@Görkem
Yol toplam gidiş-geliş 900 km canavarın yaktığı benzin tam gaz gittim hep hatta 6. vitesi kullanmadım bile toplam 80-85 ytl arası. Sırtıma gelince o iyi de şu an numarası farklı eski gözlüğümü takıyorum ona canım sıkkın heryerde helezonik şekiller çukurlar var. Allahtan ablam göz doktoru yarın da nöbetçiymiş, bir cam yazdıracaz artık. Seninle konuştuktan sonra uyumadım sabah erkenden yolda buldum kendimi ne oldu ben de bilmiyorum bir anlık gaza gelme diyelim ama iyi oldu. Böyle başladı bu gezi hikayesi işte...
@Devil CBR
Ne desem yalan olur gözün alıyorsa çık derim, ama en ufak tereddüt yolda seni perişan eder, dönsem mi, yok çok soğukmuş dediğin an fena olursun bence. Kendini motive edecek iyi birşey bulursan yol geçer gider, anlamzsın bile, en kötü şey bile unutuluyor yolda güzel yani mesela gölüğümün camını düşürdüm, ondan beş dakika önce zincire tazikli su tutayım dedim aaa şurda da leke kalmış derken, ufak bir yerin boyasını kaldırdım, bunlar üstüste olmasına rağmen, çok çok keif aldım ve mükemmel bir tecrübe edindim kendimce... Uzun lafın kısası bana sorarsan git, ama son karar yine senindir...
Bu arada bu tazyikli suyun vurmasıyla çıkan boya yapışkan herneyse (yarın servise gösterecem ama) onun için bir çözmü olan varmı ya da başına gelmiş olan, bir fikir verirlerse sevinirim. Muhtemelen servis yardımcı olamayacak ya da çok masraflı birşey çıkaracak gibi geliyorda. Oranında fotosunu koyarım eğer görüp daha iyi yorum yaparım derseniz... Teşekkürler.