- Katılım
- 16 Nis 2006
- Mesajlar
- 943
bu bronşit ne hastalıkmış ya bırakmadı yakamı öhü öhü keçiler gibi :salut: :salut:
Şu kılıbık listesini esefle kınıyorum....
Ayrıca skullhunter'ı da kınıyorum, diğer kılıbıklar falan...???
Ben kılıbık falan değilim, kibar daha uygun olur bence....:bounce:
bugün yağmurlu olan havayı gördünüz
YARINNNNNNNNNN KAÇMAZZZZZZZZZ
ŞİLE YOLUNDAYIZZZZZZZZZZ
Damla seni mi takip ediyor canım başka işi gücü yok![]()
Size şimdiden iyi eğlenceler..
Akşam görüşürüz::whip:: ::whip::
Asıl sen yandın ibrahim bey yarın gorusuruzSsssseeeellllaaaammm damlaaaa ahahahah skullll yandın sennnnnn .....
iyi be biz gerede de kara splanalım siz şilede keyf yapın haksızlık bu.hepinize iyi eğlenceler