Sabah 10'da başlayıp öğlen 13'e kadar süren kurtarma çalışmasında zor da olsa başarıya ulaştık. Yaklaşık 300-400 metreyi üç kişi motorun arka tekeri kilitlenmiş olarak çamurda sürdük. Son 30-40 metre civarında da kurtarıcının sahibinin de gelmesiyle 4 kişi kurtarıcıya kadar sürdük ve yükledik.
Çamur olduk, yorulduk, üşüdük ama MT Ankara dayanışmasını herkese gösterdik
"ne var orda, üç santim çamur, ben olsam 10 dakikada çıkarırdım" diyenler için birkaç resim koyalım. Ancak bu resimlerdekiler sadece temizlemekten sürüklemekten fırsat bulduğumuz zamanki resimler. Siz bunun daha beterini düşünün :cat:
Mutlu son ve kurtarıcının şoförüyle fotoğraf
Oooh mis oldu..