Manisa-izmir Beraberliği

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
ilk fotğrafta iskenderle mecitin arasında oturanlar manisamı izmir gurubundanmı daha yeni gördüm kendilerini.
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
413
tüm manisalı dostlara misafirperverliklerinden dolayı teşekkürler
herşey için teşekkürler arkadaşlar
lodos ikram için ayrıca teşekkürler yoksa açlıktan ölecekmişim demekki tadıda mükemmeldi yani.:cat: utanmasam hepsini bitirecektimde..........::utangac:
sevgiler hepinize :rendeer:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
ne demek afiyet olsun...::dpac:: ::bira01:: ::145::
her zaman başım üzerine ,sonuçta o gece soğuğunda teker çevirip sabuncubelini aştınız geldiniz bizim sohbetimize ortak oldunuz::thanks:
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
bizi tüm misavirperlikleriyle ağırlayan tüm manisalı arkadaşlara çok teşekkür ederimmm:rendeer:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
199
Sayın manisaaa mt arkadaşlarımmm sizin gibi genççleriii halısahadada görmek istiyoruzz bir halı saha turnuvasınaa ne dersinizzz.......


ucunda bir tepside baklavaa olsun....:)
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
SEN VARYA KARDEŞİM "SOKEMoN""HARBİ MÜKEMMEl ADAMSIN..kanayan yaraya parmak bastın...ben bu fikre bayıldım..harbiden yapalım bu işi..ben varım.....:cat:
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
ümmet abim gelmiyosun ki karadenizden beri. nasıl tanıyacaksın arkadaşları. yüzünü gören cennetlik. hepsi memleketinden.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
slm

ümmet abi ben duran topların ustasıyım..
seni fenere alalım görüşeyim azizcimle alexin sözleşmesi bitiyor nasılsa.hanedersin:cat: :cat: :silent:

ümmet abim gelmiyosun ki karadenizden beri. nasıl tanıyacaksın arkadaşları. yüzünü gören cennetlik. hepsi memleketinden.
admlar gez diyo ben neyapayım boşunamı verdiler motoru.lodosu sonradan çıkardım arkadaşlar kaymakam gibi giyinmşler ondan tanıyamadım oraya gelince görüşcez inş.özel gelcem yanına lininparklada bi tanışırız.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
sokemon olm bu mecit spor akademisinde okuyor. ama bizde de benim gibi mükemmel bir santrafor var yine bir düzine gol atarım. evet evet bu maç fikri güzel oldu ayarlayacam hemen. cuma toplantıdan sonra maçı da yaparız olur biter:)
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
izmir kadrosunu açıklıyorum.

Kalede ????
Defans???
Defans???
Defans??
Orta saha Forvet FORRAP
Orta saha Forvet SOKEMON
Orta saha Forvet WALLACE
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
199
valla abim wallace beni listeye yazmışsın bilemmm sağol mevkimdee belli
şimdi mecitcimmm sen spor akademisindee okuyoo oalbilirsin ama sağım öldürür solum süründürür bilesin
yanlız ben bişi eklemek istiyorum sevgili bedrii ve burakk gibi süper oynayan iki adamımızı ben listeden şimdiden çıkarmak istiyorum....Allah korusun sakatlanırlar falan takımlarından geri antrenmansız kalsın istemem onlar oynasaa varyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....
çok düşüncelii adamım haaaa

lodoss sen baklavalara bak istersen bi nasılsaaa sen alacaksın:p:p:p:queen:


:rendeer:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
yanlız ben bişi eklemek istiyorum sevgili bedrii ve burakk gibi süper oynayan iki adamımızı ben listeden şimdiden çıkarmak istiyorum....Allah korusun sakatlanırlar falan takımlarından geri antrenmansız kalsın istemem onlar oynasaa varyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....

:queen: :queen: Abi herşey unutulur da o maç unutulmaz:pManisa MT de eksik varsa aslında Bedri ve Burak onlarda oynayabilir bence,nasıl fikir?
:wiinkk: :cherry:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
anılarım depreşti
biraz hatırlatayım en iyisi
**********************************************
takimlar.jpg


takim2.jpg


tribun.jpg


bende bizim arkadaşları top oynuyor sanmıştım hava civa çıktılar. o üzerlerinde sarı fosforlu formalar olan takımı söylemesi ayıptır 13-3 yendik.
kalecimiz bahtiyar zubizarettayı aratmadı. defansımızda iki tane alt yapıdan yetişme delikanlı,Ahmet ve Mert, sokemon, emrah, forrap, egelim ve diğerlerine sahada adım attırmadı. ee zaten forvet bana emanetti skordan da belli dir ki görevimi fazlasıyla yapmışım.
bi deste gol attım ya yuh bana ne utanmaz adamım.

Tribün desteği ise süperdi. Elit bir seyirci topluluğu vardı ve maçla çok az ilgilendiler:queen: :queen: :queen:
************************************************

detayları merak edenler, o günü unutamayanlar link aşağıdadır.
http://www.motosiklet.net/forum/mt-...lisaha-maci-organizasyonu-t18163.html?t=18163
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
21 May 2006
Mesajlar
401
bende gelirim walla maça bu olay süper olmuş listeye ekleyin benide...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst