Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 20 Haz 2006
- Mesajlar
- 4,166
ilk fotğrafta iskenderle mecitin arasında oturanlar manisamı izmir gurubundanmı daha yeni gördüm kendilerini.
sen anlarmısınki futboldan allah allah hayret bak onu bilmiyordum.SEN VARYA KARDEŞİM "SOKEMoN""HARBİ MÜKEMMEl ADAMSIN..kanayan yaraya parmak bastın...ben bu fikre bayıldım..harbiden yapalım bu işi..ben varım.....:cat:
seni fenere alalım görüşeyim azizcimle alexin sözleşmesi bitiyor nasılsa.hanedersin:cat: :cat: :silent:ümmet abi ben duran topların ustasıyım..
admlar gez diyo ben neyapayım boşunamı verdiler motoru.lodosu sonradan çıkardım arkadaşlar kaymakam gibi giyinmşler ondan tanıyamadım oraya gelince görüşcez inş.özel gelcem yanına lininparklada bi tanışırız.ümmet abim gelmiyosun ki karadenizden beri. nasıl tanıyacaksın arkadaşları. yüzünü gören cennetlik. hepsi memleketinden.
yanlız ben bişi eklemek istiyorum sevgili bedrii ve burakk gibi süper oynayan iki adamımızı ben listeden şimdiden çıkarmak istiyorum....Allah korusun sakatlanırlar falan takımlarından geri antrenmansız kalsın istemem onlar oynasaa varyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....