[MT İstanbul] Şile Gezisi ( Pazar, 21/01/07)

Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
943
bu bronşit ne hastalıkmış ya bırakmadı yakamı öhü öhü keçiler gibi :salut: :salut:
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
89
Kaçmaz

bugün yağmurlu olan havayı gördünüz


YARINNNNNNNNNN KAÇMAZZZZZZZZZ

ŞİLE YOLUNDAYIZZZZZZZZZZ
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Şu kılıbık listesini esefle kınıyorum....
Ayrıca skullhunter'ı da kınıyorum, diğer kılıbıklar falan...???
Ben kılıbık falan değilim, kibar daha uygun olur bence.... :) :bounce:

Abicim kılıbık olmayanları pazar günü bekliyoruz.::sefereee (damla bu measajı görmez umarım) ::huuuh:: )

bugün yağmurlu olan havayı gördünüz


YARINNNNNNNNNN KAÇMAZZZZZZZZZ

ŞİLE YOLUNDAYIZZZZZZZZZZ

Evet Engin abi yarın hava güzel olucak. Görüşmek üzere :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
Damla seni mi takip ediyor canım başka işi gücü yok:p
Size şimdiden iyi eğlenceler..
Akşam görüşürüz::whip:: ::whip::
 
Katılım
16 Ağu 2006
Mesajlar
175
Listedeki ismime + 3 motor daha eklermisiniz.. :cat: tuqruL + 3motor

Süper olcak abi :mrgreen:
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tuqrul coştun vallah...
 
Katılım
16 Ağu 2006
Mesajlar
175
Telefonunu bi aç da görüşelim özgür abi :mrgreen: benimle gelicek motorcu arkadaşların ikisi beylikdüzünde biri karşıda :) Senle onları müsait bi yerden alıp ikea a geçeriz :cat: müsait olunca çağrı at abi.
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
:salut: herkes gidiyor bir ben gidemiyorum çünkü motorum yokk:salut: :salut: :pr:
kaç cc ye kadar yavaş grup oluşturulacak?:silent:
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Arkadaşlar !

Hava güzel olacak. Yani açık olacak, ama netice 10-12 derece ! Bu sebepten sıkı giyinmeniz lazım.

Bir defa daha tekrar etmekte fayda var :

+ Buluşma yerine dolu depo ile gelin lütfen ! Bir ya da bir kaç kişi için bütün grubun benzinciye girmesi pek hoş olmuyor
+ Grup sürüşü !!!
+ Yola çıkış saati 11:00, buluşma saati 10:30 dur. !
+ Kahvaltı etmek isteyenler en geç 09:30 - 10:00 arası orada olmalıdır. Aksi takdirde motoru buluşma noktasında kendisi içerde kalır :) Buluşma ve planlama esnasında karambol yaşarız. :)

Not: Bir süre int.'te olmayacağımdan liste güncellemesi yapamayacağım. Lütfen kusura bakmayın ! Özellikle 2. listeden çıkmak isteyenler :mrgreen:
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
125 cc gidenler cogunlukta galiba erdo 2002 tuqrul üzerimde telefon yok ben seni ararım simdi
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
179
DarkDiamond Abimle konuştum yarın buluşup geliyoruz bizde :) ibrahim abimde bulabilirse kask getirecek bana :) deer abimlede motor arkasında şileye gidicem :wiinkk: sizinle ilk motor gezim süper geçer işallah
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
iyi be biz gerede de kara splanalım siz şilede keyf yapın haksızlık bu.hepinize iyi eğlenceler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst