MT Supermoto & Cross Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
318
ya aslında kendime güveniyrm ama deil cross motosiklette bile acemiyim dha doorusu artcılıktn baska bise yapmadm bile
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
ArkadaşLar bu başLık süper oLdu.FaydaLı biLgiLer bekLiyoruz...
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
HPIM3788Small.jpg


Bu resim kendi cekimim Yedigoller-Bolu

HPIM3761Small.jpg


Buda bizim arkadaş Tuncay Ben cektim yine resmi

HPIM3757Small.jpg


HPIM3725Small.jpg


HPIM3721Small.jpg


HPIM3712Small.jpg


061210_161932.jpg


Bazı resimler konuyla alakasız oldu ama atmak istedim...
 
Katılım
28 Ara 2006
Mesajlar
258
Cansu sonucta motocross u tafikte digil parkurlarda yapıcagın için acemiliginin tek önemi sakatlanma risk in olması ama korumalarla bunuda önemli bir ölcüde azaltabilirsin eger kendine güveniyorsan special 125likle baslıyabilirsin 40hplik bir canavarla.
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
Geçen pazar dağ a çıktık, 20 cm kadar kar vardı, daha önce bir otomobilin geçtiği yerden geçerken buzlanma yaptığı için kaydım motoru yatırdım, sağ elim ağzıma halen ulaşmıyor :)

Bu konuda deneyimi olan var mı? Hiç kimsenin geçmediği yerde kullanmak kolay ve çok zevkli, ama otomobil geçmiş yerlerden geçerken çok tehlikeli farketsende bir işe yaramıyor.
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
318
Cansu sonucta motocross u tafikte digil parkurlarda yapıcagın için acemiliginin tek önemi sakatlanma risk in olması ama korumalarla bunuda önemli bir ölcüde azaltabilirsin eger kendine güveniyorsan special 125likle baslıyabilirsin 40hplik bir canavarla.

link resm vs koyablr misn
google dan direk sonuc cıkmıyo
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
@chocolateman Haklısın abim... Aynen sende yasanan olaylar bende de basıma geliyor bi care daha bulamadım... Care buluncak gibi bi şeye de benzemiyor bea :)

mETE_hAN abicim gercekten dediğin gibi bolunun her mevsimi ayrı güzel...
 
Katılım
11 Ocak 2007
Mesajlar
770
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Helal kardeşimeee....

Slmlar topici yeni gördüm
öncelikle harika bir düşünce :mrgreen:
Arkadaşlar bende off road hayranıyım ama bi sorun var 1,67 lik bi cüce boya sahibim ama skyteama bindiğimde topaklarım havada bir şekilde yere basabiliyorum sizce bu beni iadre edermi..?

Birde bu hafta içinde skyteam alıcam ama kararsızlık içindeyim SM mi yoksa Tr mi
Bulunduğum şartları gözden geçirelim;
1- şehir içinde oturuyorum ve dağ taş muhabbetlerine sadece toplu gezilerde gidebilirim. (tek basıma yemez :cherry: zaten sakıncalı olur tek)

2- 1,67 lik pale boyumu da göz önünde bulunduralım Sm lerin biraz daha kısa olduğunu duydum.

3- işede motorumla gidicem (günde 3 ytl yol parası vermekten imanım gevriyo hesapladım aylık benzin daha ucuza geliyor hemde motorumla gidiyom :queen: :queen: )

4- Ben TR lere daha hastayım :queen: :queen: :queen:

Bu koşulları göz önünde bulunduraraktan;

-Sm nin şehir içi avantajları benim için ne olacak ve TR karsısındaki dezavantajları,avantajları
-TR nin şehir içi avantajları benim için ne olacak ve SM karsısındaki dezavantajları,avantajları

Gelelim araziye

-Sm nin arazideki avantajları benim için ne olacak ve TR karsısındaki dezavantajları,avantajları
-TR nin arazideki avantajları benim için ne olacak ve SM karsısındaki dezavantajları,avantajları

SM mi TR mi kafam cok karışık karar vermekte zorlanıyorum bi yardım edin yanlış bir karar vermek istemiyorum...

( biraz uzun oldu umarım sıkılmazsınız:) )

Cok tenk yuu
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
arkadasım skyteam o modeli için açılan topic var ordan gerekli bilgiyi alabilirsin fakat senin kullanıs amacına gore kucuk tekerleklisi daha UYGUN OLUR DİYE DÜŞÜNÜYORUM...
 
Katılım
11 Ocak 2007
Mesajlar
770
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadasım skyteam o modeli için açılan topic var ordan gerekli bilgiyi alabilirsin fakat senin kullanıs amacına gore kucuk tekerleklisi daha UYGUN OLUR DİYE DÜŞÜNÜYORUM...

dostum orayı takip ediyorum zaten ama sizlere bi danışayım sizlerin de fikirlerini alayım dedim
 
Katılım
11 Ocak 2007
Mesajlar
770
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ugly kardeş SM, TR konusunda ne diyon sen ?
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
48
YAMAHA için YZ125 yada YZ250F

KTM için 125sx 250sx-f
Honda için CR125 CRF250
Suzuki için RM125 RMZ250
Husqvarna CR125 WR125
Kawasaki KX125
Bu modellere bak,


king dostum ,sen cansuyu öldürmeye mi çalışıyorsun? :D o söylediğin makineler başlangıç için bile güçlü sayılabileck cinsten...

hem amatör için tavsiye etmem. düşe kalka öğreneceksin , bence yedek parçası ucuz ve düşersende "amann düşerse düşsün" diyebileceğin kötü çin markalarıyla başlamanı önereceğim..

ben kimiyim birdost:D

ilerde o söylediğin makineler umarım benim altındada olur ...:rendeer:
 
Katılım
11 Ocak 2007
Mesajlar
770
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
king dostum ,sen cansuyu öldürmeye mi çalışıyorsun? :D o söylediğin makineler başlangıç için bile güçlü sayılabileck cinsten...

hem amatör için tavsiye etmem. düşe kalka öğreneceksin , bence yedek parçası ucuz ve düşersende "amann düşerse düşsün" diyebileceğin kötü çin markalarıyla başlamanı önereceğim..

ben kimiyim birdost:D

ilerde o söylediğin makineler umarım benim altındada olur ...:rendeer:

Arkadaş haklı benim hatta benim için bile 200cc bi motor fazla gibi :queen: :queen: azda olsa tecrübem olmasına rağmen
 
Katılım
15 Ocak 2007
Mesajlar
2
Fikir istiyorum ??

Arkadaşlar aranıza katılmak üzere olan biri olarak deneyimlerinize ihtiyacım var. Motor konusuna çocukluğumdan beri bir hayranlığım var ve artık bunu yavaş yavaş hayata geçirmek istiyorum. Doğrusunu söylemek gerekirse bi ara arkadaşımın peugeot marka mobiletiyle bir tur atmıştım onun dışında 2 teker tecrübem yok.:salut: Şimdi bir chopper alıcam. biraz araştırdım piyasayı. Jinlun 250cc- yellowrock 250cc su soğutma- mondial 250cc ve ramzey 250cc arasında kaldım bu ayın sonuna kadar almam gerekiyor. Ne dersiniz??
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst