Arkadaşlar öncelikle 1 haftadır burayımeşgul ettiim için üzgünüm artık sanırım problemim çözüldü
Bugün yukseliş honsdayı ardım problemimi anlattım
bana dediki daha öncede arayan olmuş sırf bu şikeytten
sorun neymiş tahmin edin
HAVA FİLTRESİ TIKALI
çünkü arayanların hepside yıkadıktan sonra problem oldugunu soylemesine rağmen sorun hiçbirinde su ile ilgili çıkmamış
özellikle de zaten motorunu seven birisi motora öyle cok ve tazyikli ssu tutmaz zaten hondanın sudan bozulacagı saçma birşeydi
şimdi gelelim hava filtresi neden tıkalı?
insanlar genelde yıkadıktan sonra motoru silerler doğrumu
daha sonra sildikleri bezi genelde sele altına koyarlar
işte cevap ıslak olan o bez hava filtresine hava girmesini önler
ben hondayı aradıım da direk bunu sordular sele altına bez koydunmu diler koydum dedim bende tamam dedile rsennsorunun bu
valla bi rahatladım bilemezssiniz yarın ilk işim o bezi çıkarıp denmek birde ben aptal gibi o beziyice tıkıştırmıştım ya halbuki sonradan kitapçıktan baktım tam da hava filtresine hava giden yere tıkmışım of yaa zaten depoya su kaçması imkansız contası var oluğuvar dediler
neyse baya uzun yazdım sevgiler sorunum büyük ihtinmalle hallodu sanırım :silent: :salut:ale:
r: :cat: :cherry: :rendeer:
ayrıca motorum 650 km oldu ve şunu anladımki 15 ytl ye 280 km gibi yol yapıyor tespitlerim böyle ama bu şehirler arası yol ve şehir içi karışık
egelim birde sabah ilk çalıştırmadaki durum nedir...2.3.kez deniyormusun...kapalı yerdemi motor...
İnan kendim Almış gibi sevindim Kısmetse Mart "da bende alacam, doktor efeden mi aldın? Efe"den aldıysan Siyahının olmadığını soluyorlardı varmı? Kazasız belasız Binersin inşallah dostum.
Şu an makine süper gidiyor. Bugün bir soru işareti oldu sadece; giderken vites küçültüyorum tam debriyaj ama gel gelelim motor 2'ye düşerken "tak" diye ses çıkarıyor, 1'e düşmüyor. Sonra bu sorunu yaşamadım.
verdiğin bilgilere göre, Sıkıştırma oranı 9.1 : 1 olan, ve henüz rodaj aşamasındaki bu motor, 100 km'de 1,95 lt benzin tüketmiş...:bounce: hem de, yer yer 2 kişiyle, ve karışık kullanımda :bounce:
yaklaşık olarak, 100 cc'lik cup model değerlerinde yani...:silent:
Cevaplar için sağolun arkadaşlar, Umarım bu 2 kez duyduğum ses problemi dişlilerde büyük problem yaratmaz.
Eğer bilen varsa debriyaj sonuna kadar basılıyken bile aktarma organları üzerinde yük var mı?
Bir de bazen hareket halinde değilken ve motor çalışmazken boştan 1'e alamıyorum. Marşı basınca sorun yok.
Ama CBF son kuruşuna kadar helal olsun denecek bir makine gibi. Hele şu rodaj bitsin de :queen:
Cevaplar için sağolun arkadaşlar, Umarım bu 2 kez duyduğum ses problemi dişlilerde büyük problem yaratmaz.
Eğer bilen varsa debriyaj sonuna kadar basılıyken bile aktarma organları üzerinde yük var mı?
Bir de bazen hareket halinde değilken ve motor çalışmazken boştan 1'e alamıyorum. Marşı basınca sorun yok.
Ama CBF son kuruşuna kadar helal olsun denecek bir makine gibi. Hele şu rodaj bitsin de :queen: