Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
29
arkadaşlar bugün ankara efe honda bayisine gittim bikaç bişey aldım sonra yeni kasa cbr 125 in ne zamn gelecegini sordum belki biliyorsunuzdur ama mart 2008 de gelecek dedi gerekçe olarak fiyatının yüksek olması ve hondanın getirme konusunda tereddüt etmesiymiş:silent: 6500ytl falan :pale:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
@axix
Tüm dünyada cbr125 07 çıktı... Buraya da gelir diye tahmin ediyorum... En iyisi biraz da ben araştırim şu konuyu.. .Çok yazıldı çizildi herkes birşey söyledi fakat artık bir kesinlik kazandırmanın zamanı geldi.

@dgrmr
Helal olsun!!! :cat: :cat: :cat: :rendeer:
Valla çok şaşırdım tebrik ederim , iyi cesaret etmişsin... Sırtın ne alemde :cherry:
Kaç km tuttu yol , ne kadar masrafın oldu? ... Valla haala şaşkınım... (Ben gezince pek değişik olmuyor da başkasını görünce şimdi heyecan yaptım :) )
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2006
Mesajlar
262
arkadaşlar bugün aldım motorumu tamirden menset düzelteme sağ gidon düzeltme kafa grenajında rötuj boya aynamın kökünden kırıklığına kaynak.bir kaç şey daha hepsine 280 ytl ödedim.
dgrmr abicim belin ağırmadımı ben de izmire gidecem önerir misn yoksa denemeye yimmi
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
@Görkem
Yol toplam gidiş-geliş 900 km canavarın yaktığı benzin tam gaz gittim hep hatta 6. vitesi kullanmadım bile toplam 80-85 ytl arası. Sırtıma gelince o iyi de şu an numarası farklı eski gözlüğümü takıyorum ona canım sıkkın heryerde helezonik şekiller çukurlar var. Allahtan ablam göz doktoru yarın da nöbetçiymiş, bir cam yazdıracaz artık. Seninle konuştuktan sonra uyumadım sabah erkenden yolda buldum kendimi ne oldu ben de bilmiyorum bir anlık gaza gelme diyelim ama iyi oldu. Böyle başladı bu gezi hikayesi işte...

@Devil CBR
Ne desem yalan olur gözün alıyorsa çık derim, ama en ufak tereddüt yolda seni perişan eder, dönsem mi, yok çok soğukmuş dediğin an fena olursun bence. Kendini motive edecek iyi birşey bulursan yol geçer gider, anlamzsın bile, en kötü şey bile unutuluyor yolda güzel yani mesela gölüğümün camını düşürdüm, ondan beş dakika önce zincire tazikli su tutayım dedim aaa şurda da leke kalmış derken, ufak bir yerin boyasını kaldırdım, bunlar üstüste olmasına rağmen, çok çok keif aldım ve mükemmel bir tecrübe edindim kendimce... Uzun lafın kısası bana sorarsan git, ama son karar yine senindir...

Bu arada bu tazyikli suyun vurmasıyla çıkan boya yapışkan herneyse (yarın servise gösterecem ama) onun için bir çözmü olan varmı ya da başına gelmiş olan, bir fikir verirlerse sevinirim. Muhtemelen servis yardımcı olamayacak ya da çok masraflı birşey çıkaracak gibi geliyorda. Oranında fotosunu koyarım eğer görüp daha iyi yorum yaparım derseniz... Teşekkürler.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Ya yollar ne kadar güzel görünüyor öyle , tekrar baktım da resimlere... Canım çok uzun yol yapmak istiyor... Bir terslik olmazsa Pazar günü küçük bir gezimiz var.

dgrmr
1-Zincire tazzikli su tutulmaz :) Hele ki uzun yolda hiç tutulmaz... Zeytinyağlı dolmaya su eklemek gibi birşey olur.
Hatta her yağmurda sürüşten sonra zincir yağlanmalıdır

2- Resmini koysan daha iyi anlarız fakat servis muhtemelen rutuş yapar... Sticker değişimi de olabilir belki ama çok pahalıya çıkar bence rutus en iyisi...
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Ya ne bileyim yanımda zincir yağı vardı (gerçi onu da Denizli kamil koç tesislerinde unutmuşum. Yolunuz düşerse alın sizin olsun :) ) zincir çok kirli geldi yağlamadan bir yıkıyayım dedim bir de arka amortisörle tekerlek arasına zift yapışmış hiç olmazsa onları çıkarırım dedim, demez olaydım boyayı söktüm. Yarın servis düzgün bir çözüm bulamazsa, fotoğrafı koyarım bir bakarsınız belki aklınıza pratik bir çözüm gelir...

Görkem eğer vaktin, paran, ne bileyim uzun yol için gerekli şeyler herneyse; onlar varsa atla gel Antalya'ya misafirim ol. Ben bu aralar tamammen müsaitim sezon kapalı, iş yok yatıyorum yani. Ne zaman istersen gelebilirsin tabii senin için uygunsa..
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2006
Mesajlar
262
ayın 22 sinde izmir yarış pisitnde cbr 125 cup seçmelerine çağırdılar onun için motorlamı gideyim dedim ama 3 gün kalacm orada başka işlerimde var ben yine en iyisi otobüsle gideyim .:)
arkadaşlar dua edin de geçeyim şu elememidir seçmemidir. neyse:)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Yolculuk ne kadar sürdü? Izmirde konakladın mı?

DEVIL CBR
katılıyormusun cbrcup'a???
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ocak 2007
Mesajlar
83
@dgrmr
bizde diyoruz bu adam nerede? demek yollardaymış bir haftadır :) :cat:
harika olmus uzun yol,tebrik edrim.en uzun yol 900 km oldu geçebilen olacakmı bakalım.
tekrar tebrikler geçmiş olsun :cat:
 
Katılım
30 Ara 2006
Mesajlar
262
evet görkem bugün aradılar ayın 22 sinde saat 10 da izmirde hazır ol dediler.
gelirken kask mont eldiven getir dediler.
bir de cep numarası verdiler terminalden ararsam beni alacakmış servisleri.
açıkcası biraz heyacanlandım şimdiden.:)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Huleyynn gaza getirmeyin çıkarım şimdi burdan Izmire =)

Şaka bir yana yaza dev turum var :D Istanbul-Izmir-Antalya-Ankara-Istanbul diyebiliriz kabaca

DEVIL CBR
süper valla , senin için büyük bir deneyim olur. elemelerde zaten sürüşünün çok iyi olmasını beklemeyecekler... çünkü orada eğitileceksin... seni ayrıca yazılı ve sözlü sınava sokacaklar :mrgreen:

Ben de seneye giricem inşallah ve kazanmayı hedefliyorum :cyclopsan
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2006
Mesajlar
262
bakalım valla neler olacak şimdilik bekliyorum.
gidip geldiğmde anlatırım neler öğrendiysem.
birde cumartesi pazar kalmayı planlıyorum motosiklet yarış hakemliği semineri var tmf nin onada katılmayı planlıyorum.
belki viraj allmayı da öğretirler bana:mrgreen:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
"belki viraj allmayı da öğretirler bana" :queen:

Para bol galiba , bana da sponsor olsana :cherry: :p
 
Katılım
30 Ara 2006
Mesajlar
262
görkem ben öğrenci adamım hsbc bank sağolsun ne diyeyim kredi kartı var bazen ayrıyeten bankadan kredi kullanmamada izin veriyorlar.
dur bakalım bir seçilelim para işi sonraymış.
biraz cesur olmak lazım yoksa para zaten yok.
para olmasını beklersek yandık.
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
@Görkem

Tabiki de konakladım hani senin gitsem mi gitmesem mi diye başının etini yediğim gece vardı ya geçen c.tesi'yi pazar'a bağlayan gece yani onun sabahı çıktım bu gün döndüm. Zaten ilk gitiğim günün ertesi bir süre kollarımın ağrısından kullanamadım bile çile gibi geldi. Bir anda 900 km. yapazdım 450/450 yaptım daha iyi oldu :) . 450 km.'lik yolculuk ortalama 7'00"-7'30" gibi oluyor ama çok mola verdim o ayrı dönüş 9'00" saat sürdü. Yok cam ara yok bilmem ne Korkutelinden sonrada acayip trafik vardı. Keşke bütün sürücüler kamyoncular gibi olsa. O zaman daha hızlı gelirdim. Özel araç sahipleri sıkıştırırken, Kamyon şoförleri, görünerek yaklaşırsan yol veriyorlar da...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Valla ne diyeyim tebrikler... Yolda mola vermen çok daha iyi olmuş 9 saatte olsa , bence her saat başı küçük bir mola verilmeli...

[YT]FCp9QwE5R6U[/YT]
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
dgrmr yapman gereken en son şeyi en önce yapmışsın :queen:

ama helal olsun kardeşime bu gün bende yaptım 170 km yol (seninkinin yanında devede kulak) :cherry:
nice uzun yollara.........korkuteli,acıpayam,tefenni ,yeniköy,antalya özledim hepsini :pale:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Yukarıda videosunu verdiğim motor , Japoncadan translator kullanarak çevirdiğim üzere , 2005 yılına kadar imal edilmiş ve Japonyaya özel Cbr 125R... Motorda yok yok ,
Dokunmatik anahtar
Sinyalli stop lambası
Açılır kapanır grenaj üstü aynalar
Ayarlanabilir arka süspansiyon
Videodan da görüldüğü gibi çift far...
Ayrıca 4 sübaplı DOHC tek silindir
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
İnanılmaz bir CBR 125... Arka stoplara farlara ve sinyallere hayran olmamak elde değil... Süper...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst