Izmirliler ücretsiz Motosiklet Teknik Eğitimi

Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
ÖNEMLİ DAVET

04.02.2007 pazargünü saat 14:00 da Çiğli de Karşıyaka otelinin yanındaki BLACKSNAKE GO CART PİSTİNDE başka motorcu dostlarımızın düzenlediği ÜCRETSİZ MOTOR TEKNİK EĞİTİMİ var. bu eğitimde motorlarla ilgili genel bilgi, yolda karşılaşılan çeşitli sorunlar ve bunlarla başetme yolları (gaz debriyaj teli kopması gibi), buji değiştirmr, lastik sökme takma gibi genel ve faydalı konular uygulamalı olarak işlenecekmiş. Eğitimde en sık kullanılan üç tip motosiklet (enduro, chopper, race) üzerinde detaylı anlatımlar yapılacakmış. Bu eğitim tamamen ÜCRETSİZ olup sevgili dostumuz İzmirriders ŞEBNEM in daveti üzerine tüm İZMİRLİ MOTOSİKLET tutkunlarına açıktır. İzmirli motosiklet sevdalıları olarak alet edavatlarımızı alıp, eski kotlarımızı giyip motosikletleri söküp takmaya ne dersiniz?

Bu nazik daveti benim aracılığımla tüm MT İZMİR e iletmemi isteyen IZMIRIDERS dan ŞEBNEM e de tekrar ve özellikle teşekkür etmek isterim. İşte bu izmirde gruplar arası dayanışmaya güzel bir örnek olacaktır.


Tarih : 04.02.2007 Pazar
Saat : 14.00
Yer: Çiğli İzmir
Mekan : Çiğli BLACKSNAKE Go Kart Pisti
KARAYILANOĞLU SPORTLAND - CAFE
Adres : Anadolu Cad. No.719
Mekan Tarifi : Çiğli Karşıyaka Otel'in Yanı


NOT : HAVA YAĞMURLU YA DA ÇOK SOĞUK OLSA OLSA BİLE SORUN YOK, EĞİTİM İPTAL EDİLMEYECEKTİR ÇÜNKÜ FOTOĞRAFLARDA DA GÖRECEĞİNİZ ÜZERE, GO KART'IN BİNASI VAR, BİNA İÇİNDE EĞİTİMİMİZİ DE GERÇEKLEŞTİREBİLİRİZ.

Sevgili Murat,

ÜCRETSİZ İzR Teknik Moto Eğitimi'mizin izmir'li tüm motorcu kardeşlerimize ; İzR İzmir Riders olarak bir faydamızın dokunacağını ve senin bu konudaki çabalarımızı bilerek bu nazik davetimizi İzmir'li MT kardeşlerimize iletmiş olmandan dolayı önce gurur duyduğumu iletmek ve teşekkürlerimi sunmak isterim.

İzmir'li MT üyesi kardeşlerim,

İzmir'in Tek Manevi Dostlukları İçeren Motosiklet Grubu olarak ;
yıllardır İzmir'li motorculara bu camiada İzR olarak maddi hiçbir kaygı gütmeksizin herzaman bir faydamız dokunabilmesi açısından çabalarımız devam etmektedir. Sizleri de Murat'ın dediği gibi ; 4 Şubat 2007 Pazar günü, saat:14.00'de Çiğli BLACKSNAKE Go Kart Pisti KARAYILANOĞLU SPORTLAND - CAFE'de Eğitimimizde aramızda görmekten zevk duyacağız.

Mekan Krokisi :


Çiğli BLACKSNAKE Go Kart Pisti ve Mekanın Fotoları :






Saygılarımla,

İzR İzmir Riders
Grup Başkanı

Evet elleri, alet takımlarını ve tulumları göreyim:queen:
 
Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
573
valla sahane..
tebrik ederim butun emegi gecenleri..

ankara da olsa da gitsek..

Shakulin
 
Katılım
11 Ocak 2007
Mesajlar
770
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
istanbulda ücretsiz eðitimi veren de olsa keþke
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
bence orda olalım, hem teknik bilgi icin hem de baska gruplarla dost oldugumuzu gostermek icin...
daveti icin sebnem i tebrik ederim....
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
beyler bi aksilik olmaz ise bende ordayım..
kesin bilgiyi cumartesi gecesi veririm tekrar..
iyi bir organizasyon,,katılmak lazım hani
...
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
sevgili arkadaşlar hiç unutmam bir gün alsancak kıbrıs şehitlerinde giderken bir anda debriyaj telim kopmuştu. gecenin bir vakti eve nasıl gitsem diye düşünürken büyüklerimizden Ömer abi yi arayıp online destek almıştım ve akşam eve ertesi günde servise kadar debrijaysız gitmiştim. Bu tip tecrübeleri yaşamadan birşeyler öğrenmek istiyorsak bu tip etkinliklere katılmakta fayda var derim.
ben orda olacağım.

valla sahane..
tebrik ederim butun emegi gecenleri..

ankara da olsa da gitsek..

Shakulin

istanbulda ücretsiz eðitimi veren de olsa keþke

Sıkmayın canınızı dostlar olmadı eğitimi biz oraya getiririz siz gelemiyorsanız
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
302
arkadaşlar
bu tür fırsatlar çok az karşımıza çıkar. Tüm dostların katılmasını diliyorum. Ben kendimi ayarlamaya çalışıcam. (ailem geliyor da :)) Orda görüşmek dileğiyle....
 
Katılım
31 Ocak 2007
Mesajlar
3
sevgili arkadaşlar hiç unutmam bir gün alsancak kıbrıs şehitlerinde giderken bir anda debriyaj telim kopmuştu. gecenin bir vakti eve nasıl gitsem diye düşünürken büyüklerimizden Ömer abi yi arayıp online destek almıştım ve akşam eve ertesi günde servise kadar debrijaysız gitmiştim.


Bizim de bu eğitimi tüm motorcu kardeşlere vermek istememiz ve bu eğitimi organize etmiş olmamın en büyük sebebi de budur. Umarım herkese bir faydası olacaktır. Hepinizi bekliyoruz. :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
21 May 2006
Mesajlar
401
bu anlayışlı ve nazik davet için izrşebneme çok çok teşekkürler...
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Güzel bir düşünce ve uygulama...Hepimiz için faydalı olacağı kanısındayım.Düzenleyen arkadaşlara hem emekleri hemde nazik davetleri için teşekkürler.

İzRSebnem size mail atmıştım bundan bir ay kadar önce ancak bir cevap ya da belirtmiş olduğum konuyla ilgili bir gelişme göremedim.Bunun yeri burası değil ancak,bir aksilik mi oldu yoksa önemsenmedik mi bunu bilmek isterdim.Çünkü o mail i yönetim adına size yollamıştım.
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
70
Erhancım(Kamberhan) yıkılıosun bakıorum kibarlıktan :p Dayniissli Bilodan beklenmiycek bi nezaket örneği...Ekiki eikikiki :cherry:

Bende gelmeye çalışıcam arkadaşlar özellikle de benim çok ihtiyacım var teknik bilgiye taze motorcu olduğumdan bazı eksiklerim olduğu kanısındayım.Organizasyonu yapan arkadaşlarada ayrıca teşekkürler...:cat:

Not:Arkadaşlar bugün itibariyle Avea Kurumsal Satışta iş bulmuş bulunmaktayım yarın itibariyle 1 hafta eğitim sürecinden sonra işe başlayacağımı Tüm İzmir Mt Ailesine müjdelemek isterim!!! Sizi ne kadar bunaltığımın farkındayım bu iş mevzusuyla ilgili.Umarım bundan sonra herşey daha hayırlı olur.Hepinize sevgiler saygılar!!! :bounce:
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
405
selamlar izmir 9 eylül'den..

Ben de mutlaka katılmak istiyorum abiler ablalar..Motorum yok ama 1 ay içinde bitane alacam ve gerçekten böyle bir ihtiyacım var beni de aranıza almak isterseniz seve seve gelirim..Uslu öğrenciyimdir:)ilk kez bi etkinliğe de katılmış olurum..Saygılar:rendeer:
 
Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
409
ben geliyorum kaçmaz bu fırsat teşekkür ederim Şebnem.

Yas : Kusura bakma sana söylemeden dedim ama sen de gelirsin senin için de çok faydalı bir eğitim .:queen:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
37
gelmemmı bulmusum bedava egıtım kacarmı bu ya yarın gorusmek uzere :cat:

organızasyonda emegı gecen tum arkadaslara tesekkurler
saygılarımla F.T.T.
Not: satılık tıwıstwr var cok temız tıwıster var almazmıydınız abı be bı tane alın be bak satılırsa karısmama gıcır gıcır servısten yenı cıktı cızıksız masrafsız neon farlı bıt pazarında bılgılerım var.:bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst