sırıtmaması...yani boy fizik ve estetik ambiansı...:cherry:

seni şak şaklıyor ve yanaklarından öpüyorum::alkiis::

Ööle bikerem... Heryerden geçer benim canavar... Ben Ducati 999 geçtiğimi de bilirim trafikte :p Ben valla ince olmasından çok hoşnutum iyiki Gt250R gibi diil... Kime atıcam ki hava? Sirkeci-Levent arasını 8 dakika gidiyorsa bu canavar benim için olay bitmiştir :queen:



Sakin kullanımda km başına 10 kuruş... Hayvani kullanımda (benim gibi) km'de 20 kuruş , daha fazla yakmaz...
Mavi artık üretilmediği için getirtemezsin ama 2. elini bulursun rahatlıkla.

teşekkürler ederim Mavisi içinde bilgilendirdiin için :)


olm o ne bicim bi mesaj
annadigim kadariyla ne yaktigini soruosun:)
100 km 3/3.5 litre
gorkem gibi kullanirsan 4/4.5 a cikio
mavi cbr deposu getitirsinde
niye:)cbf cana mi takcan

eet 100 binlira yakıyor olmalı kmde deposuna gerek yok mavi tatlı duruyorlar bence arar sorarım ben pztesi efe"ye maviyi sorcam. olmadı siyah beyas:mrgreen:
3.750"ye kırmısı 5binde 2006 var kazasız araştırmak lazım.bana yardımcı olmanı istiyorum ben praetorian.:mrgreen:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
bana yardimci olmani istiorum ama ben yarar saglamasini istemiorum praetorian anliomusun beni
yoksa seni cezalandirmak zorunda kalicam
noldu nerden cikti cbr aski
boyun 188 degilmiydi senin:) (cbfmi cbrmi topicinde gordum) yoksam arka filanmi?
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Juniors
Fena değil 3.750ye ... Tabi kazasız, temiz, bakımları yapılmış vs vs olmalı... Hem kırmızı güzeldir =)

my.php

my.php
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
metehan
artik tecrubelendik
:)
ben genclere isik tutuorum senin hakkinda
gerci gerenk yok yau herkes tanio seni
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bana yardimci olmani istiorum ama ben yarar saglamasini istemiorum praetorian anliomusun beni
yoksa seni cezalandirmak zorunda kalicam
noldu nerden cikti cbr aski
boyun 188 degilmiydi senin:) (cbfmi cbrmi topicinde gordum) yoksam arka filanmi?

msj kutuna bak hayatım :) evet pztesı bılgılerden haberdar ederim
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Ööle bikerem... Heryerden geçer benim canavar... Ben Ducati 999 geçtiğimi de bilirim trafikte :p


Ben valla ince olmasından çok hoşnutum iyiki Gt250R gibi diil...


Kime atıcam ki hava? Sirkeci-Levent arasını 8 dakika gidiyorsa bu canavar benim için olay bitmiştir :queen:


.


o kadar inceki bazen hiç görülmüyor...:queen:


junıoars hayrola senin ne işin var buralarda...mavi felan niye soruyon...yoksa...Aman Allahım...seni kaybedecekmiyiz...biraz zam gördü ya cbf hemen satıyonmu yoksa...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o kadar inceki bazen hiç görülmüyor...:queen:


junıoars hayrola senin ne işin var buralarda...mavi felan niye soruyon...yoksa...Aman Allahım...seni kaybedecekmiyiz...biraz zam gördü ya cbf hemen satıyonmu yoksa...

hey menn :)) brz zaman vermenı ıstıorum bana:)) ............
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst